Daar vraagt hij zelf om.....als je zo'n grote mond hebt tegen de andere,,,,,,,,,ze zijn daar ook niet blind....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef yaello het volgende:
Andrea weer een cynische opmerking over dat Gerrit aan het werk is. Zogenaamd verbaasd. Ze is er maar druk mee
Het gaat mij er meer om dat Andrea de opmerking maaktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar vraagt hij zelf om.....als je zo'n grote mond hebt tegen de andere,,,,,,,,,ze zijn daar ook niet blind....
Oh sorry was te voorbarig......daar heb je gelijk in.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat Andrea de opmerking maakt. De harde werkster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:40 schreef PTLe het volgende:
Ik heb wat gelezen over Cris ? zal het waar zijn de trekhaak ...Febo ?
Ik wil alleen aangeven dat er bij Jens niets geblokkeerd wordt en al helemaal niet door een "dictatortje" Jessie..Jens heeft momenteel nog geen doel nodig ..die geniet eindelijk eens van wat minder prikkels om hem heen ...heeft in zijn hoofd eindelijk wat rust en geniet daar lekker van..en geloof me als Jens leiding zou gaan willen geven is hij daartoe in staat zonder dat iemand het daar maar in de gaten heeft...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet in deze situatie nee, vandaar dat je zo iemand een goede stake geeft die hem/haar motiveert. Potentieel leidinggevenden hebben geen bordje op hun voorhoofd. Je zult de (verborgen) capaciteiten moeten herkennen en ze de ruimte moeten geven om zich te ontwikkelen. Dat heeft niets met jouw verhaal van incidenten te maken.
Ik denk dat je Jens hier nu overschat. Het enige wat hij doet is straten, wil naar huis en op vakantie etc. Zolang dat wormvormige aanhangsel als in Mylene aan hem blijft hangen wordt het niet wat met Jens....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil alleen aangeven dat er bij Jens niets geblokkeerd wordt en al helemaal niet door een "dictatortje" Jessie..Jens heeft momenteel nog geen doel nodig ..die geniet eindelijk eens van wat minder prikkels om hem heen ...heeft in zijn hoofd eindelijk wat rust en geniet daar lekker van..en geloof me als Jens leiding zou gaan willen geven is hij daartoe in staat zonder dat iemand het daar maar in de gaten heeft...het is een masterbrein..
Ik zou ook uren gaan straten wetende dat Mylene dan ver uit mijn buurt blijft omdat ze het geen leuk werk vindtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Jens hier nu overschat. Het enige wat hij doet is straten, wil naar huis en op vakantie etc. Zolang dat wormvormige aanhangsel als in Mylene aan hem blijft hangen wordt het niet wat met Jens....
Hiske die het zegtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:48 schreef snetje het volgende:
Hiske: De chocolaatjes komen ze donderdag halen maar het moet vandaag af..
Wat klopt er hier niet...
Er wordt vandaag weer buiten gewerkt...quote:
Hij is best wel gek op Mylene, ondanks dat hij af en toe alleen wil zijn......denk dat het toch de reden is die hij zelf heeft gegeven.......Het financiele plaatje heeft geen zin daar.....hij kan er zoveel energie insteken maar het slaat op niks daar......dan liever straten wat nog enig resultaat oplevert.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou ook uren gaan straten wetende dat Mylene dan ver uit mijn buurt blijft omdat ze het geen leuk werk vindt...Mylene is inderdaad een enorme irritante prikkel om hem heen...
Nee, dit is Jessie's kledinglijn.......heeft hij zelf bedacht.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:54 schreef mcspicy het volgende:
Weet Peter Beense wel dat Jessie zijn kleren heeft gejat?
Ze is nu zelf bezig met de uitdrukking die ze gisteren maar niet kon uitleggen..."De snor drukken"...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Andrea is ook de slimste niet of wil gewoon niet scheppen, 5 papiertjes op elkaar is ook een optie
Pindarotsjes is toch super simpel. Ik maak het zo vaak voor verjaardagen enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:48 schreef snetje het volgende:
Hiske: De chocolaatjes komen ze donderdag halen maar het moet vandaag af..
Wat klopt er hier niet...
Hoezo waren ze bang? Hij was veel socialer dan die Jessie. Hij blafte geen mensen af. Ze hadden meer ontzag, omdat hij zich niet als een kleuter gedroeg of zich vulgair gedroeg. Heb 10 keer liever Ivan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor Ivan waren de mensen bang dat hoort in mijn ogen niet bij een leider.
trekhaakquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:40 schreef PTLe het volgende:
Ik heb wat gelezen over Cris ? zal het waar zijn de trekhaak ...Febo ?
En loopt het? Bij XXXXXXL misschien. Maar los daarvan, het staat erg goedkoop, zijn tokkie ontwerp.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dit is Jessie's kledinglijn.......heeft hij zelf bedacht.....
Wordt ook geleverd met scheerlijnen en haringenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En loopt het? Bij XXXXXXL misschien. Maar los daarvan, het staat erg goedkoop, zijn tokkie ontwerp.
Hoor hem nog over Christel van die vieze oude tak net mens ook die Jens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jens, die kan mensen aanspreken zonder ze naar beneden te halen. Paar keer meegemaakt dat hij heel netjes kritiek gaf maar ook niet vies is van een complimentje op zijn tijd.
Ja, uiteraard, bij wind en regen moet de boel natuurlijk gezekerd worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt ook geleverd met scheerlijnen en haringen
Christel moest er echt uitgetrokken worden ..ze wilde maar niet ..quote:
Heb je eerder Gerrit horen slijmen over Christel, terwijl hij liever Jens wilde laten blijven. Slijmbal, moraalridder 2.0quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoor hem nog over Christel van die vieze oude tak net mens ook die Jens.
Klopt, hij moet wel, anders heeft hij niemand. Hij moet het doen met Merel en Gerrit. Tsja, ik vind het een beetje zielig, maar dat verdient hij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:08 schreef Poezewoes het volgende:
Laat Jessie Merel maar eens een goede beurt geven, is dat geklef misschien ook over.
En Jessie, met stroop vang je meer vliegen, dan met azijn!
Het ging toch over Jens?..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je eerder Gerrit horen slijmen over Christel, terwijl hij liever Jens wilde laten blijven. Slijmbal, moraalridder 2.0
Juistquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo waren ze bang? Hij was veel socialer dan die Jessie. Hij blafte geen mensen af. Ze hadden meer ontzag, omdat hij zich niet als een kleuter gedroeg of zich vulgair gedroeg. Heb 10 keer liever Ivan.
Ze is stapelverliefd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Wordt een beetje misselijk van Jessie en Merel, maar vooral van Merel. Bah, en commentaar hebben op anderen. Ze laat zich gewoon piepelen door de dictator. Mooie mevrouw WRTW.
Vindt het ontzettend lelijk in ieder geval......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En loopt het? Bij XXXXXXL misschien. Maar los daarvan, het staat erg goedkoop, zijn tokkie ontwerp.
Er was duidelijk iets wat hoog zat bij Jens......heb hem nooit zo over anderen gehoord......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoor hem nog over Christel van die vieze oude tak net mens ook die Jens.
Ik weet het niet....vindt er niks echts aan....van beide kanten niet.....hadden beter maatjes kunnen blijven......quote:
Het zijn geen van 2 goede leiders.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo waren ze bang? Hij was veel socialer dan die Jessie. Hij blafte geen mensen af. Ze hadden meer ontzag, omdat hij zich niet als een kleuter gedroeg of zich vulgair gedroeg. Heb 10 keer liever Ivan.
Het staat al op zijn trui Dubbel en Dwars verdient...quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:19 schreef cobain1994 het volgende:
Wanneer komt Ivan weer in de film meespelen?
Mooi klote voor hun dan dat ze Utopia niet uit mogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
Kaylee met een schaar in haar handen. Ik zou gepaste afstand houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |