abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:19:04 #151
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186662928
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja joh, super lomp gewoon, dat "afscheid". Ook dat Ghost gelukkiger zou zijn in het hoge noorden, Nymeria doet het ook prima ten zuiden van Winterfell. :')
Nee Arya gaat lekker om met haar hond
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:19:20 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662931
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij had een fucking draak... wat moet hij met die hond?
Ja laten we net doen alsof hij geen band heeft met Ghost, heb jij nooit een huisdier gehad?
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja joh, super lomp gewoon, dat "afscheid". Ook dat Ghost gelukkiger zou zijn in het hoge noorden, Nymeria doet het ook prima ten zuiden van Winterfell. :')
En dat had ik nog ergens prima gevonden, maar had dan goed afscheid genomen. Nu deed hij net alsof Ghost hem ooit verraden had (omdat hij de Army of the Death niet heeft opgegeten vorige aflevering?)
Oh.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:19:56 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662934
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

[..]

Hij is dan nog steeds half-Stark.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 01:19:56 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186662935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo filler? We hebben in S7 en S8 talloze afleveringen gehad met geteleporteer, als je nog meer had geskipt hadden ze waarschijnlijk geskipt hoe de NK aan een draak kwam.

Kijk die eerdere seizoenen eens terug, daar bestonden de eerste 8 afleveringen vaak volledig uit dialogen, dan in 9 wat actie en dan in 10 weer dialogen voor de aftermath. Maar dat werd nooit gezien als filler omdat het ging om de personages en hun dialogen, die voelde goed aan. Nu kunnen ze alleen teksten van eerdere seizoenen oplepelen, en voelt het soms aan alsof ze 21e eeuws taalgebruik hebben.
Ik bedoel niet de dialogen natuurlijk! Dat is juist wat ik veel mis, omdat we veel fillers krijgen als in Jaime + Brienne die er drie minuten over doen om elkaar uit te kleden, Greyworm + Missandei die handjes vasthouden en praten over hun toekomstplannen etc. etc.

Als ze dat soort stukken nou hadden weggelaten en echte dialogen hadden gehad hadden wij er veel meer aan gehad, toch? Dialoog tussen J+D was bijvoorbeeld goed gedaan, ook die tussen Varys en Tyrion was prima. Ik heb liever dat soort dingen dan al die andere fillers die er niet echt bij passen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:20:48 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662943


Wacht, ze hebben King's Landing verplaatst voor een cool shot?

_O-
Oh.
pi_186662946
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:12 schreef EP3 het volgende:

[..]

Maar er is vreemd genoeg juist best veel filler in dit seizoen te vinden. Met terugwerkende kracht zou je zelfs kunnen stellen dat de helft van episode 2 overbodig is geweest. En deze episode had in het begin ook nogal wat onnodige scenes.
Van de vorige episode de helft? Ik zou zeggen 90% wat voor relevants is er in het verhaal gebeurd. Er is een gevecht Arya dood de Night King. Jorah, Beric en Edd gaat dood. Natuurlijk een flinke battle is leuk om te zien dus die hoeft niet veel toe te voegen aan het verhaal maar het hoeft zeker geen half uur te duren vind ik.
Deze aflevering was ook een beetje raar de helft van de tijd zijn ze aan het herdenken feesten.
Sowieso is de rol van bijvoorbeeld Gendry in de hele serie eigenlijk best overbodig. Seizoenenlang roeien om even love interest van Arya te spelen en een kasteel en titel te krijgen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:21:33 #157
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186662954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee Arya gaat lekker om met haar hond
Hoezo? Nymeria wilde zelf bij haar roedel blijven, en Arya respecteerde dat.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:22:10 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186662960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik bedoel niet de dialogen natuurlijk! Dat is juist wat ik veel mis, omdat we veel fillers krijgen als in Jaime + Brienne die er drie minuten over doen om elkaar uit te kleden, Greyworm + Missandei die handjes vasthouden en praten over hun toekomstplannen etc. etc.

Als ze dat soort stukken nou hadden weggelaten en echte dialogen hadden gehad hadden wij er veel meer aan gehad, toch? Dialoog tussen J+D was bijvoorbeeld goed gedaan, ook die tussen Varys en Tyrion was prima. Ik heb liever dat soort dingen dan al die andere fillers die er niet echt bij passen.
Hoe weet jij nu wat er wel en niet bij past?

Iedereen meent al te weten hoe het afloopt..
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:23:08 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186662965
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Hoezo? Nymeria wilde zelf bij haar roedel blijven, en Arya respecteerde dat.
Jon kijkt al seizoenen lang niet om naar zijn hond.

Die gaat lekker mee naar de sneeuw.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:23:26 #160
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186662968
Enige verklaring voor de haatreacties: te hoge verwachtingen voor the endgame.

Ik heb mijn verwachtingen na seizoen 5 naar beneden geschroefd omdat we toch toen al merkten dat de kwaliteit omlaag ging.

Ik heb het idee dat mensen nu ineens pas halverwege seizoen 8 beseffen dat het niveau van seizoen 4 niet wordt gehaald.

Hilarisch.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:24:17 #161
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186662972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Van de vorige episode de helft? Ik zou zeggen 90% wat voor relevants is er in het verhaal gebeurd. Er is een gevecht Arya dood de Night King. Jorah, Beric en Edd gaat dood. Natuurlijk een flinke battle is leuk om te zien dus die hoeft niet veel toe te voegen aan het verhaal maar het hoeft zeker geen half uur te duren vind ik.
Deze aflevering was ook een beetje raar de helft van de tijd zijn ze aan het herdenken feesten.
Sowieso is de rol van bijvoorbeeld Gendry in de hele serie eigenlijk best overbodig. Seizoenenlang roeien om even love interest van Arya te spelen en een kasteel en titel te krijgen.
Episode 2. Waarin we - zo dacht ik, althans - op gepaste wijze afscheid aan het nemen waren van n aantal karakters, met de komende episode in zicht.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:24:19 #162
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186662973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:23 schreef Harvest89 het volgende:
Enige verklaring voor de haatreacties: te hoge verwachtingen voor the endgame.

Ik heb mijn verwachtingen na seizoen 5 naar beneden geschroefd omdat we toch toen al merkten dat de kwaliteit omlaag ging.

Ik heb het idee dat mensen nu ineens pas halverwege seizoen 8 beseffen dat het niveau van seizoen 4 niet wordt gehaald.

Hilarisch.
Amen
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:24:34 #163
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:24:40 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik bedoel niet de dialogen natuurlijk! Dat is juist wat ik veel mis, omdat we veel fillers krijgen als in Jaime + Brienne die er drie minuten over doen om elkaar uit te kleden, Greyworm + Missandei die handjes vasthouden en praten over hun toekomstplannen etc. etc.
Ja dat is gewoon omdat die personages slecht zijn uitgewerkt nu, vooral Greyworm en Missandei wie geeft daar nou om?
quote:
Als ze dat soort stukken nou hadden weggelaten en echte dialogen hadden gehad hadden wij er veel meer aan gehad, toch? Dialoog tussen J+D was bijvoorbeeld goed gedaan, ook die tussen Varys en Tyrion was prima. Ik heb liever dat soort dingen dan al die andere fillers die er niet echt bij passen.
Varys en Tyrion vond ik nog wel aardig ja, dat was even een moment dat ik erin zat en de rest vergat.
Oh.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:25:26 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Van de vorige episode de helft? Ik zou zeggen 90% wat voor relevants is er in het verhaal gebeurd. Er is een gevecht Arya dood de Night King. Jorah, Beric en Edd gaat dood. Natuurlijk een flinke battle is leuk om te zien dus die hoeft niet veel toe te voegen aan het verhaal maar het hoeft zeker geen half uur te duren vind ik.
Deze aflevering was ook een beetje raar de helft van de tijd zijn ze aan het herdenken feesten.
Sowieso is de rol van bijvoorbeeld Gendry in de hele serie eigenlijk best overbodig. Seizoenenlang roeien om even love interest van Arya te spelen en een kasteel en titel te krijgen.
Dat met Gendry ging echt veel te makkelijk. _O-

Totaal geen speciaal moment.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 01:25:43 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186662983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu wat er wel en niet bij past?

Iedereen meent al te weten hoe het afloopt..
Respecteer iemands mening nou eens in plaats van tekeer te gaan. Het is MIJN mening en MIJN gevoel dat dit er niet bij past. Het heeft niks met het einde te maken.

Ik vind het gewoon jammer dat wij niet krijgen te zien hoe Arya + Sansa reageren op het nieuws van Jon, terwijl wij wel drie minuten lang moeten kijken naar J+B die elkaar proberen uit te kleden. Mag ik dat vinden?

Ik leg uit wat ik minder goed vind, ik leg uit waarom ik dat vind. Ik heb jou nog geen enkel inhoudelijke post zien maken hier behalve dat je zeikt op mensen die kritiek hebben. Als je nou zeikt op zure users die geen onderbouwing hebben snap ik het nog.

Niet iedereen hoeft je mening te delen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:26:13 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:23 schreef Harvest89 het volgende:
Enige verklaring voor de haatreacties: te hoge verwachtingen voor the endgame.

Ik heb mijn verwachtingen na seizoen 5 naar beneden geschroefd omdat we toch toen al merkten dat de kwaliteit omlaag ging.

Ik heb het idee dat mensen nu ineens pas halverwege seizoen 8 beseffen dat het niveau van seizoen 4 niet wordt gehaald.

Hilarisch.
Het probleem is dat het schrijfwerk zelfs vergeleken met seizoen 5 + 6 gigantisch laag is.
Oh.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:28:02 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186662996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:25 schreef Kyran het volgende:

Ik vind het gewoon jammer dat wij niet krijgen te zien hoe Arya + Sansa reageren op het nieuws van Jon, terwijl wij wel drie minuten lang moeten kijken naar J+B die elkaar proberen uit te kleden. Mag ik dat vinden?

Ze wilden denk ik niet teveel herhaling in scènes waar Jon zegt wie hij werkelijk is, snap het opzich wel ook al had ik die reactie ook wel willen zien.
Oh.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:28:33 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186663000
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Respecteer iemands mening nou eens in plaats van tekeer te gaan. Het is MIJN mening en MIJN gevoel dat dit er niet bij past. Het heeft niks met het einde te maken.

Ik vind het gewoon jammer dat wij niet krijgen te zien hoe Arya + Sansa reageren op het nieuws van Jon, terwijl wij wel drie minuten lang moeten kijken naar J+B die elkaar proberen uit te kleden. Mag ik dat vinden?

Ik leg uit wat ik minder goed vind, ik leg uit waarom ik dat vind. Ik heb jou nog geen enkel inhoudelijke post zien maken hier behalve dat je zeikt op mensen die kritiek hebben. Als je nou zeikt op zure users die geen onderbouwing hebben snap ik het nog.

Niet iedereen hoeft je mening te delen.
De meesten reageren hier als junks, het moet zo fantastisch en perfect als in de eerste vier seizoenen. Dat lukt nooit bij series, die worden altijd minder en hoe meer je weet des de groter de desillusie is.

Als je dat los laat dan is het allemaal niet zo verschrikkelijk.

Edit:
En je weet toch wat de reactie is, Arya zegt niets want die heeft maar een doel, Cersei omleggen. En Sensa kan haar mond al seizoenen lang niet houden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 01:28:44 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186663002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:23 schreef Harvest89 het volgende:
Enige verklaring voor de haatreacties: te hoge verwachtingen voor the endgame.

Ik heb mijn verwachtingen na seizoen 5 naar beneden geschroefd omdat we toch toen al merkten dat de kwaliteit omlaag ging.

Ik heb het idee dat mensen nu ineens pas halverwege seizoen 8 beseffen dat het niveau van seizoen 4 niet wordt gehaald.

Hilarisch.
Grotendeels eens :D

Dit is precies wat ik ook zei op meeste kritiek op aflevering drie. Ik heb echt geen torenhoge verwachtingen en ik kan prima leven met plot armor, slechte siege tactics en wat plot holes. Echt geen probleem.

Zoals ik al zei erger ik mij nu vooral aan het feit dat ze het echt aan het afraffelen zijn en de laatste scene bij de poorten was gewoon raar. Andere woorden heb ik er niet echt voor. Waarom schoot Cersei ze niet gewoon dood? Dat het met gemak gekund. Het is niet dat ze medelijden heeft of Tyrion niet wil doden ofzo .... Zij had daar iedereen kunnen afmaken.
pi_186663006
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu wat er wel en niet bij past?

Iedereen meent al te weten hoe het afloopt..
Je hoeft niet te weten hoe het afloopt om te bepalen of iets tot nu toe logisch is. Ja het kan best dat Tyrion later nog iets moet doen in het verhaal dus dat je hem nu niet dood laat gaan. Maar laat hem dan nu niet zo dicht in de buurt komen van die boogschutters van Cersei.
Zo zitten er heel veel dingen in die gewoon storend zijn en voorkomen kunnen worden. Nee het boeit me niet of het gaat zoals ik het verwacht of voorspel. Het gaat erom dat wat verteld wordt goed in elkaar zit. Bronn die met een kruisboog gewoon even binnen komt lopen in Winterfell, Tyrion en Jaime met de dood bedreigt en gewoon weer wegloopt is gewoon falend. Waarom zou dat kunnen werken? Hij is in vijandig gebied in zijn eentje...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2019 @ 01:29:29 #172
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186663009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De meesten reageren hier als junks, het moet zo fantastisch en perfect als in de eerste vier seizoenen. Dat lukt nooit bij series, die worden altijd minder en hoe meer je weet des de groter de desillusie is.

Als je dat los laat dan is het allemaal niet zo verschrikkelijk.
Grotendeels eens, maar jij valt nu iedereen aan die ook maar een beetje kritiek heeft.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:30:29 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186663019
Oh god krijgen we nu weer het riedeltje dat je geen kritiek mag hebben? (lol)
Oh.
pi_186663020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:24 schreef EP3 het volgende:

[..]

Episode 2. Waarin we - zo dacht ik, althans - op gepaste wijze afscheid aan het nemen waren van n aantal karakters, met de komende episode in zicht.
Oh ja ook zeker, de coolste karakters van Westeros zitten in een kamer Tyrion, Jaime, Jon, Brienne, Tormund etcetera en het boeiendste dat ze weten te verzinnen is Briënne te ridderen. Echt zo inspiratieloos.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 01:30:54 #175
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186663021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De meesten reageren hier als junks, het moet zo fantastisch en perfect als in de eerste vier seizoenen. Dat lukt nooit bij series, die worden altijd minder en hoe meer je weet des de groter de desillusie is.

Als je dat los laat dan is het allemaal niet zo verschrikkelijk.
Wat maakt jou zo fanatiek dan?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')