Ik heb bij de Appie 2 kilo kipfilet, mandarijnen en bier besteld. Komen ze morgen brengen. Mij krijg je de deur niet uitquote:Op maandag 6 mei 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben 2 minuten buiten geweest in twee dagen
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die woont dichter bij de Mediterranee dan wij
Daar kom je de week wel mee door?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb bij de Appie 2 kilo kipfilet, mandarijnen en bier besteld. Komen ze morgen brengen. Mij krijg je de deur niet uit
Lui krengquote:Op maandag 6 mei 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb bij de Appie 2 kilo kipfilet, mandarijnen en bier besteld. Komen ze morgen brengen. Mij krijg je de deur niet uit
Toch ook wel iets om tequote:Op maandag 6 mei 2019 20:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar red ik het wel mee tot zaterdagmiddag. Zaterdagavond ga ik zuipen in Den Haag met Oma-Nijn, Prisha en vele anderenquote:
quote:
Kan je lekkere stoofpot mee maken!quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar red ik het wel mee tot zaterdagmiddag. Zaterdagavond ga ik zuipen in Den Haag met Oma-Nijn, Prisha en vele anderen
[..]![]()
Tis echte liefde...quote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
Ton zit te kutten, gaat over mario en gelijk van slag ziejenouwel
Ohh nou ik twijfelde een beetje, struis is wel iemand waar ik super nieuwsgierig naar benquote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar red ik het wel mee tot zaterdagmiddag. Zaterdagavond ga ik zuipen in Den Haag met Oma-Nijn, Prisha en vele anderen
[..]
Ik merk het.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
Ton zit te kutten, gaat over mario en gelijk van slag ziejenouwel
Ja ik ookquote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh nou ik twijfelde een beetje, struis is wel iemand waar ik super nieuwsgierig naar ben
Maar in de bergen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die woont dichter bij de Mediterranee dan wij
Al lang op YT gespotquote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh nou ik twijfelde een beetje, struis is wel iemand waar ik super nieuwsgierig naar ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
En heeft een vriendin die Heidi heet.quote:
Als ik niet ziek was, ging ik direct, lijkt me echt tof, heb ik begrepen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Al lang op YT gespotIk weet nog steeds niet of het een man of vrouw is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Meen je niet? Is een vrouw.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het een man of vrouw is.
Vrouw tochquote:Op maandag 6 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of het een man of vrouw is.
Ik heb genoeg fokkers ontmoetquote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik niet ziek was, ging ik direct, lijkt me echt tof, heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |