D-Dayquote:Op maandag 6 mei 2019 17:06 schreef Nexum het volgende:
ALBANIË, MALTA, Nederland en Macedonië morgen![]()
![]()
![]()
Verrassend Zwitserland boven Zweden! Niet dat het veel scheelt.quote:
Inderdaad; het enige wat je uit zo'n poll kan afleiden is wie eventueel de "press favourites" zijn. Die kunnen eventueel wat meer gehyped worden achter een stream.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:59 schreef Em31 het volgende:
Blanche kreeg daar ooit 0 punten en Netta vorig jaar ook laag toch? Dusja
Maar dit jaar lijkt het nummer me echt te matig om het nog te halen, ondanks staging. Vorig jaar hadden ze ook geen wereldnummer, maar dat was wel enorm vrolijk en aanstekelijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:23 schreef Nexum het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen op social media zo verbaasd is over dat hele zand-gebeuren met Moldavië. Ja het is een kopie van Oekraïne 2011, maar dit is letterlijk wat Moldavië ieder jaar doet, ze nemen een matig lied en maken het beter met een goede staging.
Stevige dames die met de armen in de lucht zwaaien....? Waar doet me dat toch aan denken?quote:
Ik ookquote:
Ik denk dat ik het eens ben met de Esctips-meneer, voor zover ik het nu kan beoordelen. De staging bij Melfest zorgde voor meer impact.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Voornamelijk door zijn bizar shiny en sympathieke energie. Hij is echt stralend.
Dát wel denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eens ben met de Esctips-meneer, voor zover ik het nu kan beoordelen. De staging bij Melfest zorgde voor meer impact.
Wij zijn de Tussen-Hoofdenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanochtend hier gevraagd om links naar websites of blogs om de samenvatting op een rehearsal in 1 keer te kunnen lezen om tijd en scrollen te besparen. Uiteindelijk geen een keer op gekeken, met een paar blikken in dit topic had ik dankzij jullie reacties al een heel goed beeld, dus bij dezen nog bedankt en complimenten voor hoe jullie commentaar gaven op de streams.![]()
Ik zie morgen echt als D-Dayquote:Op maandag 6 mei 2019 17:22 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
D-Day![]()
En Rusland.. dat wordt ook spannend
Heldquote:
waarom staat ie onder een straalkacheltje te zingen? Of is het een futuristische tostiijzer?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:16 schreef Em31 het volgende:
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op maandag 06-05-2019 om 16:14:38İsveç | John Lundvik'in ilk provasından bir video yayınlandı. #Sweden #Rehearsal https://t.co/cn5g5iUrYu reageer retweet
Als hij dit morgen tijdens Duncan's rehearsal gaat flikken dan vlieg ik hoogstpersoonlijk nog linea recta richting Tel Aviv om die knakker verrot te fisten tot het punt dat hij een veenlijk wordtquote:
Fuckquote:Op maandag 6 mei 2019 19:32 schreef nik4ever het volgende:
[..]
waarom staat ie onder een straalkacheltje te zingen? Of is het een futuristische tostiijzer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |