abonnement Unibet Coolblue
pi_186667601
Hangt die Michiel Huosman ook nog ergens rond eik? Kan die nog in beeld komen?
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:18:24 #52
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186667683
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:15 schreef DrMarten het volgende:
Hangt die Michiel Huosman ook nog ergens rond eik? Kan die nog in beeld komen?
Nope, zat niet tussen de cast geloof ik.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186667684
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:15 schreef DrMarten het volgende:
Hangt die Michiel Huosman ook nog ergens rond eik? Kan die nog in beeld komen?
Die zit in Meereen met de Second Sons. Wel gek dat nu Dany dr leger zo klein is geworden, Tyrion niet adviseert om die lui naar Westeros te verschepen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_186667710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Is uitverkocht om 09.56 al ongeveer. Vrijdag komen er geen kaartjes meer.
Ging toch pas om 10.00 open?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_186667718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die zit in Meereen met de Second Sons. Wel gek dat nu Dany dr leger zo klein is geworden, Tyrion niet adviseert om die lui naar Westeros te verschepen.
Die bedoel ik idd. Je zou verwachten dat er ineens een extra legertje beschikbaar is.
A mind with a heart of it's own
pi_186667752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ging toch pas om 10.00 open?
Officieel wel. Om 9:55 werkte alles al.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:21:08 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186667756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die zit in Meereen met de Second Sons. Wel gek dat nu Dany dr leger zo klein is geworden, Tyrion niet adviseert om die lui naar Westeros te verschepen.
Heeft de zo slimme Tyrion überhaupt al een keer fatsoenlijk advies gegeven?
pi_186667815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Je zou overigens denken dat die hele confrontatie met Cersei helemaal niet nodig is, aangezien Arya een getrainde assassin is die letterlijk het uiterlijk en stem van wie dan ook kan aannemen en dus met een beetje planning vrolijk de juiste persoon kan omleggen, naar Cersei kan toe lopen en haar keel door kan snijden. Maar goed, dat zal wel weer te makkelijk zijn :')
Niet iedereen, alleen van diegene waar ze de 'faces' van heeft.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:30:17 #59
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_186667940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Is uitverkocht om 09.56 al ongeveer. Vrijdag komen er geen kaartjes meer.
Vrijdag aparte lichting voor Pathé Unlimited toch? Anders wel beetje flauw.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:33:38 #60
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186668018
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:30 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Vrijdag aparte lichting voor Pathé Unlimited toch? Anders wel beetje flauw.
Pathe Unlimited houders kregen toch eerder de kans?

Maar las net dit op facebook:
leden van Ziggo kunnen inderdaad eerder tickets kopen. Vrees niet: dat is maar een deel van alle beschikbare tickets!
pi_186668135
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:34 schreef murp het volgende:
Arya probeert Cercie te vermoorden, maar wordt vermoord door de mountain. De Hound vermoord de mountain dan weer.

Let maar op 14.gif
Zou me niet verbazen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:41:20 #63
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_186668149
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bronn is toch altijd een waai met de winden mee character geweest?
Bovendien had ie een soort van band met Tyrion en een beetje met Jayme.
Wat is er out of character aan dat ie Cersie alsnog besodemieterd voor een beter aanbod?
Dat hij Cercei besodemieterd paste wel bij hem maar de hele opzet van de dialoog en hoe hij praatte paste niet bij hem.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:43:13 #64
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_186668181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sorry, maar dat was echt t eerste wat mijn vrienden ook zeiden toen die woestijn met muur in beeld kwamen. "Ik dacht dat Dubrovnik niet zo droog was? Cancel de vakantie!"

In geen enkel seizoen is die woestenij in beeld geweest, integendeel.
En nu ligt daar ineens een enorme vlakte voor de deur?

Dat vind ik niet bepaald zoeken, het was t eerste dat in me opkwam :D
Viel mij ook gelijk op, ik vroeg mij al af of ze niet in Dorne waren.

Een verklaring zou kunnen zijn dat ze zoveel hout gekapt hebben om de balistas te maken en om een vrij schootsveld voor de boogschutters te hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_186668416
Goed... ik zal wel weer een zeurpiet zijn, maar los van, alle zaken die al genoemd zijn zoals de invisibility cloack van Euron en de onbegrijpelijke reden waarom Cersei niet gewoon wat wildfire heeft gebruikt toen ze voor de poort stonden... Ook nog het volgende:

Zelfs de politieke intrige was zwak:

Jon vertelt aan zijn zussen wie hij werkelijk is, terwijl Dany had gevraagd dat niet te doen --> Ok
Sansa vertelt het aan Tyrion (ondanks te hebben gezworen dat ze dat niet zou doen, maar dan nog is haar actie enigszins begrjipelijk)
Maar dan... Tyrion vertelt het aan Varys? Waarom? Hij weet dat Varys al bedenkingen heeft bij Dany en hijzelf blijkbaar niet. Waarom zou je dan aan de meester van de manipulatie laten weten dat 'jouw' koningin niet de beste claim heeft op de troon? Je creeert dan enkel nog een extra complicatie.

Voor iemand die zo slim zou moeten zijn als Tyrion is dat een onbegrijpelijke zet.

En dan als laatste, dat Dracarys had waarschijnlijk heel erg epic moeten zijn, maar het sloeg totaal nergens op. Waarschijnlijk gaat dat later dan weer terug komen, als Dany Dracarys roept, dat je dan een flashback ziet van Missandei.

Het is weer duidelijk dat ze voor de mooie plaatjes gaan en niet voor het verhaal.
BFF met GGMM
pi_186668460
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef DonRaja het volgende:
als Dany Dracarys roept, dat je dan een flashback ziet van Missandei.

Dit lijkt me niet, volgens mij hebben ze flashbacks nog nooit op deze manier gebruikt.

Dat gezegd hebbende gaat Dany wel 'dracarys' roepen en de stad in de fik steken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:05:59 #67
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186668645
quote:
Productieteam Game of Thrones biedt excuses aan voor Starbucks-bekerProductieteam Game of Thrones biedt excuses aan voor Starbucks-beker
07 mei 2019 00:25
Laatste update: 2 uur geleden
33

Het productieteam van Game of Thrones biedt zijn excuses aan voor een Starbucks-koffiebeker die een paar seconden in beeld was in de vierde aflevering van het laatste seizoen van de serie. De beker stond op een tafel naast Daenerys Targaryen (Emilia Clarke), een personage uit de serie.

De bewuste aflevering was vanaf maandag in Nederland en al een dag eerder in de VS te zien. Beelden van de koffiebeker werden massaal gedeeld op sociale media.

Producent Bernie Caulfield zegt in een reactie dat zij "niet kan geloven dat deze fout is gemaakt". Volgens haar is er een fors team van decorateurs dat dergelijke gebeurtenissen moet voorkomen.

HBO, de Amerikaanse zender die de populaire serie uitzendt, reageerde op het voorval door te zeggen dat er eigenlijk kruidenthee was besteld.

Koffieketen Starbucks liet via Twitter weten het vreemd te vinden dat Daenerys geen 'drakendrank' had besteld.

MrBonMot twitterde op maandag 06-05-2019 om 11:15:58 #GOT Good to see despite all the battles raging around Winter fell. They've still got time to make and drink Coffee! 😉 https://t.co/JVLdEc3pse reageer retweet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_186668736
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:13 schreef King_Merc het volgende:
Vraagje.. Nu Gendry een Baratheon is , zou hij niet een claim op de troon hebben (de grootste ? )

(ik vergelijk het een beetje met de spaanse / nederlandse geschiedenis )
Waarom zou een Baratheon een hogere claim hebben dan een Targaryan?
pi_186668769
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Goed... ik zal wel weer een zeurpiet zijn, maar los van, alle zaken die al genoemd zijn zoals de invisibility cloack van Euron en de onbegrijpelijke reden waarom Cersei niet gewoon wat wildfire heeft gebruikt toen ze voor de poort stonden... Ook nog het volgende:

Zelfs de politieke intrige was zwak:

Jon vertelt aan zijn zussen wie hij werkelijk is, terwijl Dany had gevraagd dat niet te doen --> Ok
Sansa vertelt het aan Tyrion (ondanks te hebben gezworen dat ze dat niet zou doen, maar dan nog is haar actie enigszins begrjipelijk)
Maar dan... Tyrion vertelt het aan Varys? Waarom? Hij weet dat Varys al bedenkingen heeft bij Dany en hijzelf blijkbaar niet. Waarom zou je dan aan de meester van de manipulatie laten weten dat 'jouw' koningin niet de beste claim heeft op de troon? Je creeert dan enkel nog een extra complicatie.

Voor iemand die zo slim zou moeten zijn als Tyrion is dat een onbegrijpelijke zet.

En dan als laatste, dat Dracarys had waarschijnlijk heel erg epic moeten zijn, maar het sloeg totaal nergens op. Waarschijnlijk gaat dat later dan weer terug komen, als Dany Dracarys roept, dat je dan een flashback ziet van Missandei.

Het is weer duidelijk dat ze voor de mooie plaatjes gaan en niet voor het verhaal.
Nee hoor, geen zeurpiet. Je hebt gewoon gelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom zou een Baratheon een hogere claim hebben dan een Targaryan?
Omdat die als laatste op de troon zaten gok ik.
Maar dan kan je ook stellen dat Cersei een hogere claim heeft, want na Baratheon zat Lannister op de troon.
pi_186668859
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef DonRaja het volgende:

En dan als laatste, dat Dracarys had waarschijnlijk heel erg epic moeten zijn, maar het sloeg totaal nergens op. Waarschijnlijk gaat dat later dan weer terug komen, als Dany Dracarys roept, dat je dan een flashback ziet van Missandei.

Het kwam op mij over dat Missandei via een omweg gewoon 'Burn the bitch!' zei :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:25:43 #71
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_186668960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is een beetje het probleem aan het worden. Ze geven bepaalde characters een soort 'superkrachten' die gebruikt worden om uit een lastige situatie te komen, maar vervolgens wanneer het logisch zou zijn om het nog een keer te doen worden die krachten niet meer gebruikt of wordt er gedaan of het niet zou bestaan.
-Mensen kunnen opnieuw tot leven worden gewekt, zie Jon en Beric
-Mellisandra kan met een Gendry zijn bloed een kutscheet laten om zo heel makkelijk Renly te doden
-Bran kan het verleden/heden/toekomst(?) zien en wargen in vogels/mensen, hij zou zo ontiegelijk veel invloed kunnen hebben op alles, en ook gebruikt worden voor informatie. Maar het enige wat hij doet is zijn krachten gebruiken om een 120 jaar oude rolstoel te maken
-Arya haar krachten. Nou snap ik dat ze die niet zo maar aan iedereen vertelt en het voorzich zelf houdt. Ook zijn er maar weinig mensen waar ze echt veel om lijkt te geven de ze heeft ook weinig motief om veel mensen te redden. Maar Jon vindt ze toch wel heel aardig en die is open naar haar toe over zijn geheimen. Maar ze laat hem wel met legers en al gevaar lopen om Cersei te doden. Had hem gezegd dat wat zij kon en dat Cersei doden een peulenschil voor haar is zodat hij niet weer de kans hoefden te lopen om dood te gaan.
Dit vat het zo ongeveer wel een beetje samen ja.
Arya is een regelrechte terminator geworden die de NK heeft uitgeschakeld en ook nog eens van gezichten kan wisselen. Is er dan werkelijke nie-mand in de omgeving van Jon en Dany die op het idee komen om dit "wapen" in te zetten in de laatste strijd?
pi_186669017
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:14 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee hoor, geen zeurpiet. Je hebt gewoon gelijk.
[..]

Omdat die als laatste op de troon zaten gok ik.
Maar dan kan je ook stellen dat Cersei een hogere claim heeft, want na Baratheon zat Lannister op de troon.
Robbert zat op de troon omdat hij deels Targaryan is (zijn moeder komt uit de familie). Cersei zit alleen op de troon omdat ze met Robbert getrouwd was en 'Baratheon" kinderen had. In feite is haar claim heel zwak.
pi_186669059
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De meesten reageren hier als junks, het moet zo fantastisch en perfect als in de eerste vier seizoenen. Dat lukt nooit bij series, die worden altijd minder en hoe meer je weet des de groter de desillusie is.

Als je dat los laat dan is het allemaal niet zo verschrikkelijk.

Edit:
En je weet toch wat de reactie is, Arya zegt niets want die heeft maar een doel, Cersei omleggen. En Sensa kan haar mond al seizoenen lang niet houden.
Wat een onzin, er zijn genoeg series die niet minder worden, maar gewoon een goed einde hebben. Wat voorbeelden:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
The Shield
Scrubs (als je die stomme spin-off niet meetelt)
Diverse Star Treks
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 7 mei 2019 @ 12:34:25 #74
442397 UitStraling
pi_186669102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het kwam op mij over dat Missandei via een omweg gewoon 'Burn the bitch!' zei :+
Gewoon burn all of Kings Landing, zoals je al in het begin van de serie zag in Daenerys haar visioen.
pi_186669112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 12:31 schreef FrankRicard het volgende:

Wat een onzin, er zijn genoeg series die niet minder worden, maar gewoon een goed einde hebben. Wat voorbeelden:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
The Shield
Scrubs (als je die stomme spin-off niet meetelt)
Diverse Star Treks
Allemaal eens _O_ (eh, behalve The Shield want die ken ik (nog) niet :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')