Ging over maten..da's werk he? Zakelijk praten...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:55 schreef freaky40 het volgende:
Erik die niet meer met Jessie gaat praten, zie ik nu praten met Jessie...
Dus jij kijkt liever naar 15 nietszeggende piepeltjes........laat die vlag vooral hangen zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hang hier elke dag de vlag uit![]()
Gaat om het principe!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ging over maten..da's werk he? Zakelijk praten...
Ben je daar verbaast over..............Die zuipschuit praat en lult over iedereen is net een wijf...., maar als meneer bij de persoon staat waar hij 15 min geleden nog over geluld heeft, doet hij alsof zijn neus bloed...Doorzichtig allemaal...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:55 schreef sjampoeh het volgende:
oh erik praat ook weer normaal tegen jessie
Merel zuigt eerst de chocolade van de pindarotsjes zeker? Om het persoonlijk te makenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; met zn allen pp 30 briefjes schrijven
voor de sjokelaai tractatie
Moederdag Voedselbank gebruikers
.. dikke kdo heur
1 pindarots.. in je voedselpaket
en een hand geschreven ietsje
"" zo kut . je staat dr lekkker voor he
voedselbank 2019
liefs uit utopia
we shoppeh wel door""
Tja ...waar Gerrit met 23 eigenlijk te jong voor haar was kan Maikel met 21 schijnbaar wel..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Shelley Maikel wel leuk ook
Precies helemaal Eric hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben je daar verbaast over..............Die zuipschuit praat en lult over iedereen is net een wijf...., maar als meneer bij de persoon staat waar hij 15 min geleden nog over geluld heeft, doet hij alsof zijn neus bloed...Doorzichtig allemaal...
Wat gaat die nu doen met een stopwatch?...tijden van Jessie in de gaten houden?...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:57 schreef puzziepie het volgende:
Die tattoo van Brandy is zo ontzettend lelijk
[ afbeelding ]
rotsjes Likkonquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Merel zuigt eerst de chocolade van de pindarotsjes zeker? Om het persoonlijk te maken
Ja, het is best een lafaard.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben je daar verbaast over..............Die zuipschuit praat en lult over iedereen is net een wijf...., maar als meneer bij de persoon staat waar hij 15 min geleden nog over geluld heeft, doet hij alsof zijn neus bloed...Doorzichtig allemaal...
Gestook vanaf 12.13...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De audio kraakt een beetje, maar de boodschap is duidelijk .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jessie moet zijn grote bek houden - 7 mei 2019.
x77npe2
Dat is de korsakov bij hem, door al dat gezuip weet hij niet meer wat hij vlak ervoor heeft gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft flink van zich afgebeten vandaagquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als hij straks weer gaat pilsen is hij het zo weer vergetenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij heeft flink van zich afgebeten vandaag
Die is zich al aan het bedenken hoe ze Hiske het huisje uit krijgt , zodat ze daar met Maikel kan gaan liggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:04 schreef puzziepie het volgende:
Shell :'Maikol, gaan we brainstormen?'
Jengelen als een kleuter om wat aandacht van Maikol
Hij mist Christel...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ja en Hops in het atelierquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:13 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die is zich al aan het bedenken hoe ze Hiske het huisje uit krijgt , zodat ze daar met Maikel kan gaan liggen
Als hij zelf nu eens hard gaat werken heeft hij ook geen tijd om op iedereen te letten en over iedereen te roddelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:10 schreef puzziepie het volgende:
Jessie weer aan het janken over Jens die volgens hem maar een uurtje heeft zitten straten
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:13 schreef espri het volgende:
[ afbeelding ]
Die Merel in dr nette kleertjes zo hard aan het werk..
dies niet goedquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:15 schreef puzziepie het volgende:
ik keek gisteren de uitzending waarin Kll op Dll zijn rug zat te stompen , wat een nare streken heeft dat mormel
eerst maar eens de gaten dichtenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:16 schreef snetje het volgende:
Kijken hoe ze het atelier geluid dicht kunnen maken..
[ afbeelding ]
Ik denk eerder, dat hij zijn mond weer zal gaan roeren en schreeuwen...en dan heeft niemand een weerwoordquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als hij zelf nu eens hard gaat werken heeft hij ook geen tijd om op iedereen te letten en over iedereen te roddelen.
Dree en Dll hadden gisteravond idd het idee om het atelier in te pikkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dree had er ook wel belang bij geloof ik en dyl
De nieuwen die alles gaan inpikken...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dree en Dll hadden gisteravond idd het idee om het atelier in te pikken
Zit hij zijn snot op te drinken?...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Drink niet zo goor snotsnuiver
Hadden ze in 1 toch ook uiteindelijk...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef puzziepie het volgende:
Ah atelier moet DJ ruimte worden begrijp ik
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze spoort echt voor geen meter. En Dylan laat het allemaal maar toe.
Die heeft volgens mij last van het Stockholmsyndroomquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoort ook bij het egaliseren?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:16 schreef snetje het volgende:
Kijken hoe ze het atelier geluid dicht kunnen maken..
[ afbeelding ]
Lockdownquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:20 schreef snetje het volgende:
[..]
De nieuwen die alles gaan inpikken...laat ze maar eerst een maand lockdown overleven en dan zien we wel verder ...
Het is idd onbegrijpelijk...allebei die..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit weer over een DJ-set.
Keihard aan het werk voor de groep, samen met die luie rooie.
30 pp makenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:25 schreef snetje het volgende:
Kaartjes voor de pinda rotsen... ..dat kan natuurlijk niet 's avonds...
Heeft 0.0 waarde daar in Utopia..........quote:
Bang dat Cees in het huisje gaat slapen..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat dus vanavond laat in het huisje
Bij hem past het spreekwoord "blaffende honden bijten niet" heel goed.....Wat een faal die Erik....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Smerig wijfquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Bang dat Cees in het huisje gaat slapen..
War gaat Cees slapen dan, ze hebben niet eens genoeg slaapplaatsenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Bang dat Cees in het huisje gaat slapen..
Die vent verdient dan zo'n creep.............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de caravan hoorde ik Hiske zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
War gaat Cees slapen dan, ze hebben niet eens genoeg slaapplaatsen
Ze is aan het straten ..dat kun je toch zien...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef magnaal het volgende:
Shelley is een verwend mormel, waarom helpt ze Hiske dan niet?
Gwoon in de hangmatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Huurkoop constructie .. zonder verder overleg vermoed ik ...Wel de goedkeuring van Jessie ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar komt het dj-gezeur weer. Wanneer gaat Gerrit zijn presentatie doen?
Ja nou ...dat regelt Adriaan maar mooi toch...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het over hebt, bied ze dan eindelijk haar hulp aan.............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef magnaal het volgende:
Shelley is een verwend mormel, waarom helpt ze Hiske dan niet?
Als ze hem maar niet bij Dylan en Kaley leggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is aan het straten ..dat kun je toch zien...
Niet....gewoon ff onderhands regelen met de machtshebbers.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar komt het dj-gezeur weer. Wanneer gaat Gerrit zijn presentatie doen?
Sjel en slaapplaatsenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...
Bij Hiske toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hangt de vlag al halfstok?.............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jessie moest van gerrit weten wat gerrit met jens besprak.. man man wat een nare gast
in 1 zaten ook muizenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...
O oke, als daar plaats is lekker rustig voor hem daarquote:
moet wel eerlijk zeggen dat als ik Hiske was ook geen luchtfietser hoeft te zien.....wat dat betreft kan hij beter bij de mannen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Geen idee, lees net in de caravan.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
moet wel eerlijk zeggen dat als ik Hiske was ook geen luchtfietser hoeft te zien.....wat dat betreft kan hij beter bij de mannen.
Cees heeft kanker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef magnaal het volgende:
[..]Het is maar voor een weekje en volgens mij zou de man ziek zijn? Ik las ergens zoiets...
ppff het wordt steeds gekker met die gast, waar bemoeit hij zich meequote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jessie moest van gerrit weten wat gerrit met jens besprak.. man man wat een nare gast
nee why?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hangt de vlag al halfstok?.............
Wat zou er gebeuren denk je wanneer Jessie zich nergens meer mee zou bemoeien?.............14 mensen in een hangmat de hele dag niets doen?...........quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppff het wordt steeds gekker met die gast, waar bemoeit hij zich mee
Vorige topic, vlag uithangen blablabla............Jessie.............quote:
Ja, maar is gewoon in staat om alles te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef magnaal het volgende:
[..]Het is maar voor een weekje en volgens mij zou de man ziek zijn? Ik las ergens zoiets...
wanneer iemand zelf verantwoordelijk is en zich zo voelt. het beter uitpaktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren denk je wanneer Jessie zich nergens meer mee zou bemoeien?.............14 mensen in een hangmat de hele dag niets doen?...........
Ze doet verslag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef snetje het volgende:
Mylene stond erbij toen Franny aangaf dat ze er niet meer bij betrokken wilde worden (als vriendin van)...nu staat ze het weer door te lullen en maakt het verhaal alleen nog maar erger voor Franny..
Wees maar blij dat het nog geen mooi weer is ..liggen ze de hele dag op dat strandje..nu is er actie..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren denk je wanneer Jessie zich nergens meer mee zou bemoeien?.............14 mensen in een hangmat de hele dag niets doen?...........
Daar geloof ik niks van. Zonder aansporing doen ze helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer iemand zelf verantwoordelijk is en zich zo voelt. het beter uitpakt
Dan zou de sfeer beter zijn en kunnen mensen eigen initiatief nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja, laten we vooral niet vergeten wie dit verhaal heeft aangezwengeld hè, het dictatortje!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef snetje het volgende:
Mylene stond erbij toen Franny aangaf dat ze er niet meer bij betrokken wilde worden (als vriendin van)...nu staat ze het weer door te lullen en maakt het verhaal alleen nog maar erger voor Franny..
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer iemand zelf verantwoordelijk is en zich zo voelt. het beter uitpakt
Merel is hier ook fout in bezig......bewoners gaan haar straks mijden......doet haar geen goed dat klef en bef gedoe......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Het Maffie koppel Kleffi een Beffie hebben weer ff pauzen
Net dat het gifje klaar was streelde Merel Jessie weer door zijn haren
Bah wat is het toch een vies klef stel aan het worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het nog geen mooi weer is ..liggen ze de hele dag op dat strandje..nu is er actie..
Voor dat Jessie er was lagen ze ook niet de hele dag in de hangmatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat is nou het geen wat niet gebeurt............Althans zo zie ik het hoor....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zou de sfeer beter zijn en kunnen mensen eigen initiatief nemen.
Niemand houdt ze tegen om initiatief te nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zou kunnen...............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor dat Jessie er was lagen ze ook niet de hele dag in de hangmat
Misschien wordt het juist pas wat als die eikel weg is
Dus dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Deed mij ook aan iets anders denkenquote:
Triestigquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar welke ideeen heeft hij dan allemaal afgekapt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat.
Ze hebben genoeg ideeen, maar hij kapt alles af
Hopelijjk keert dit zich tegen haarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel is hier ook fout in bezig......bewoners gaan haar straks mijden......doet haar geen goed dat klef en bef gedoe......
als je er zelf verantwoordelijk voor bent. het vaak beter uitpakt dat ze dan vanuit hun zelf dingen gaan aan pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kun je dit vertalen....Ik snap het oprecht niet...
Nee, omdat er een dictator rondloopt die anderen voortdurend afzeikt, andermans ideeën afschiet en een en al negativiteit uitstraalt, op alles en iedereen commentaar heeft.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat is nou het geen wat niet gebeurt............Althans zo zie ik het hoor....
Die hebben al gewerkt Jessie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef snetje het volgende:
Jessie: Hoe kan het nou dat er weer zo weinig mensen zijn?..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die hebben al gewerkt Jessie.
Je moet hem ook alles uitleggen he.
Maar dat is net het geen wat niet gebeurt...........Jessie blijft aansturen, maar je kunt net zo goed een muur van 20 meter diep aansturen, daar zit ook geen beweging in,....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je er zelf verantwoordelijk voor bent. het vaak beter uitpakt dat ze dan vanuit hun zelf dingen gaan aan pakken
Brandon zelf is de wortel ..en maar uitsloven...zelfs mee dansen ..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja ja, laten we vooral niet vergeten wie dit verhaal heeft aangezwengeld hè, het dictatortje!
Ideeën worden stuk voor stuk afgeschoten, kom op zeg, was vorige week een hele vergadering lang, waarbij ze gingen "brainstormen".quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand houdt ze tegen om initiatief te nemen.
Dil stond gister ook al te blaten dat als Jessie hem zou vragen om de mensen aan te sturen hij dat uitstekend zou kunnen.
Maar initiatief nemen, nee.
Zie brainstormvergadering vorige week.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar welke ideeen heeft hij dan allemaal afgekapt.
Jawel hoor dat dictatortje staat ze in de weg. Stuur hem weg en andere leiders zullen opstaan en veel slechter dan het dictatortje kunnen ze het niet doen!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dil stond gister ook al te blaten dat als Jessie hem zou vragen om de mensen aan te sturen hij dat uitstekend zou kunnen.
Boney Mquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Brandon zelf is de wortel ..en maar uitsloven...zelfs mee dansen ..![]()
![]()
Het is de toon die de muziek maakt, en de toon van Jessie is niet fijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat is net het geen wat niet gebeurt...........Jessie blijft aansturen, maar je kunt net zo goed een muur van 20 meter diep aansturen, daar zit ook geen beweging in,....
soort boos wrd ik dr van..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Deed mij ook aan iets anders denken
[..]
Triestig
Ja, het was potsierlijk gewoonquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ideeën worden stuk voor stuk afgeschoten, kom op zeg, was vorige week een hele vergadering lang, waarbij ze gingen "brainstormen".
Behalve Gerrit, maar dat is niet erg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die hebben al gewerkt Jessie.
Je moet hem ook alles uitleggen he.
Ik zie iemand die de moeite neemt om dat zooitje ongeregeld probeert aan te sturen......Maar nogmaals ik kan het mis hebben hoor.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, omdat er een dictator rondloopt die anderen voortdurend afzeikt, andermans ideeën afschiet en een en al negativiteit uitstraalt, op alles en iedereen commentaar heeft.....
Nou, de klok loopt, om 14.41 begonnen.
omfdat jessie iedereen het gevoel geeft alles beter te weten enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat is net het geen wat niet gebeurt...........Jessie blijft aansturen, maar je kunt net zo goed een muur van 20 meter diep aansturen, daar zit ook geen beweging in,....
Dat dus en laten we hopen dat iemand opstaat die dingen positief benadert.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jawel hoor dat dictatortje staat ze in de weg. Stuur hem weg en andere leiders zullen opstaan en veel slechter dan het dictatortje kunnen ze het niet doen!
Was het alleen maar aansturen......het gaat op zo'n minne manier en vooral die bledder die niks uitvoert en ze een beetje uit kaffert.........had mijn schep over de schuttig gegooid......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Apart kon ik ze nog wel handelen maar nu ze geen minuut uit elkaars buurt zijn is het gewoon niet meer te doen. Al die k*tkoppelsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Het Maffie koppel Kleffi een Beffie hebben weer ff pauzen
Net dat het gifje klaar was streelde Merel Jessie weer door zijn haren
Bah wat is het toch een vies klef stel aan het worden
[ afbeelding ]
Bij de brainstorm sessie werd genoeg aan gedragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is volgens jou een leider in deze groep?..............Oprechte vraag...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jawel hoor dat dictatortje staat ze in de weg. Stuur hem weg en andere leiders zullen opstaan en veel slechter dan het dictatortje kunnen ze het niet doen!
Ik zie iemand die wil dat het gaat zoals hij wil en niet openstaat voor suggesties van anderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie iemand die de moeite neemt om dat zooitje ongeregeld probeert aan te sturen......Maar nogmaals ik kan het mis hebben hoor.......
Ideeën die geld kosten ..niet opleveren...ach laten we Shelley gewoon weer een nieuwe lingerielijn geven..Gerrit kan ook een dj set uitzoeken..verder kan ik me eigenlijk niets bedenken...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat.
Ze hebben genoeg ideeen, maar hij kapt alles af
Heeft die gek zelf al wat gedaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Ger tegen Shel wanneer ze weer gaat straten, nog zo bemoeial
[ afbeelding ]
Waarom zou een groep per se 1 leider moeten hebben? Ze kunnen taken verdelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie is volgens jou een leider in deze groep?..............Oprechte vraag...
Dat dan accepteren zou een zwakte zijn, maar ook hun weten dat Jessie de buikspreekpop van de productie is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de brainstorm sessie werd genoeg aan gedragen.
Alles wat ze voorstelden veegde hij van tafel
Ik denk dat Hiske zich dan weer opwerpt...wellicht samen met Gerritquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen formuleren inderdaad..............Mooi dat meningen mogen verschillen....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie iemand die wil dat het gaat zoals hij wil en niet openstaat voor suggesties van anderen.
Ben je het niet met hem eens brand hij je af
Ja, jammer he.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Apart kon ik ze nog wel handelen maar nu ze geen minuut uit elkaars buurt zijn is het gewoon niet meer te doen. Al die k*tkoppels
Jens, die kan mensen aanspreken zonder ze naar beneden te halen. Paar keer meegemaakt dat hij heel netjes kritiek gaf maar ook niet vies is van een complimentje op zijn tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom een leider, ze kunnen samen dingen doen in overleg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
zijn holmaatje krijgt in ieder geval zijn zin......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Ideeën die geld kosten ..niet opleveren...ach laten we Shelley gewoon weer een nieuwe lingerielijn geven..Gerrit kan ook een dj set uitzoeken..verder kan ik me eigenlijk niets bedenken...
Ivan was een leider in UTO1...Maar je haalt wel iets aan waar een grote kern inzit.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom zou een groep per se 1 leider moeten hebben? Ze kunnen taken verdelen.
Ja, of laten we lekker koffie gaan branden of een DJ setje op afbetaling voor Ger gaan kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Ideeën die geld kosten ..niet opleveren...ach laten we Shelley gewoon weer een nieuwe lingerielijn geven..Gerrit kan ook een dj set uitzoeken..verder kan ik me eigenlijk niets bedenken...
Dat denk ik ook...Hiske is bij gebrek aan beter de enige die respect zou afdwingen bij de groep...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiske zich dan weer opwerpt...wellicht samen met Gerrit
Voor Ivan waren de mensen bang dat hoort in mijn ogen niet bij een leider.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ivan was een leider in UTO1...Maar je haalt wel iets aan waar een grote kern inzit.....
Ja twee stenen en dan weer andere er op wijzen dat ze niets doen. Hij heeft een leermeester Jessie, hij neemt het gedrag overquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat dus en laten we hopen dat iemand opstaat die dingen positief benadert.
Ze hadden Gijs moeten houden en de dictator weg moeten sturen, ik ben ervan overtuigd dat een Gijs en een Jens zakelijk vele male sterker zijn dan deze despoot om maar een voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat dus en laten we hopen dat iemand opstaat die dingen positief benadert.
Je merkt ook dat de groepjes tenminste nog een beetje lol hebben nu ze samenwerken.....maar dat mag niet ..........doorwerken en je kop houden........quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom een leider, ze kunnen samen dingen doen in overleg.
Een leider is niet echt nodig en er is ook geen leider daar.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden Gijs moeten houden en de dictator weg moeten sturen, ik ben ervan overtuigd dat een Gijs en een Jens zakelijk vele male sterker zijn dan deze despoot om maar een voorbeeld te geven.
Ja, iedereen ziet het anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen formuleren inderdaad..............Mooi dat meningen mogen verschillen....
Bang vind ik een groot woord............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor Ivan waren de mensen bang dat hoort in mijn ogen niet bij een leider.
Ja, dat waardeer ik in Jens, hij blijft altijd netjesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jens, die kan mensen aanspreken zonder ze naar beneden te halen. Paar keer meegemaakt dat hij heel netjes kritiek gaf maar ook niet vies is van een complimentje op zijn tijd.
En terecht..madam hoefde niets te doen omdat ze aan het schatgraven waren en daarna komt Gerrit haar helpen en weg is ze weer...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Ger tegen Shel wanneer ze weer gaat straten, nog zo bemoeial
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, iedereen ziet het anders.
De een houdt van kip de ander van het ei
dit volk wil niet begeleid worden..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom zou een groep per se 1 leider moeten hebben? Ze kunnen taken verdelen.
Bangquote:
Tweede keer was niemand bang voor hem......en kijk wat hij bereikt heeft.......(trouwens geloof ik niet dat ze bang waren voor hem) respect hebben en beloond worden kan je ver brengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En ik van allebei.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, iedereen ziet het anders.
De een houdt van kip de ander van het ei
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer Hiske...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiske zich dan weer opwerpt...wellicht samen met Gerrit
Jens blijft ook eerlijk...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jens, die kan mensen aanspreken zonder ze naar beneden te halen. Paar keer meegemaakt dat hij heel netjes kritiek gaf maar ook niet vies is van een complimentje op zijn tijd.
Een zelfsturend team heeft ook een teamleider (s)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom een leider nodig. een zelfsturend team groep kan ook beter werken
Dan werk je mee ..je helpt iemand ..stopt er veel tijd en geld in ..is het klaar kappen ze ermee...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of laten we lekker koffie gaan branden of een DJ setje op afbetaling voor Ger gaan kopen
Een bakkerij laten bouwen of zo, dat heeft allemaal zode aan de dijk gezet
febo op afstandquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een zelfsturend team heeft ook een teamleider (s)
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden Gijs moeten houden en de dictator weg moeten sturen, ik ben ervan overtuigd dat een Gijs en een Jens zakelijk vele male sterker zijn dan deze despoot om maar een voorbeeld te geven.
Het ergste is met Hiske, die verrekte onduidelijkheid...En ook toen werden ideeën van tafel geveegd..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer Hiske...![]()
![]()
Omdat dat op de lange termijn niet werktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom een leider, ze kunnen samen dingen doen in overleg.
Een leider is niet echt nodig en er is ook geen leider daar.
Klopt!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar Jens wil niet ..is niet vooruit te branden ..wil niet steeds achter ieder zijn/haar kont aan lopen ...gaat liever straatjes leggen..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat waardeer ik in Jens, hij blijft altijd netjes
Dat is ook ongelovelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Hops tok tok tok
Structuur..heerlijk
Zelf meerdere markten verprutst
Maar hoor hoofd animeer eens over de houding van anderen
In het begin is er al te veel mis gegaan: bewoners met tussenpauzes naar binnen, zodat degenen met de grootste bek en er het langst zaten het voor het zeggen hadden. Inmenging van de febo is killing.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit volk wil niet begeleid worden..
leiding krijgen ..
subtiel sturing geven is al heel lastig
ze hebben scheit . geen respect
voor elkaar, dier, omgeving..
neuzen blijven ondanks vele pogingen ieder zn/haar eigen kant uit gaan
tis ook mijn utopia slogan
enige wat de groep als groep doet
moet doen .. is die markt
alles wrd ze verder aangereikt door febo/redactie
er moet tv gemaakt worden
men gunt elkaa persoonliijk niet
focus maak er iets moois van
is er niet
Mwah niet altijdquote:
Ik weet nog dat Adriaan een leider wilde..dat was goed voor de groep..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit volk wil niet begeleid worden..
leiding krijgen ..
subtiel sturing geven is al heel lastig
ze hebben scheit . geen respect
voor elkaar, dier, omgeving..
neuzen blijven ondanks vele pogingen ieder zn/haar eigen kant uit gaan
tis ook mijn utopia slogan
enige wat de groep als groep doet
moet doen .. is die markt
alles wrd ze verder aangereikt door febo/redactie
er moet tv gemaakt worden
men gunt elkaa persoonliijk niet
focus maak er iets moois van
is er niet
Ik kon het niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is ook ongelovelijk.![]()
![]()
Hoor haar eens kakelen: de groep zou moeten zeggen. Trek zelf je scheur eens open.
Mee eens, ze hadden gewoon alle 15 bewoners in 1 keer naar binnen moeten duwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In het begin is er al te veel mis gegaan: bewoners met tussenpauzes naar binnen, zodat degenen met de grootste bek en er het langst zaten het voor het zeggen hadden. Inmenging van de febo is killing.
Ivan kreeg respect omdat hij zelf ook hard werkte...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tweede keer was niemand bang voor hem......en kijk wat hij bereikt heeft.......(trouwens geloof ik niet dat ze bang waren voor hem) respect hebben en beloond worden kan je ver brengen.
Ik vind zelf dat Emile het dan beter deed, die was toch wat rustiger en liet zich niet heel snel op de kast jagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan kreeg respect omdat hij zelf ook hard werkte...
En "Ik kom erop terug".... nooit...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het ergste is met Hiske, die verrekte onduidelijkheid...En ook toen werden ideeën van tafel geveegd..
Jens is nu geen leider, sterker nog zijn inbreng wordt grotendeels geblokkeerd door het dictatortje. Mensen hebben een stake (doel) nodig om goed te functioneren Mensen kunnen pas leiding gaan geven als ze daarvoor de ruimte krijgen. Jens krijgt die pas als het dictatortje is opgerotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar Jens wil niet ..is niet vooruit te branden ..wil niet steeds achter ieder zijn/haar kont aan lopen ...gaat liever straatjes leggen..
Juist......en gaf ze ook complimenten of had weer een lekker eetfestijntje geregeld voor allemaal.....accepteerde de straf die hij kreeg van rechter Gio en aanhang en maakte een week lang de vieze dingen schoon......zonder morren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan kreeg respect omdat hij zelf ook hard werkte...
Bij Shelley gaat alles er wel in .... die vreet ook de hele dag..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:02 schreef zodeju het volgende:
Bij elke schep gaat er bij Merel éénderde naast de kruiwagen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens, ze hadden gewoon alle 15 bewoners in 1 keer naar binnen moeten duwen.
Vanaf begin was het al: Wat weet jij er nou van je bent hier nog maar net.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat Emile het dan beter deed, die was toch wat rustiger en liet zich niet heel snel op de kast jagen.
Rest van haar figuurtje is nog mooi maar die kop werd echt steeds dikker.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij Shelley gaat alles er wel in .... die vreet ook de hele dag..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Mike en Christel hadden een plek uitgezocht voor een tent te maken. John kwam binnen schoot het meteen af en duwde een andere plek er doorheen.
Een paar dagen later werd de tent verplaatst naar de plek die Mike en Christel hadden uitgezocht, was vlakker en verder van de weg af........daar begon het al.
Er is filé Americain en dus douwt Shelley boterham na boterham in haar mik, stel je voor dat ze iets mist.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:08 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij Shelley gaat alles er wel in .... die vreet ook de hele dag..
[ afbeelding ]
rond 12?..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:09 schreef formule het volgende:
Weet iemand hoe laat Cees arriveert in zijn camper,zet ik mijn wekker
Nope.. hij legde laatst nog uit dat je veel kon besparen als je alle goed structureel aan zou pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jens is nu geen leider, sterker nog zijn inbreng wordt grotendeels geblokkeerd door het dictatortje. Mensen hebben een stake (doel) nodig om goed te functioneren Mensen kunnen pas leiding gaan geven als ze daarvoor de ruimte krijgen. Jens krijgt die pas als het dictatortje is opgerot
Die zorgt er wel voor dat ze niets te kort komt..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er is filé Americain en dus douwt Shelley boterham na boterham in haar mik, stel je voor dat ze iets mist.
Ik heb haar niet de handen zien wassenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Die zorgt er wel voor dat ze niets te kort komt..
Bang dat zij de volgende zijn..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:19 schreef yaello het volgende:
De dames speculeren nu alvast over de volgende stemmingen
Niet in deze situatie nee, vandaar dat je zo iemand een goede stake geeft die hem/haar motiveert. Potentieel leidinggevenden hebben geen bordje op hun voorhoofd. Je zult de (verborgen) capaciteiten moeten herkennen en ze de ruimte moeten geven om zich te ontwikkelen. Dat heeft niets met jouw verhaal van incidenten te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope.. hij legde laatst nog uit dat je veel kon besparen als je alle goed structureel aan zou pakken
met name het plotteren ..iedereen pakt maar ..denkt niet na of er meer uit 1 vel kan om zo te besparen etc.. hij kon daar dan wel werk in gaan steken om het goed geregeld te krijgen maar hij had geen zin om dan iedereen steeds achter hun kont aan te moeten gaan lopen...
Het was ook de eerste taak die hij toen van Jessie kreeg in het begin om rondjes te gaan doen met hoeveel cash geld iedereen daar had ..kreeg van velen commentaar en smoesjes..is er ook gelijk mee gekapt ..wilde Jessie het weten dan ging Jessie zelf maar rond..Jens laat zich niet commanderen ...hij heeft gewoon geen zin...
Niets werkt daar, omdat er altijd mensen zijn die niet naar een leider daar willen luisterenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Omdat dat op de lange termijn niet werkt
Dat is meestal de schuld van de leider ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets werkt daar, omdat er altijd mensen zijn die niet naar een leider daar willen luisteren
Daar vraagt hij zelf om.....als je zo'n grote mond hebt tegen de andere,,,,,,,,,ze zijn daar ook niet blind....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef yaello het volgende:
Andrea weer een cynische opmerking over dat Gerrit aan het werk is. Zogenaamd verbaasd. Ze is er maar druk mee
Het gaat mij er meer om dat Andrea de opmerking maaktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar vraagt hij zelf om.....als je zo'n grote mond hebt tegen de andere,,,,,,,,,ze zijn daar ook niet blind....
Oh sorry was te voorbarig......daar heb je gelijk in.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat Andrea de opmerking maakt. De harde werkster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:40 schreef PTLe het volgende:
Ik heb wat gelezen over Cris ? zal het waar zijn de trekhaak ...Febo ?
Ik wil alleen aangeven dat er bij Jens niets geblokkeerd wordt en al helemaal niet door een "dictatortje" Jessie..Jens heeft momenteel nog geen doel nodig ..die geniet eindelijk eens van wat minder prikkels om hem heen ...heeft in zijn hoofd eindelijk wat rust en geniet daar lekker van..en geloof me als Jens leiding zou gaan willen geven is hij daartoe in staat zonder dat iemand het daar maar in de gaten heeft...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet in deze situatie nee, vandaar dat je zo iemand een goede stake geeft die hem/haar motiveert. Potentieel leidinggevenden hebben geen bordje op hun voorhoofd. Je zult de (verborgen) capaciteiten moeten herkennen en ze de ruimte moeten geven om zich te ontwikkelen. Dat heeft niets met jouw verhaal van incidenten te maken.
Ik denk dat je Jens hier nu overschat. Het enige wat hij doet is straten, wil naar huis en op vakantie etc. Zolang dat wormvormige aanhangsel als in Mylene aan hem blijft hangen wordt het niet wat met Jens....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil alleen aangeven dat er bij Jens niets geblokkeerd wordt en al helemaal niet door een "dictatortje" Jessie..Jens heeft momenteel nog geen doel nodig ..die geniet eindelijk eens van wat minder prikkels om hem heen ...heeft in zijn hoofd eindelijk wat rust en geniet daar lekker van..en geloof me als Jens leiding zou gaan willen geven is hij daartoe in staat zonder dat iemand het daar maar in de gaten heeft...het is een masterbrein..
Ik zou ook uren gaan straten wetende dat Mylene dan ver uit mijn buurt blijft omdat ze het geen leuk werk vindtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Jens hier nu overschat. Het enige wat hij doet is straten, wil naar huis en op vakantie etc. Zolang dat wormvormige aanhangsel als in Mylene aan hem blijft hangen wordt het niet wat met Jens....
Hiske die het zegtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:48 schreef snetje het volgende:
Hiske: De chocolaatjes komen ze donderdag halen maar het moet vandaag af..
Wat klopt er hier niet...
Er wordt vandaag weer buiten gewerkt...quote:
Hij is best wel gek op Mylene, ondanks dat hij af en toe alleen wil zijn......denk dat het toch de reden is die hij zelf heeft gegeven.......Het financiele plaatje heeft geen zin daar.....hij kan er zoveel energie insteken maar het slaat op niks daar......dan liever straten wat nog enig resultaat oplevert.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou ook uren gaan straten wetende dat Mylene dan ver uit mijn buurt blijft omdat ze het geen leuk werk vindt...Mylene is inderdaad een enorme irritante prikkel om hem heen...
Nee, dit is Jessie's kledinglijn.......heeft hij zelf bedacht.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:54 schreef mcspicy het volgende:
Weet Peter Beense wel dat Jessie zijn kleren heeft gejat?
Ze is nu zelf bezig met de uitdrukking die ze gisteren maar niet kon uitleggen..."De snor drukken"...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Andrea is ook de slimste niet of wil gewoon niet scheppen, 5 papiertjes op elkaar is ook een optie
Pindarotsjes is toch super simpel. Ik maak het zo vaak voor verjaardagen enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:48 schreef snetje het volgende:
Hiske: De chocolaatjes komen ze donderdag halen maar het moet vandaag af..
Wat klopt er hier niet...
Hoezo waren ze bang? Hij was veel socialer dan die Jessie. Hij blafte geen mensen af. Ze hadden meer ontzag, omdat hij zich niet als een kleuter gedroeg of zich vulgair gedroeg. Heb 10 keer liever Ivan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
trekhaakquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:40 schreef PTLe het volgende:
Ik heb wat gelezen over Cris ? zal het waar zijn de trekhaak ...Febo ?
En loopt het? Bij XXXXXXL misschien. Maar los daarvan, het staat erg goedkoop, zijn tokkie ontwerp.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dit is Jessie's kledinglijn.......heeft hij zelf bedacht.....
Wordt ook geleverd met scheerlijnen en haringenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En loopt het? Bij XXXXXXL misschien. Maar los daarvan, het staat erg goedkoop, zijn tokkie ontwerp.
Hoor hem nog over Christel van die vieze oude tak net mens ook die Jens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, bij wind en regen moet de boel natuurlijk gezekerd worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt ook geleverd met scheerlijnen en haringen
Christel moest er echt uitgetrokken worden ..ze wilde maar niet ..quote:
Heb je eerder Gerrit horen slijmen over Christel, terwijl hij liever Jens wilde laten blijven. Slijmbal, moraalridder 2.0quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoor hem nog over Christel van die vieze oude tak net mens ook die Jens.
Klopt, hij moet wel, anders heeft hij niemand. Hij moet het doen met Merel en Gerrit. Tsja, ik vind het een beetje zielig, maar dat verdient hij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:08 schreef Poezewoes het volgende:
Laat Jessie Merel maar eens een goede beurt geven, is dat geklef misschien ook over.
En Jessie, met stroop vang je meer vliegen, dan met azijn!
Het ging toch over Jens?..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je eerder Gerrit horen slijmen over Christel, terwijl hij liever Jens wilde laten blijven. Slijmbal, moraalridder 2.0
Juistquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo waren ze bang? Hij was veel socialer dan die Jessie. Hij blafte geen mensen af. Ze hadden meer ontzag, omdat hij zich niet als een kleuter gedroeg of zich vulgair gedroeg. Heb 10 keer liever Ivan.
Ze is stapelverliefd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Wordt een beetje misselijk van Jessie en Merel, maar vooral van Merel. Bah, en commentaar hebben op anderen. Ze laat zich gewoon piepelen door de dictator. Mooie mevrouw WRTW.
Vindt het ontzettend lelijk in ieder geval......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En loopt het? Bij XXXXXXL misschien. Maar los daarvan, het staat erg goedkoop, zijn tokkie ontwerp.
Er was duidelijk iets wat hoog zat bij Jens......heb hem nooit zo over anderen gehoord......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoor hem nog over Christel van die vieze oude tak net mens ook die Jens.
Ik weet het niet....vindt er niks echts aan....van beide kanten niet.....hadden beter maatjes kunnen blijven......quote:
Het zijn geen van 2 goede leiders.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo waren ze bang? Hij was veel socialer dan die Jessie. Hij blafte geen mensen af. Ze hadden meer ontzag, omdat hij zich niet als een kleuter gedroeg of zich vulgair gedroeg. Heb 10 keer liever Ivan.
Het staat al op zijn trui Dubbel en Dwars verdient...quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:19 schreef cobain1994 het volgende:
Wanneer komt Ivan weer in de film meespelen?
Mooi klote voor hun dan dat ze Utopia niet uit mogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
Kaylee met een schaar in haar handen. Ik zou gepaste afstand houden
Ivan, zou ik graag mee werken. Vertrouw hem en zou zo met hem op pad gaan, waar er geen gebaande paden zijn. Vertrouw hem als mens. Heb gezien dat hij een geweten heeft en zich niet boven een ander stelt. Hij is niet heilig, dat zeker niet, maar een toffe peer. Hij zou mijn pincode mogen weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |