Wat was je motivatie? 'Ik wil 3 mille verdienen en daarom heb ik recht op deze baan' of 'meneer ik vind uw kinderen zo leuk en het is altijd al mijn droom geweest om 40u per week een kutbaantje te hebben'quote:Op maandag 6 mei 2019 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klantenservice, sales en gedeeltelijk supply chain voor de import en export van containers.
In jouw belevingswereld mag het misschien uitzonderlijk zijn dat er zulke hoge inkomens verdiend kunnen worden. Maar in de wereld van de wat hoger opgeleiden is dit al gauw een heel normaal of zelfs een vrij laag bedrag.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ga je überhaupt in op deze troll?
Niet gelezen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In jouw belevingswereld mag het misschien uitzonderlijk zijn dat er zulke hoge inkomens verdiend kunnen worden. Maar in de wereld van de wat hoger opgeleiden is dit al gauw een heel normaal of zelfs een vrij laag bedrag.
Probeer dit te begrijpen en niet meteen de ander voor troll uit te maken omdat jij je niet in de situatie kunt inleven, is moderator onwaardig
Wat een onzin. De woningmarkt is door links beleid zeker niet meer geweldig, maar tegenwoordig zoekt een starter een huis van 90m² met max 2 minuten loopafstand van Amsterdam centraal en gaat dan klagen over hoe kut de woningmarkt is en dat ze niks kunnen betalen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is 2019, een huis open op één salaris is voor de meerderheid sowieso niet meer reëel.
Voor mij welquote:Op maandag 6 mei 2019 19:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is 2019, een huis open op één salaris is voor de meerderheid sowieso niet meer reëel.
Dit soort reacties mochten toch niet meer? Blijkbaar wel, thanksquote:
We weten allebei dat je dat wel hebt gedaan en dat je nu gefrustreerd achter je computer zit vanwege je minimumloontjequote:
4k voor een hbo starterquote:Op maandag 6 mei 2019 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Het startsalaris van een HBO student ligt tussen de ¤1200 en ¤4000 bruto per maand."
Je kunt makkelijk meer binnenharken
Die verzonnen baggah van jou zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit soort reacties mochten toch niet meer? Blijkbaar wel, thanks![]()
Opgeslagen ter referentie voor toekomstige toppa's
Je hoeft echt niet in een schijtstad als Almere, Hellevoetsluis of Groningen te wonen, maar ook gewoon 10km van het centrum van Rotterdam beginnen ze al flink betaalbaar te worden.quote:
Oh mikey.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat een onzin. De woningmarkt is door links beleid zeker niet meer geweldig, maar tegenwoordig zoekt een starter een huis van 90m² met max 2 minuten loopafstand van Amsterdam centraal en gaat dan klagen over hoe kut de woningmarkt is en dat ze niks kunnen betalen.
Jawel, maar als je geen euro spaargeld hebt kun je ook een huis van 125.000 euro niet betalen want die kosten koper moeten toch met eigen geld gefinancierd worden.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet in een schijtstad als Almere, Hellevoetsluis of Groningen te wonen, maar ook gewoon 10km van het centrum van Rotterdam beginnen ze al flink betaalbaar te worden.
Dat wel, maar met een paar maandsalarisjes komt het wel goed. Heb zelf maar 8000 zelf moeten betalen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar als je geen euro spaargeld hebt kun je ook een huis van 125.000 euro niet betalen want die kosten koper moeten toch met eigen geld gefinancierd worden.
Wil ik ook wel hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 19:27 schreef Sport_Life het volgende:
Weet je zeker dat hij niet per maand bedoelde ipv per jaar?
Wie koopt er met een startsfunctue een huis?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Oh ja? Ga daarmee maar eens een huis kopen, dan zullen we zien of dat een mooi salaris is.
Ikquote:Op maandag 6 mei 2019 19:29 schreef Tailless het volgende:
[..]
Wie koopt er met een startsfunctue een huis?
Zeg dat tegen alle mensen die klagen omdat 'de huizen te duur zijn', maar stiekem omdat ze geen stuiver spaargeld hebben.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel, maar met een paar maandsalarisjes komt het wel goed. Heb zelf maar 8000 zelf moeten betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |