quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Em31 het volgende:
https://mobile.twitter.com/ericlewan/status/1125456666047205376Mika Newton reageert op Moldavië
Oh ja, huuuuuquote:Op maandag 6 mei 2019 20:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die gast die Matt een thaise massage gaf
[ afbeelding ]
Net als de mensen op fok dat hebben met Matt en niet met William of Deban?quote:Op maandag 6 mei 2019 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Hij doet dat ook echt alléén bij Matt. De sidehoofden laat hij met rust. Ik ben benieuwd of hij andere streams ook lastigvalt. Anders heeft hij echt een weirde obsessie met Matt.
Dan heeft Luca zo'n strak lijf en dan doet hij daar zo’n slobberend hemd overheen. Dat gaat hem punten kosten 😊 . (Wat wij van #teamDuncan niet erg vinden natuurlijk)quote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef Em31 het volgende:
Nog een stukje Australië: https://www.reddit.com/r/(...)continuation_of_her/
En nog een deel Zwitserland: https://m.facebook.com/watch/?v=858250174511881
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als hij dit morgen tijdens Duncan's rehearsal gaat flikken dan vlieg ik hoogstpersoonlijk nog linea recta richting Tel Aviv om die knakker verrot te fisten tot het punt dat hij een veenlijk wordt
Het is 14:00 uur Nederlandse tijd en 15:00 Israeli tijdquote:Op maandag 6 mei 2019 21:18 schreef drxanax het volgende:
is dat ned tijd? of is dat hetzelfde as israeli tijd?
Oh ja, dat is dan wel gunstig inderdaad. Al wil ik ook Noorwegen wel goed mee kunnen volgen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aan dat schema te zien zit Nederland iig niet direct na de pauze morgen.
Dat is wel gunstig, want in de pauze zal die Ewan wel weer ff langskomen om vervolgens door de repetitie van de act daarna heen te praten. Dan gaat hij morgen dus hopelijk alleen door Noorwegen heen.
Mooiste zou zijn als hij gewoon ff een dagje wegbleef natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan wel gunstig inderdaad. Al wil ik ook Noorwegen wel goed mee kunnen volgen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aan dat schema te zien zit Nederland iig niet direct na de pauze morgen.
Dat is wel gunstig, want in de pauze zal die Ewan wel weer ff langskomen om vervolgens door de repetitie van de act daarna heen te praten. Dan gaat hij morgen dus hopelijk alleen door Noorwegen heen.
En ook Zweden voorbijquote:Op maandag 6 mei 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey, Italië staat boven Zwitserland ineens bij Eurovisionworld... Hoe dat zo?
3e ineens.. Poef, uit het niets.. Vanmiddag was dat nog niet zoquote:
Nah dat moeten ze ook zelf maar oplossen tochquote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef Momo... het volgende:
Als hij morgen weer na erg bezig is overweeg ik wel een net prive bericht op social media te sturen aan die Ewan dat hij dat niet zo moet doen met Matt. Aan de andere kant is Matt gewoon een volwassen man die dat prima zelf kan.
Vanmiddag bij Betfair al wel, maar denk omdat de rest nog niet aangepast was dat het nu pas omgedraaid is.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3e ineens.. Poef, uit het niets.. Vanmiddag was dat nog niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |