SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
YT stuk?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:54 schreef Cherryberry het volgende:
Kan iemand de prophecy die Dany ontving in the house of the undying hier weer ff neerzetten?
Klopt natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar falen en ronduit onlogisch bezig zijn, zijn 2 verschillende dingen.
Thanks thoughquote:
Of toen hij aan het janken was bij Clegane.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:49 schreef Justevo het volgende:
"vomiting is not celebrating"
"yes it is"
Daar moest ik dan wel weer om grinniken.
quote:Op maandag 6 mei 2019 15:07 schreef Justevo het volgende: Sinds wanneer zit er een Starbucks in Winterfell?
StarkbucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bran zag dat in de toekomst, en wist dat het een succes wordt, en zo wordt Bran de rijkste man in Westeros, en wint zo de Game.. the end
Also To Gendry Baratheon ser Friendzone II![]()
Tja ook wel een beetje een gevolg van het ouder maken van de karakters misschien. En daarbij mensen zijn in staat rare keuzes te maken.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk.
Maar Robb Stark was bijvoorbeeld ook onlogisch bezig met zijn plan om Casterly Rock in te nemen, en daarna hulp vragen aan de man die hij heeft verraden. Wat een ongelofelijke pannenkoek was dat in de serie.
In het boek is het hem wat meer vergeven omdat hij daar rond de 15-17 jaar was. Dany ook trouwens.
Dit ook ja, ze was zo fucking nutteloos. Waarom haalde Dany haar overal mee naar toe? Ik bedoel wat was haar skill ook alweer? Schoonmaken ofzo? Plus dat romantische plot met eunuch Grey Worm was echt een van de meest tenenkrommende in GoT. Ja die onthoofding deed me goedquote:Op maandag 6 mei 2019 23:13 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat Missandei eindelijk opgekrast is, wat een tut hola was dat zeg
Euron is een extreem nietszeggend en lichtgewicht personage die veel te belangrijk is gemaakt, hij personificeert de teloorgang van GoT onder D&D.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:13 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat de regisseurs zich er weer zo makkelijk vanaf maken. Ze weigeren gewoon een scène op te nemen waar beide draken of volle kracht vechten. Vorige episode waren ze letterlijk in de lucht aan het chillen terwijl het gevecht beneden plaatsvond. Nu voor King's landing hebben ze er ook geen zin in om voor twee draken special effects te maken en dus moet er maar eentje dood? Hoe? Placeholder Euron, overal waar een ''gap in the storyline'' optreedt zetten ze Euron in om dat even te dichten. Een personage dat we 6.5 van de 8 seizoenen niet gezien hebben wordt ineens hoofdrolspeler in de laatste paar afleveringen. Erg goedkoop, maar vooral een gemiste kans om na ruim zeven seizoenen eindelijk eens twee draken in actie te zien.
Wel lekker dat Missandei eindelijk opgekrast is, wat een tut hola was dat zeg
Jup. Waardoor Grey Worm er waarschijnlijk ook niet zoveel moeite mee zal hebben om de unsullied Kings Landing in te sturen om orde op zaken te stellen. Dus van haar generaal zal ze wss geen kritiek krijgen als ze de volgende aflevering flipt (en uiteindelijk door Jon tegen gehouden moet worden).quote:Op maandag 6 mei 2019 23:27 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Bijlezen skip ik maar weer, jullie kennende zal het vooral geklaag en gezeur zijn![]()
Ik vond het machtig! Arme Rheagal en Missandei
Hold your dragons, Cleganebowl must happen. It is known!quote:Op maandag 6 mei 2019 23:31 schreef Solid-Snake het volgende:
Lijkt erop dat het Greyworm vs The Mountain gaat worden.
Tuurlijk niet. Dat wordt the houd vs Mountain.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:31 schreef Solid-Snake het volgende:
Dany viesmad lol
Lijkt erop dat het Greyworm vs The Mountain gaat worden.
Hopelijk niet The Viper 2.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat wordt the houd vs Mountain.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:34 schreef zipcon het volgende:
[..]
Hold your dragons, Cleganebowl must happen. It is known!
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef Syd het volgende:
Wat een hoop onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Jij bent zeker een stevige drinker of niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Nee, dit slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dus goed waar kunnen zijn.
Echt hequote:Op maandag 6 mei 2019 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit slaat nergens op.
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit slaat nergens op.
Euron is in de boeken een totale baas, waarschijnlijk dat hij er daarom inzit. Maar als je mensen ziet klagen over wat ze met bijvoorbeeld Stannis hebben gedaan denk ik van die gast komt er geweldig vanaf in vergelijking met Euron.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Euron is een extreem nietszeggend en lichtgewicht personage die veel te belangrijk is gemaakt, hij personificeert de teloorgang van GoT onder D&D.
Sowieso veel meer geërgerd aan deze aflevering dan aan de vorige. Die scene met Bronn was het ergst.
Ik bedoel meer dat hij een volledig nietszeggend karakter is in de serie, heel goedkoop neergezet maar wel oa even een draakje neerschiet met een smile van dat wijf uit 101 Dalmatiërs. Stannis werd wel gewoon goed ontwikkeld ondanks dat hij kennelijk in de boeken totaal anders was (niet gelezen).quote:Op maandag 6 mei 2019 23:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Euron is in de boeken een totale baas, waarschijnlijk dat hij er daarom inzit. Maar als je mensen ziet klagen over wat ze met bijvoorbeeld Stannis hebben gedaan denk ik van die gast komt er geweldig vanaf in vergelijking met Euron.
Maar ik kan wel begrijpen dat je die scenes kut vindt dat soort scene's zijn gewoon slapstick.
Omdat jij weet.quote:Op maandag 6 mei 2019 23:44 schreef EP3 het volgende:
Ik vind het ergens wel aandoenlijk dat er nog altijd fans zijn die krampachtig blijven zoeken naar allerlei vergezochte theorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik mis even totaal waar de kritiek nu dan vandaan komt. Ook nog weinig inhoudelijke kritiek kunnen vinden i.t.t. de hele bergen ervan bij aflevering drie.
[ Bericht 50% gewijzigd door UltraR op 07-05-2019 01:18:54 ]Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Hij ziet er in de boeken ook echt baas uit. En de drakenhoorn genotquote:Op maandag 6 mei 2019 23:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Euron heeft gewoon een valyrian steel armor in de boeken, die zijn al niet meer gezien sinds de doom of Valyria. Een totale baas is een understatement..
Maar dit in de serie
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:57 schreef UltraR het volgende:
Net aflevering vier gekeken. Die krijgt veruit de laagste beoordeling op IMDB van alle afleveringen in de gehele serie zover...
Raar.Waar ik aflevering drie echt verschrikkelijk slecht geschreven vond vol met totaal niet bij GoT passende plot armour, heb ik me juist weer erg goed vermaakt met deze aflevering vier. Prima karakterontwikkeling, intriges
-Lyanne en Ed die op de brandstapel liggen terwijl ze Wights waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik mis even totaal waar de kritiek nu dan vandaan komt. Ook nog weinig inhoudelijke kritiek kunnen vinden i.t.t. de hele bergen ervan bij aflevering drie.
-Euron die niemand zag.
-Jon die geen afscheid neemt van Ghost.
-Geen reactie in beeld van Arya en Sansa bij Jon=Aegon.
Neemt niet weg dat dit minder erg was dan 3. Wat echt nergens op sloeg.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:34 schreef zipcon het volgende:
[..]
Hold your dragons, Cleganebowl must happen. It is known!
Wat dacht je van Hound & Grey Worm vs Mountain?quote:Op maandag 6 mei 2019 23:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat wordt the houd vs Mountain.
- Bronn die Winterfell binnenloopt wat mensen bedreigt en zonder probleem weer wegkomt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
-Lyanne en Ed die op de brandstapel liggen terwijl ze Wights waren.
-Euron die niemand zag.
-Jon die geen afscheid neemt van Ghost.
-Geen reactie in beeld van Arya en Sansa bij Jon=Aegon.
Neemt niet weg dat dit minder erg was dan 3. Wat echt nergens op sloeg.
Het was ook alsof je niet naar Bronn zelf zat te kijken, maar naar een goedkope imitatie van 'm.quote:
Juist niet. Tyrion was lang mijn favoriete karakter en nu hoopte ik bijna dat hij dood ging omdat hij zo clueless is geworden. De andere personages die doodgingen deed ook vrij weinig. Bij eventueel emotionele momentjes zoals deze aflevering met Arya Jon Sansa komt het niet in beeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:10 schreef EasyLife het volgende:
Een ding doen ze wel goed dit jaar, emoties te weeg brengen.
Hoor er overal iedereen over.
Really? Ik had meer emotiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Juist niet. Tyrion was lang mijn favoriete karakter en nu hoopte ik bijna dat hij dood ging omdat hij zo clueless is geworden. De andere personages die doodgingen deed ook vrij weinig. Bij eventueel emotionele momentjes zoals deze aflevering met Arya Jon Sansa komt het niet in beeld.
Gelukkig hadden we een Brienne en Jaime sexscene ik denk dat veel mensen dat echt emotioneel vonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet wat hier nou het probleem mee is?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:02 schreef LordVoldermort het volgende:
-Lyanne en Ed die op de brandstapel liggen terwijl ze Wights waren.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Really? Ik had meer emotieBij zo'n CGI monster ja? Was deze draak die dood ging emotioneler dan die andere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van de wights explodeerden toen de NK dood ging.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier nou het probleem mee is?
Nee, dat waren de White Walkers, de wights vielen gewoon als poppen neer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest van de wights explodeerden toen de NK dood ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |