O oke, als daar plaats is lekker rustig voor hem daarquote:
moet wel eerlijk zeggen dat als ik Hiske was ook geen luchtfietser hoeft te zien.....wat dat betreft kan hij beter bij de mannen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...
Geen idee, lees net in de caravan.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
moet wel eerlijk zeggen dat als ik Hiske was ook geen luchtfietser hoeft te zien.....wat dat betreft kan hij beter bij de mannen.
Cees heeft kanker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef magnaal het volgende:
[..]Het is maar voor een weekje en volgens mij zou de man ziek zijn? Ik las ergens zoiets...
ppff het wordt steeds gekker met die gast, waar bemoeit hij zich meequote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jessie moest van gerrit weten wat gerrit met jens besprak.. man man wat een nare gast
nee why?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hangt de vlag al halfstok?.............
Wat zou er gebeuren denk je wanneer Jessie zich nergens meer mee zou bemoeien?.............14 mensen in een hangmat de hele dag niets doen?...........quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppff het wordt steeds gekker met die gast, waar bemoeit hij zich mee
Vorige topic, vlag uithangen blablabla............Jessie.............quote:
Ja, maar is gewoon in staat om alles te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:36 schreef magnaal het volgende:
[..]Het is maar voor een weekje en volgens mij zou de man ziek zijn? Ik las ergens zoiets...
wanneer iemand zelf verantwoordelijk is en zich zo voelt. het beter uitpaktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren denk je wanneer Jessie zich nergens meer mee zou bemoeien?.............14 mensen in een hangmat de hele dag niets doen?...........
Ze doet verslag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef snetje het volgende:
Mylene stond erbij toen Franny aangaf dat ze er niet meer bij betrokken wilde worden (als vriendin van)...nu staat ze het weer door te lullen en maakt het verhaal alleen nog maar erger voor Franny..
Wees maar blij dat het nog geen mooi weer is ..liggen ze de hele dag op dat strandje..nu is er actie..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren denk je wanneer Jessie zich nergens meer mee zou bemoeien?.............14 mensen in een hangmat de hele dag niets doen?...........
Daar geloof ik niks van. Zonder aansporing doen ze helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer iemand zelf verantwoordelijk is en zich zo voelt. het beter uitpakt
Dan zou de sfeer beter zijn en kunnen mensen eigen initiatief nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja ja, laten we vooral niet vergeten wie dit verhaal heeft aangezwengeld hè, het dictatortje!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef snetje het volgende:
Mylene stond erbij toen Franny aangaf dat ze er niet meer bij betrokken wilde worden (als vriendin van)...nu staat ze het weer door te lullen en maakt het verhaal alleen nog maar erger voor Franny..
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer iemand zelf verantwoordelijk is en zich zo voelt. het beter uitpakt
Merel is hier ook fout in bezig......bewoners gaan haar straks mijden......doet haar geen goed dat klef en bef gedoe......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Het Maffie koppel Kleffi een Beffie hebben weer ff pauzen
Net dat het gifje klaar was streelde Merel Jessie weer door zijn haren
Bah wat is het toch een vies klef stel aan het worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het nog geen mooi weer is ..liggen ze de hele dag op dat strandje..nu is er actie..
Voor dat Jessie er was lagen ze ook niet de hele dag in de hangmatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat is nou het geen wat niet gebeurt............Althans zo zie ik het hoor....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zou de sfeer beter zijn en kunnen mensen eigen initiatief nemen.
Niemand houdt ze tegen om initiatief te nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zou kunnen...............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor dat Jessie er was lagen ze ook niet de hele dag in de hangmat
Misschien wordt het juist pas wat als die eikel weg is
Dus dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Deed mij ook aan iets anders denkenquote:
Triestigquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar welke ideeen heeft hij dan allemaal afgekapt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat.
Ze hebben genoeg ideeen, maar hij kapt alles af
Hopelijjk keert dit zich tegen haarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel is hier ook fout in bezig......bewoners gaan haar straks mijden......doet haar geen goed dat klef en bef gedoe......
als je er zelf verantwoordelijk voor bent. het vaak beter uitpakt dat ze dan vanuit hun zelf dingen gaan aan pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kun je dit vertalen....Ik snap het oprecht niet...
Nee, omdat er een dictator rondloopt die anderen voortdurend afzeikt, andermans ideeën afschiet en een en al negativiteit uitstraalt, op alles en iedereen commentaar heeft.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat is nou het geen wat niet gebeurt............Althans zo zie ik het hoor....
Die hebben al gewerkt Jessie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef snetje het volgende:
Jessie: Hoe kan het nou dat er weer zo weinig mensen zijn?..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die hebben al gewerkt Jessie.
Je moet hem ook alles uitleggen he.
Maar dat is net het geen wat niet gebeurt...........Jessie blijft aansturen, maar je kunt net zo goed een muur van 20 meter diep aansturen, daar zit ook geen beweging in,....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je er zelf verantwoordelijk voor bent. het vaak beter uitpakt dat ze dan vanuit hun zelf dingen gaan aan pakken
Brandon zelf is de wortel ..en maar uitsloven...zelfs mee dansen ..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja ja, laten we vooral niet vergeten wie dit verhaal heeft aangezwengeld hè, het dictatortje!
Ideeën worden stuk voor stuk afgeschoten, kom op zeg, was vorige week een hele vergadering lang, waarbij ze gingen "brainstormen".quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand houdt ze tegen om initiatief te nemen.
Dil stond gister ook al te blaten dat als Jessie hem zou vragen om de mensen aan te sturen hij dat uitstekend zou kunnen.
Maar initiatief nemen, nee.
Zie brainstormvergadering vorige week.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar welke ideeen heeft hij dan allemaal afgekapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |