Ja zucht nog maar ff...quote:
Ja dat zogenaamde comic relief punt van Tormund en Brienne is echt heel cringy. Net als Grey Worm en Missandei. Nergens voor nodig, en kost waardevolle tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Van de ene kant ja zoveel verhaallijnen kan je bijna niet in zo weinig tijd allemaal bevredigend tot een einde brengen. Van de andere kant ook met meer afleveringen denk ik niet dat deze showrunners het niveau vast hadden kunnen houden. Het zegt genoeg dat de reactie van Sansa en Arya op het feit dat Jon hun broer niet is offscreen is. Terwijl er wel tijd wordt gevonden voor andere nutteloze zaken, zoals Tormund zijn liefdes voor Brienne. Als je die nutteloze scenes weg had gelaten had je ergens anders iets boeiends kunnen doen.
Dat probeerde ik ook te zeggen, sorry.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Van de ene kant ja zoveel verhaallijnen kan je bijna niet in zo weinig tijd allemaal bevredigend tot een einde brengen. Van de andere kant ook met meer afleveringen denk ik niet dat deze showrunners het niveau vast hadden kunnen houden. Het zegt genoeg dat de reactie van Sansa en Arya op het feit dat Jon hun broer niet is offscreen is. Terwijl er wel tijd wordt gevonden voor andere nutteloze zaken, zoals Tormund zijn liefdes voor Brienne. Als je die nutteloze scenes weg had gelaten had je ergens anders iets boeiends kunnen doen.
Ik zucht om jou en je aandachttrekkerij en ja ik vond het interessant natuurlijk anders kijk ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja zucht nog maar ff...
Wel leuk dat anderen wel inhoudelijk over de aflevering kunnen praten.
Vond jij het nog interessant of gewoon kut?
Klopt over het algemeen is het leuk als er onverwachte dingen in een serie gebeuren. Dat was ook heel vet bij de eerste seizoenen. Maar die onverwachte dingen hadden een bevredigende uitleg. Nu gebeuren er gewoon willekeurige zaken omdat het cool is. Als Cersei seizoenenlang Tyrion dood wil hebben is het dom dat nu ze de kans krijgt hem niet doodmaakt. Natuurlijk je zou zoiets uit kunnen leggen door karakterontwikkeling maar in dit geval haat ze hem nog steeds. Dus het is totaal onlogisch voor haar om hem niet te vermoorden. Dat soort zaken doen wat mij betreft af aan het verhaal. Het verhaal is in series over het algemeen voor mij veel belangrijker dan of er goede CGI dingen inzitten of stoere battles.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar wat valt er tegen? Het is een serie waarvan jij en ik het einde niet kennen, dat maakt imo zo’n serie goed.
Natuurlijk denk en hoop je op dingen, maar ik vind het juist interessant dat dingen niet lopen zoals verwacht. Ik had juist niet verwacht dat Jaime toch zou vallen voor Brainne. En dat ze uiteindelijk nog in een jurk stond te huilen...
Maar dat niveau kan hier niet want “men” vind het al kut...
Ja normaal hadden we een seizoen 7 gehad met tien afleveringen. Waarin dan de Night King een draak had moeten krijgen, de wall had moeten vallen, de night king had moeten worden verslagen en deze onzin.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook te zeggen, sorry.
D&D zouden niveau van GRRM sowieso niet halen. Dat GRRM na 8 jaar nog niet klaar is met zijn boek zegt op zich ook veel. Je kan dan niet verwachten dat D&D het even gaan klaren in twee jaar en dertien afleveringen. Het is daarom ook onbegrijpelijk dat ze dit zo wilden aanpakken, terwijl zowel HBO als GRRM zei dat ze dat niet moesten doen. Volgens mij wilden D&D het zelfs bij zeven seizoenen houden en heeft GRRM er nog een achtste uit weten te slepen. Moet je voorstellen hoeveel afraffel werk wij dan hadden gehad.
Maar er is vreemd genoeg juist best veel filler in dit seizoen te vinden. Met terugwerkende kracht zou je zelfs kunnen stellen dat de helft van episode 2 overbodig is geweest. En deze episode had in het begin ook nogal wat onnodige scenes.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Van de ene kant ja zoveel verhaallijnen kan je bijna niet in zo weinig tijd allemaal bevredigend tot een einde brengen.
En dit. Enfin ik ga naar bed. Tijd voor mijn Westworld loop die begint om 07:00 uur met de wekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt over het algemeen is het leuk als er onverwachte dingen in een serie gebeuren. Dat was ook heel vet bij de eerste seizoenen. Maar die onverwachte dingen hadden een bevredigende uitleg. Nu gebeuren er gewoon willekeurige zaken omdat het cool is. Als Cersei seizoenenlang Tyrion dood wil hebben is het dom dat nu ze de kans krijgt hem niet doodmaakt. Natuurlijk je zou zoiets uit kunnen leggen door karakterontwikkeling maar in dit geval haat ze hem nog steeds. Dus het is totaal onlogisch voor haar om hem niet te vermoorden. Dat soort zaken doen wat mij betreft af aan het verhaal. Het verhaal is in series over het algemeen voor mij veel belangrijker dan of er goede CGI dingen inzitten of stoere battles.
Ja dat was zo obvious dat ze Ghost niet meer scènes kunnen laten delen met de acteurs en er alleen later in post kunnen inproppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En Jon, als je je hond verlaat die bij je is opgegroeid en zijn leven heeft gewaagd om voor je te vechten, dan mag je tenminste wel even gedag zeggen als je hem verlaat. Zak.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar er is vreemd genoeg juist best veel filler in dit seizoen te vinden. Met terugwerkende kracht zou je zelfs kunnen stellen dat de helft van episode 2 overbodig is geweest. En deze episode had in het begin ook nogal wat onnodige scenes.
Nou ja, misschien was dat uiteindelijk IETS beter geweest, omdat je dan niet alle fillermeuk had gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja normaal hadden we een seizoen 7 gehad met tien afleveringen. Waarin dan de Night King een draak had moeten krijgen, de wall had moeten vallen, de night king had moeten worden verslagen en deze onzin.
Ik geef m'n hond altijd een kusje, zelfs al moet ik maar 3 uurtjes werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En Jon, als je je hond verlaat die bij je is opgegroeid en zijn leven heeft gewaagd om voor je te vechten, dan mag je tenminste wel even gedag zeggen als je hem verlaat. Zak.
Ja, in jullie boeken. Wij doen het hier met de tv serie en er zal vast een neef rondgelopen hebben in jullie fantastische 1-3 eerste seizoenen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wie is er nou weer de Prince in Dorne ineens? De Martells hadden toch nog iemand rond lopen? Ik dacht dat zwakke mannen nooit meer Dorne mochten regeren.
Dit was wel heel dom inderdaad. Ik weet niet zeker waar Gendry geboren is maar sowieso had hij nooit een achternaam.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
En waar had Gendry het over dat hij Gendry Rivers heet? Zo'n achternaam krijg je alleen als je een erkende bastaard bent en dat was hij NOOIT. En zelfs als hij dat wel was geweest had zijn achternaam Waters geweest.
Hoezo filler? We hebben in S7 en S8 talloze afleveringen gehad met geteleporteer, als je nog meer had geskipt hadden ze waarschijnlijk geskipt hoe de NK aan een draak kwam.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, misschien was dat uiteindelijk IETS beter geweest, omdat je dan niet alle fillermeuk had gehad.
Hij had een fucking draak... wat moet hij met die hond?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was zo obvious dat ze Ghost niet meer scènes kunnen laten delen met de acteurs en er alleen later in post kunnen inproppen.
Maar dit is toch treurig, waarom mag hij Ghost ineens niet?
Icm Arya, Nymeria en haar pack.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:15 schreef Kyran het volgende:
Ik wil trouwens wel een Tormund & Ghost spin-off
Ja joh, super lomp gewoon, dat "afscheid". Ook dat Ghost gelukkiger zou zijn in het hoge noorden, Nymeria doet het ook prima ten zuiden van Winterfell.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was zo obvious dat ze Ghost niet meer scènes kunnen laten delen met de acteurs en er alleen later in post kunnen inproppen.
Gewoon in Flea Bottom, maar dat soort bastaarden hebben nooit zo'n naam.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit was wel heel dom inderdaad. Ik weet niet zeker waar Gendry geboren is maar sowieso had hij nooit een achternaam.
Misschien dacht ze dat hij uiteindelijk toch wel dood gaat, en hem nog ff laat leiden door de ondergang.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt over het algemeen is het leuk als er onverwachte dingen in een serie gebeuren. Dat was ook heel vet bij de eerste seizoenen. Maar die onverwachte dingen hadden een bevredigende uitleg. Nu gebeuren er gewoon willekeurige zaken omdat het cool is. Als Cersei seizoenenlang Tyrion dood wil hebben is het dom dat nu ze de kans krijgt hem niet doodmaakt. Natuurlijk je zou zoiets uit kunnen leggen door karakterontwikkeling maar in dit geval haat ze hem nog steeds. Dus het is totaal onlogisch voor haar om hem niet te vermoorden. Dat soort zaken doen wat mij betreft af aan het verhaal. Het verhaal is in series over het algemeen voor mij veel belangrijker dan of er goede CGI dingen inzitten of stoere battles.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vond dat heel erg symbolisch.![]()
Jon wordt nu Aegon en laat alles achter wat ooit bij Jon hoorde. Ghost toonde ook niet veel emotie, alsof dat beest dat ook aanvoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |