Die yeppa van laatstquote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nou weer aan te danken?
Daar loopt een seriemoordenaar rond.quote:
Van jou had ik niet anders verwachtquote:
Die het op buitenlandse vrouwen heeft gemunt.quote:
Niet eens TBS?! Heptie nog geluk!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
Ik lees net een topic op tweakers.net over iemand die één product was vergeten te scannen bij de zelfscanner van AH en daardoor 6 uur op het bureau heeft gezeten, een winkelverbod heeft van een jaar, een boete van 181 euro van de AH en dan moet het OM er zich ook nog over buigen.
Ik heb: Het Weer in Nederland, Weerplaza, Buienalarm, Weer & Radar, Weerslag, Buienradar en Weeronline. Welke heb jij? Ik gebruik ze ook lang niet allemaal eigenlijk. Vooral Buienalarm voor de regen en Het Weer in Nederland voor temperatuur etc. Vooruitzichten bekijk ik meestal op de computer.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht
Ik krijg regelmatig te horen dat 4 weerapps best veel is, maar ik vind het wel fijn, dan kan ik die met de mooiste vooruitzichten kiezen.
Ik heb Het weer in nederland, buienradar en Windyquote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb: Het Weer in Nederland, Weerplaza, Buienalarm, Weer & Radar, Weerslag, Buienradar en Weeronline. Welke heb jij? Ik gebruik ze ook lang niet allemaal eigenlijk. Vooral Buienalarm voor de regen en Het Weer in Nederland voor temperatuur etc. Vooruitzichten bekijk ik meestal op de computer.
En terecht!quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
Ik lees net een topic op tweakers.net over iemand die één product was vergeten te scannen bij de zelfscanner van AH en daardoor 6 uur op het bureau heeft gezeten, een winkelverbod heeft van een jaar, een boete van 181 euro van de AH en dan moet het OM er zich ook nog over buigen.
Dat kan nog komen natuurlijk.quote:
Ik kijk gewoon uit mijn raamquote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb Het weer in nederland, buienradar en Windy
Hoe zit dat met een boete van AH? Moet je iets tekenen of op "OK" drukken voordat je die zelfscanner mag gebruiken?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
Estofex niet?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb: Het Weer in Nederland, Weerplaza, Buienalarm, Weer & Radar, Weerslag, Buienradar en Weeronline. Welke heb jij? Ik gebruik ze ook lang niet allemaal eigenlijk. Vooral Buienalarm voor de regen en Het Weer in Nederland voor temperatuur etc. Vooruitzichten bekijk ik meestal op de computer.
Was het Hakunaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:06 schreef Recce het volgende:
Ik neem toch aan dat dit niet serieus wasquote:Op maandag 6 mei 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan nog komen natuurlijk.De manager van de AH was het ook niet eens met de beslissingen van z'n personeel, maar die kan de afhandeling bij justitie niet meer stopzetten. Ik ga nooit zo'n zelfscanner gebruiken in ieder geval.
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die wil als vrijwilliger werken in een kledingzaak las ik een tijdje terug ...
Windy is ook wel grappig. Even installeren.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb Het weer in nederland, buienradar en Windy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |