Kan k me voorstellen....of toch nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geen idee, weet alleen dat het voor hem heel onwerkelijk voelt, zo samen met Sjel
Iets met Mister x en geboortejaar erachter. Dat is niet duidelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Cossert is dit
..
dan is het gelijk maar duidelijk
ik zou het dan uit de weg gaan, maar hij zoekt het op, maar wie weet, tis een held !quote:
Hij was eerst bezoeker voordat hij ging cossen geloof ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Cossert is dit
..
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij was eerst bezoeker voordat hij ging cossen geloof ik.
Vindt Shelley knap
Weet zn nick niet meer. Wilde graag geknipt worden en dan hier zijn filmpje bekijken of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Cossert is dit
..
not me not me, ik ben er nogquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Alle mannelijke COSsers nu heel snel posten. Valt niet op.
Met zijn leeftijd wil ik wel ruilen, met zijn smaak niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Aparte fetisj.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Weet zn nick niet meer. Wilde graag geknipt worden en dan hier zijn filmpje bekijken of zo.
schat in rond 1985quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Iets met Mister x en geboortejaar erachter. Dat is niet duidelijk
freshfruitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Cossert is dit
..
Hij was tussen de 30 en 35 geloof ik.quote:
Mister1984quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke Cossert is dit
..
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat doet de Febo nachtploegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft Erik dat sanitairgebouw zelf gebouwd, of is dit een soort prefab ding dat alleen maar in elkaar geschroefd moet worden? Ik heb de afgelopen tijd nauwelijks gezien dat Erik aan het bouwen was. En er staat nu opeens wel een aan de buitenkant mooi afgewerkt gebouw. Bij John en Mike zag je ze nog alles zelf doen. Maar Erik kan nog niet eens 2 stappen vooruit denken of een planning maken. Ik krijg nu het idee dat Erik flink geholpen is door de febo-kabouters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |