Bang dat Cees in het huisje gaat slapen..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef puzziepie het volgende:
Shell gaat dus vanavond laat in het huisje
Bij hem past het spreekwoord "blaffende honden bijten niet" heel goed.....Wat een faal die Erik....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij heeft flink van zich afgebeten vandaag
Smerig wijfquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Bang dat Cees in het huisje gaat slapen..
War gaat Cees slapen dan, ze hebben niet eens genoeg slaapplaatsenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Bang dat Cees in het huisje gaat slapen..
Die vent verdient dan zo'n creep.............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze spoort echt voor geen meter. En Dylan laat het allemaal maar toe.
In de caravan hoorde ik Hiske zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
War gaat Cees slapen dan, ze hebben niet eens genoeg slaapplaatsen
Ze is aan het straten ..dat kun je toch zien...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef magnaal het volgende:
Shelley is een verwend mormel, waarom helpt ze Hiske dan niet?
Gwoon in de hangmatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Huurkoop constructie .. zonder verder overleg vermoed ik ...Wel de goedkeuring van Jessie ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar komt het dj-gezeur weer. Wanneer gaat Gerrit zijn presentatie doen?
Ja nou ...dat regelt Adriaan maar mooi toch...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het over hebt, bied ze dan eindelijk haar hulp aan.............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef magnaal het volgende:
Shelley is een verwend mormel, waarom helpt ze Hiske dan niet?
Als ze hem maar niet bij Dylan en Kaley leggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is aan het straten ..dat kun je toch zien...
Niet....gewoon ff onderhands regelen met de machtshebbers.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar komt het dj-gezeur weer. Wanneer gaat Gerrit zijn presentatie doen?
Sjel en slaapplaatsenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...
Bij Hiske toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hangt de vlag al halfstok?.............quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jessie moest van gerrit weten wat gerrit met jens besprak.. man man wat een nare gast
in 1 zaten ook muizenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo egoïstisch..niet helpen en bang dat Cees voor een weekje er gaat slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |