Ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op maandag 6 mei 2019 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
Je wilt trouwens niet weten wat voor een genante domme tactische fouten er in middeleeuwse oorlogen werden gemaakt, dus in dat opzicht was de Euron ambush wel realistisch.
Die Qyburn is de meest briljante geest ooit in GoT. Tot dan toen konden balistas draken alleen doden door ze in het oog te raken omdat hun schubben veel te hard zijn. Nu zijn ze zo sterk dat ze zelfs schepen aan stukken reten. Het lijken wel railguns.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja en op draak 1 was het 2x schieten 2x raak, maar de andere draak die recht op je afkomt mis je met 30 pijlen.
3.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja en op draak 1 was het 2x schieten 2x raak, maar de andere draak die recht op je afkomt mis je met 30 pijlen.
Dit. En waar slaat het op de de Wildlings nu opeens vakantie gaan vieren in het noorden? Er zijn halve legers uitgemoord en Jon heeft nog steeds een oorlog te winnen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:57 schreef DaMart het volgende:
Bijzonder hoe makkelijk Jon Ghost liet vallen![]()
.
Valse aanname.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
De seks met Brienne deed hem een ding beseffen, ik moet Cersei redden want zij is de liefde van mijn leven.
Ik vind zowiezo de connectie tussen de stark en de direwolves slecht in de tv-serie. Volgens mij heeft ieder Stark kind in de boeken warg dromen, terwijl in de serie alleen Bran dit had.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:57 schreef DaMart het volgende:
Bijzonder hoe makkelijk Jon Ghost liet vallen![]()
.
En gelukkig heeft de Starbucks in Winterfell de vorige aflevering overleefd.
Ben wel benieuwd hoe loyaal Euron nog is als hij hoort wie de echte vader van dat kind is.
Tja, nog erger vond ik dat de schepen 1zo’n loeder voorop hebben staan en Dany dan niet even ze fucked from behind( zal Tyrion haar nog wel leren gaan). Verder weten ze van die dingen en nog vliegt ze met haar draakjes vrolijk voorop.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Knap ook om met een balista goed te richten als je op een boot op zee zit, dat schommelt nog al door de golven meestal.
In het eerste seizoen had Jon dat toch ook een keer?quote:Op maandag 6 mei 2019 22:00 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ik vind zowiezo de connectie tussen de stark en de direwolves slecht in de tv-serie. Volgens mij heeft ieder Stark kind in de boeken warg dromen, terwijl in de serie alleen Bran dit had.
Ja dat zeg ik. Gewoon stom blijven lachen.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:59 schreef Nielsch het volgende:
Uhh hoezo had Euron niet zoiets van: “wtf hoe weet die dwerg dat ze zwanger is?”
Ik vond dat heel erg symbolisch.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:57 schreef DaMart het volgende:
Bijzonder hoe makkelijk Jon Ghost liet vallen .
quote:Op maandag 6 mei 2019 21:56 schreef 1shot1kill het volgende:
Arme Jon, eerst heeft ie een chick die de hele tijd zegt dat ie niets weet, nu heeft ie er weer 1 die zegt dat ie niets mag zeggen.
Of hij weet dat hij als een van de weinige dichtbij kan komen om hier een eind aan te makenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De seks met Brienne deed hem een ding beseffen, ik moet Cersei redden want zij is de liefde van mijn leven.
Ook jammer inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die Qyburn is de meest briljante geest ooit in GoT. Tot dan toen konden balistas draken alleen doden door ze in het oog te raken omdat hun schubben veel te hard zijn. Nu zijn ze zo sterk dat ze zelfs schepen aan stukken reten. Het lijken wel railguns.
Dan zouden allicht een 4 jarig kind kunnen inhuren, die kan er waarschijnlijk een beter en plausibeler verhaal van maken dan wat zij nu doenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nogmaals, ga hatemail naar Martin schrijven en blijf hier dan weg.![]()
Ze hebben geen gedetailleerd bronmateriaal meer om mee te werken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op maandag 6 mei 2019 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
Je wilt trouwens niet weten wat voor een genante domme tactische fouten er in middeleeuwse oorlogen werden gemaakt, dus in dat opzicht was de Euron ambush wel realistisch.
Terwijl zijn zus net een hitman op hem afgestuurd had? Maar nu zal ze hem weer met open armen en benen verwelkomen als hij in Kindslanding aankomt? Die verhaallijn is zo godvergetens verkloot dat je daar nooit meer een goede draai aan kan geven.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Of hij weet dat hij als een van de weinige dichtbij kan komen om hier een eind aan te maken
Tjah, hij is nog steeds de vader van haar kind. Wie weetquote:Op maandag 6 mei 2019 22:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Terwijl zijn zus net een hitman op hem afgestuurd had? Maar nu zal ze hem weer met open armen en benen verwelkomen als hij in Kindslanding aankomt? Die verhaallijn is zo godvergetens verkloot dat je daar nooit meer een goede draai aan kan geven.
Goede stro-pop hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:37 schreef maho_91 het volgende:
[..]
En precies dit is de reden dat iedereen zo zuur is, Allemaal theorieën en wanneer dat ene theorie die men zo leuk vind niet klopt: "Bad season! Burn them all!"
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat andere mensen vinden dat het dus niet 'gewoon goed in elkaar zit'? Daar moet dan meteen een projectie op los gelaten worden over teleurgestelde fan-boys en hun niet uitgekomen theorieën? Beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |