abonnement Unibet Coolblue
pi_186653110
Heerlijke aflevering vond ik dit. De beste van het seizoen. Varys voegde eindelijk weer wat toe. Dany gaat full mad en dood dus. GENOT. Enige minpunt blijf ik vinden dat het alleen maar Lannisters vs het noorden/Dany is. Dorn en de Vale worden telkens genoemd, maar waar blijven die legers. Idem dito voor de reach die bogen voor Dany. Dat zal wel i.v.m tijdgebrek zijn, maar vind het wel jammer.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186653118
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:53 schreef YT123 het volgende:
Wel raar trouwens dat het aan het einde van vorig seizoen sneeuwde in King's Landing en het nu leek alsof ze in de woestijn van Qarth waren terwijl het winter is.
Dat is ook wel iets slechts ja.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186653202
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Heerlijke aflevering vond ik dit. De beste van het seizoen. Varys voegde eindelijk weer wat toe. Dany gaat full mad en dood dus. GENOT. Enige minpunt blijf ik vinden dat het alleen maar Lannisters vs het noorden/Dany is. Dorn en de Vale worden telkens genoemd, maar waar blijven die legers. Idem dito voor de reach die bogen voor Dany. Dat zal wel i.v.m tijdgebrek zijn, maar vind het wel jammer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_186653247
Mijn verwachtingen lagen nu ook wel erg laag, dus dat scheelt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 6 mei 2019 @ 18:04:16 #55
28033 Pek
je moet wat
pi_186653335
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef opreis het volgende:
Zijn er hier nog steeds mensen die het geweldig geschreven vonden?
Nee, in ep 3 deed Knight King zijn "handjes naar boven move" en zagen we Little Bear Mormont diep blauwe ogen krijgen. Toch lag ze op de brandstapel terwijl ze eigenlijk verpulverd had moeten worden na Arya's ninja attack :?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_186653404
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef Pek het volgende:

[..]

Nee, in ep 3 deed Knight King zijn "handjes naar boven move" en zagen we Little Bear Mormont diep blauwe ogen krijgen. Toch lag ze op de brandstapel terwijl ze eigenlijk verpulverd had moeten worden na Arya's ninja attack :?
Dat was ook dramatisch ja.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 6 mei 2019 @ 18:19:29 #57
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186653555
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2019 18:04 schreef Pek het volgende:

[..]

Nee, in ep 3 deed Knight King zijn "handjes naar boven move" en zagen we Little Bear Mormont diep blauwe ogen krijgen. Toch lag ze op de brandstapel terwijl ze eigenlijk verpulverd had moeten worden na Arya's ninja attack :?
Ze verpulverden toch niet, ze vielen gewoon neer. Lyanna was geen hoopje botten bijeengehouden door magie, ze was nog zo goed als intact.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 6 mei 2019 @ 18:21:12 #58
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186653587
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:53 schreef YT123 het volgende:
Wel raar trouwens dat het aan het einde van vorig seizoen sneeuwde in King's Landing en het nu leek alsof ze in de woestijn van Qarth waren terwijl het winter is.
Night King is verslagen, winter is weer weggetrokken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 6 mei 2019 @ 18:29:28 #59
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186653807
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Haten op Sam. :')
Liegebeest had een mancrush op Edd waarschijnlijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 6 mei 2019 @ 18:41:54 #60
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186654098
Nu Brienne ontmaagd is, is haar arc ook compleet.
pi_186654205
Deze aflevering was supersterk eindelijk weer wat intriges. Tijden terug dat ik zo genoten heb van GoT. Misschien dat het toch een happy ending krijgt.
Sowieso go Sansa! toch veel opgestoken en ondertussen ongeveer de verstandigste in de serie lijkt het. Tyrion is wel afgegleden zeg :') met zijn onvoorwaardelijke steun voor Danry. Hij had ook wel door Cersei gedood mogen worden wat mij betreft wat dacht hij wel niet. Van de andere kant grote kans dat Bronn hem omlegt als hij dat kasteel van dat hem beloofd is niet krijgt.
Varys ook eindelijk weer een goede rol. Dat Jaime Brienne plot was wel vrij kansloos.
Sowieso lijkt me dat Jon, Dany en Cersei bijna geen enkele kans maken om het einde van de serie te halen :D Dany gaat nu natuurlijk full mad queen.
Maar wie gaat Cersei vermoorden, Arya heeft goede kans Jaime waarschijnlijk nog meer. Cleganebowl moet toch ook wel een zekerheidje zijn nu lijkt me _O_
Het teleporten blijft wel redelijk storend, hoe zijn Dany en Co zoveel sneller bij KL dan Jon.
Als Jon daar echt nog lang niet is waarom killt Cersei Dany en co dan niet gewoon die 200 Unsullied die bij KL stonden moet ze toch wel kunnen hebben.

Ja goede zaak dat we het NK gedeelte achter ons hebben.
  maandag 6 mei 2019 @ 18:51:44 #62
28033 Pek
je moet wat
pi_186654256
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 18:19 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ze verpulverden toch niet, ze vielen gewoon neer. Lyanna was geen hoopje botten bijeengehouden door magie, ze was nog zo goed als intact.
Meh, dit verzin je gewoon terplekke :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 6 mei 2019 @ 18:58:38 #63
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_186654392
TeamSansa
  maandag 6 mei 2019 @ 18:59:35 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186654424
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Liegebeest had een mancrush op Edd waarschijnlijk.
Edd was best boy.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186654464
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 18:58 schreef EasyLife het volgende:
TeamSansa
Duidelijk!
Wie had dat gedacht bij het begin van de serie.
  Grootste filosoof 2022 maandag 6 mei 2019 @ 19:05:21 #66
442397 UitStraling
pi_186654537
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Duidelijk!
Wie had dat gedacht bij het begin van de serie.
Een beetje gedwongen anale seks maakt elke vrouw beresterk.
pi_186654608
Het beste moment van deze aflevering vond ik dat duidelijk werd dat bran zijn superkrachten heeft gebruikt om een 200 jaar oude rolstoel na te maken
pi_186654699
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:55 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Boeken gelezen die ze niet had moeten lezen, waardoor Sam erachter is gekomen dat R+L geen ontvoering/verkrachting was, waardoor dat weer aan Jon verteld moest worden die zo ongeveer de grootste mongool van de serie is geworden en zoiets natuurlijk weer aan Sansa vertelt, waardoor dat pestpleuriswijf dat allang dood gefolterd had moeten zijn het aan Tyrion heeft verteld, die het op zijn beurt weer aan de speknek zonder ballen heeft verteld, waardoor Varys waarschijnlijk Cersei heeft ingelicht om te vertellen waar Dany was, waardoor Rhaegal nu dood is. Wat ik dan weer erg vind.
Kutwijf! :P ;)

Maar het ging me meer om dat ik Sam een totaallul vind en dat ik hem leed toewens. Gilly is daarin gewoon collateral damage :')
Varys steunt toch juist Jon en geen Cersei?
  maandag 6 mei 2019 @ 19:15:17 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186654731
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Het beste moment van deze aflevering vond ik dat duidelijk werd dat bran zijn superkrachten heeft gebruikt om een 200 jaar oude rolstoel na te maken
Wat zou hij nog meer doen?
Een beetje spioneren naar een naakte Ashara Dayne?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186654827
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef Max23 het volgende:

[..]

Varys steunt toch juist Jon en geen Cersei?
Varys steunt de realm. Ik zie hem Dany wel backstabben, al is het maar om Jon op de troon te krijgen. Jon die makkelijk te manipuleren is en eigenlijk niet op de troon wil zitten.
pi_186654856
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Varys steunt de realm. Ik zie hem Dany wel backstabben, al is het maar om Jon op de troon te krijgen. Jon die makkelijk te manipuleren is en eigenlijk niet op de troon wil zitten.
Ja dat lijkt me ook te gaan gebeuren, maar wat je zegt, Jon, toch geen Cersei meer.
  maandag 6 mei 2019 @ 19:30:52 #72
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186655032
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Een beetje gedwongen anale seks maakt elke vrouw beresterk.
Moraal van het verhaal.
pi_186655092
Geloofwaardigheid begint een beetje in elkaar te storten als Cersei een huurmoordenaar achter haar broers aanstuurt, Tyrion letterlijk voor haar staat met 100 pijlen op hem gericht, en ze vervolgens niet doorzet. En dat is nog los van het feit dat het een enorme strategische zege is om de adviseur van je vijand om te leggen.

Dode draak krijgt punten voor de verrassingsfactor maar verder een kansloos geschreven scene vol continuïteit problemen. Eerste draak krijgen ze moeiteloos neer met een handje vol pijlen, maar als Danny vol op ze af vliegt en letterlijk elk schip z'n kruit verschiet dan raken ze niets. Ideale kans voor Danny om de vloot in as te leggen zou je zeggen, maar dat zou natuurlijk te makkelijk zijn. Gevaarlijk ook, aangezien ze het op de één of andere manier voor elkaar kregen om in nog geen halve minuut al die dingen te herladen met pijlen die toch wel wat zouden moeten wegen.

Over zware pijlen gesproken, de wetten van Newton willen graag een woordje spreken met de bedenkers van die gigantische kruisbogen die om magische redenen loodzware pijlen kunnen afvuren die enkele honderden meters kunnen overbruggen en nog steeds genoeg energie hebben om een houten oorlogsschip compleet aan stukken te schieten.

Bran is weer net zo kansloos als altijd.

Scene met Jamie en what's her face nog even er tussen proppen want... redenen.

Starbucks in Winterfell _O_

Tot zover mijn ergernisjes van deze aflevering. Leuk als bruggetje naar King's Landing maar helaas weinig meer.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 6 mei 2019 @ 19:34:03 #74
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186655110
Ben al wel blij dat de kwaliteit al weer wat hoger ligt dan de vorige aflevering. Seizoen 1-5 zullen ze niet toppen maar wordt wel echt nieuwsgierig naar het einde.
  maandag 6 mei 2019 @ 19:35:42 #75
28033 Pek
je moet wat
pi_186655150
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:30 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal.
_O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')