Dat argument ging over het punt dat Ajax hier niks aan kon doen en dat de competitieverplaatsingen verplicht waren. Dat is simpelweg niet waar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan in godsnaam tegen deze beslissing van de KNVB zeggen: 'hey doe eens niet'.Die hele verplaatsing heeft niks te maken met het feit dat AZ hier in mijn ogen een valide punt heeft. (Die wel wat verder gaat dan PSV/Ajax overigens)
Speelronde 33 konden ze niks aan doen, de rest was een beslissing (in hun voordeel) van de KNVB. (overigens in oktober ook al eens voor zowel Ajax als PSV) Dus nogmaals, waarom zouden ze daar wat aan willen doen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat argument ging over het punt dat Ajax hier niks aan kon doen en dat de competitieverplaatsingen verplicht waren. Dat is simpelweg niet waar.
Daar hebben ze natuurlijk geen enkele reden voor, mijn enige insteek achter het argument was een drogredenering onderuit halen (namelijk dat Ajax geen controle had over de verplaatsingen).quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelronde 33 konden ze niks aan doen, de rest was een beslissing (in hun voordeel) van de KNVB. (overigens in oktober ook al eens voor zowel Ajax als PSV) Dus nogmaals, waarom zouden ze daar wat aan willen doen?
Maar wat is nou eigenlijk je argument dat ze die afspraak over jeugdspelers nu ineens moeten naleven ipv in 2021 zoals afgesproken?quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk geen enkele reden voor, mijn enige insteek achter het argument was een drogredenering onderuit halen (namelijk dat Ajax geen controle had over de verplaatsingen).
Dat zegt alles dus, AZ kan er geen klote van. Laat die spelers maar lekker bij AZquote:Op woensdag 8 mei 2019 10:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt. Er zijn de laatste jaren vrij veel spelers vanuit de jeugd van AZ naar Ajax of PSV gegaan en ik kan me niet heugen dat er één daar van geslaagd is. Frappant is ook dat de enige jeugdspeler, die vroeg is vertrokken, waarvan de meesten denken dat hij wél gaat slagen buiten AZ, bij Borussia Dortmund speelt nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |