abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:25:27 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alles ontweken, behalve dat :|W
YouTube is echt het eerste wat je moet ontwijken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Neuh, je hoeft niet alles te accepteren. Ik kan veel accepteren, maar de vernietiging van een compleet Dothraki leger in 15 seconden was me bv te gortig.
Maar wat haal jij er dan uit door het allemaal te accepteren? Geniet je dan vooral alleen van de mooie shots en de muziek? Kan hoor, vond ik ook wel mooi gedaan. Maar als er dan verhaaltechnisch een hoop regels uit de Red Keep worden gegooid voor wat aardige shots gaat het toch knagen lijkt mij :)
Oh.
pi_186596461
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeg nou eerlijk, ze redde met één actie de hele aflevering.

Ik heb dat stukje inmiddels 30x terug gekeken :D :@ :')
Ik ook hoor O+
Ik dacht dat ze dood zou gaan, vandaar.
pi_186596485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

En draken en de faceless zijn natuurlijk ook lachwekkend. Dat bestaat toch niet joh....

Als je IN het verhaal zit en het verhaal als het ware gelooft dan heeft Arya wél de skills.
Als ik accepteer dat er draken in de show zitten die met hun vuur steen kunnen smelten / vernietigen (en dat ook daadwerkelijk zie gebeuren), dan vind ik het raar om vervolgens een van de hoofdpersonen voor drakenvuur te zien schuilen achter een simpele rots.

Er worden bepaalde concepten opgezet waarvan de kijker geen enkele moeite heeft om daar in mee te gaan. Maar vervolgens worden die concepten weer met voeten betreden in latere afleveringen / scenes. Opeens werkt harnas niet meer. Opeens is bedolven worden onder meerdere zombies niet meer dodelijk. Opeens zijn zombies niet meer brandbaar.

Dan kan je wel zeggen dat 'de kijker wat minder kritisch moet zijn en wat meer moet geloven', maar het is juist het geloven in gevestigde mechanismen wat kijkers nu zo kritisch maakt wanneer die mechanismen niet meer werken / kloppen.
"Pools are perfect for holding water"
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:27:03 #204
442397 UitStraling
pi_186596488
Mijn moeder kijkt me aan alsof ik compleet zwakzinnig en debiel ben als ik zeg dat ik GOT kijk, haar ijkpunt ligt op 0 qua onzin en geloofwaardigheid en zo ligt deze voor iedereen anders, de een haakt af bij draakjes, de ander bij de verkeerde tactieken tijdens veldslagen en weer een ander vind het onzin dat Arya 56 meter kan springen......zonde als je je pret laat bederven door ergens in het midden te blijven hangen.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:27:08 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596491
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Onzichtbaar? In wezen wel dus gelet op haar 'opleiding'.

Trampoline vind ik dan wel weer overdreven. Ze vloog best een end, maar accepteer ik meer als oppomping van een dramatisch effect waar ik me niet aan stoor. Vind dit een beetje slak/zout.
Waar heeft ze tijdens haar training geleerd onzichtbaar te zijn? Bij het verkopen van die mosselen? Of het sprinten met die Waif achter haar aan?

Nja het is best handig om te weten waar ze ineens vandaan kwam hoor :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeg nou eerlijk, ze redde verpestte met één actie de hele aflevering. serie.

Fixed.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:27:46 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186596508
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja want dit is een discussieforum en ik probeer argumenten te geven waarom die situatie van "plotarmor" anders is dan de plotarmor in latere seizoenen. Eentje waar het geloofwaardig is dat ze mogen blijven leven (Ned in dat geval omdat ze hem nodig hebben om hun broertje terug te krijgen) of zombies zonder eigen wil die blijkbaar niet echt moorden net bij de personages die een naam hebben.
[..]

Het was een intens gevecht omdat Ned zich niet zomaar gevangen liet nemen en hij zichzelf moest verdedigen, maar hem daar vermoorden had niet slim geweest.
[..]

Ja omdat ze waarschijnlijk een happy end krijgen of iets moeten doen. Sam gaat een boek schrijven met alle ontwikkelingen uit deze periode, Jaime gaat Cersei vermoorden en Brienne gaat kinderen maken met Tormund. Zoiets.
ja ik snap in jouw ogen dat je dat dan geen plotarmor vindt dat lijkt me logisch, ik vond het ongeloofwaardig toen en ik ben blijven kijken want deze serie is zo veel meer dan dat, en ik ga me niet lopen ergeren aan iets wat gewoon goed in elkaar zit.

Ik heb gewoon het idee dat een heleboel mensen een bepaald idee hadden hoe het zou moeten eindigen, zou me verbazen dat ze dan hard stonden te juichen als hun verwachtingen uit zouden komen want dan is het weer te voorspelbaar, je kan als kijker dan niet echt genieten met zo'n mentaliteit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:27:48 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik ook hoor O+
Ik dacht dat ze dood zou gaan, vandaar.
Daar hoopte ik echt op toen die NK haar vast had, dat hij haar nek zo had omgedraaid. Niks deux ex machina hier.
Oh.
pi_186596545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik ook hoor O+
Ik dacht dat ze dood zou gaan, vandaar.
In mijn Pool of Dragons stond zij als "Dies and becomes a wight"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186596567
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar hoopte ik echt op toen die NK haar vast had, dat hij haar nek zo had omgedraaid. Niks deux ex machina hier.
Ik dacht ook gekraak te horen :o Dus die move met d'r andere hand was awesome. Ging zo snel dat ik echt een 'wuuuut'' moment had :D
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:29:54 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186596569
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja want dit is een discussieforum en ik probeer argumenten te geven waarom die situatie van "plotarmor" anders is dan de plotarmor in latere seizoenen. Eentje waar het geloofwaardig is dat ze mogen blijven leven (Ned in dat geval omdat ze hem nodig hebben om hun broertje terug te krijgen) of zombies zonder eigen wil die blijkbaar niet echt moorden net bij de personages die een naam hebben.
[..]

Het was een intens gevecht omdat Ned zich niet zomaar gevangen liet nemen en hij zichzelf moest verdedigen, maar hem daar vermoorden had niet slim geweest.
[..]

Ja omdat ze waarschijnlijk een happy end krijgen of iets moeten doen. Sam gaat een boek schrijven met alle ontwikkelingen uit deze periode, Jaime gaat Cersei vermoorden en Brienne gaat kinderen maken met Tormund. Zoiets.
Kap nou eens met happy end gelul. Dat zijn aannames die je doet op basis van niets.

George RR Martin heeft al meerdere keren gezegd dat hij niet verwacht dat het einde vd serie veel anders zal zijn dan zijn boeken..


Hij heeft ze t einde verteld wat hij voor ogen heeft dus... Blame George als t een happy end is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:29:55 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186596571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar heeft ze tijdens haar training geleerd onzichtbaar te zijn? Bij het verkopen van die mosselen? Of het sprinten met die Waif achter haar aan?

Nja het is best handig om te weten waar ze ineens vandaan kwam hoor :+
[..]

Fixed.
ze is snel en geruisloos, of ben je Trump die denkt dat stealth bommenwerpers daadwerkelijk onzichtbaar zouden moeten zijn...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:30:24 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596583
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef Re het volgende:

[..]

ja ik snap in jouw ogen dat je dat dan geen plotarmor vindt dat lijkt me logisch, ik vond het ongeloofwaardig toen en ik ben blijven kijken want deze serie is zo veel meer dan dat, en ik ga me niet lopen ergeren aan iets wat gewoon goed in elkaar zit.

Ik heb gewoon het idee dat een heleboel mensen een bepaald idee hadden hoe het zou moeten eindigen, zou me verbazen dat ze dan hard stonden te juichen als hun verwachtingen uit zouden komen want dan is het weer te voorspelbaar, je kan als kijker dan niet echt genieten met zo'n mentaliteit
Het punt is dat we niet per se wisten hoe het zou eindigen, er was nog steeds mysterie genoeg. Of nja het was wel duidelijk dat de NK op een gegeven moment zou gaan sterven (net als Cersei overigens) maar het ging om die weg er naartoe, en dat was nu totaal niet bevredigend.
Oh.
pi_186596596
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef Re het volgende:

[..]

ja ik snap in jouw ogen dat je dat dan geen plotarmor vindt dat lijkt me logisch, ik vond het ongeloofwaardig toen en ik ben blijven kijken want deze serie is zo veel meer dan dat, en ik ga me niet lopen ergeren aan iets wat gewoon goed in elkaar zit.

Ik heb gewoon het idee dat een heleboel mensen een bepaald idee hadden hoe het zou moeten eindigen, zou me verbazen dat ze dan hard stonden te juichen als hun verwachtingen uit zouden komen want dan is het weer te voorspelbaar, je kan als kijker dan niet echt genieten met zo'n mentaliteit
Het kan niet zo zijn dat andere mensen vinden dat het dus niet 'gewoon goed in elkaar zit'? Daar moet dan meteen een projectie op los gelaten worden over teleurgestelde fan-boys en hun niet uitgekomen theorieën? Beetje jammer.
"Pools are perfect for holding water"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:31:12 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186596603
quote:
Welke 'shocker'? Toch niet dat iemand anders dan Jon de Night King doodde?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186596654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

Maar wat haal jij er dan uit door het allemaal te accepteren? Geniet je dan vooral alleen van de mooie shots en de muziek? Kan hoor, vond ik ook wel mooi gedaan. Maar als er dan verhaaltechnisch een hoop regels uit de Red Keep worden gegooid voor wat aardige shots gaat het toch knagen lijkt mij :)
Ik geniet zeker van het schouwspel en de sfeermuziek. Formidabel hoor. Verhaaltechnisch zie ik ook wel flaws (met name op sommige karakters, Varys bv), maar de grote lijn is me nog steeds helder.

Verder stoor ik me in hééél lichte mate aan de plot armor, die was eerder beter. (Van mij mag Jaime, Brienne e/o Samwell de laatste battle bv niet overleven, zou meer in lijn met early-GOT zijn). Maar als zij het wel overleven ga ik uit van een ander doel.

Ik ga me pas uiten over zaken die ik niet vind kloppen, of een onbevredigende verklaring vind hebben als de serie is afgelopen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186596655
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het punt is dat we niet per se wisten hoe het zou eindigen, er was nog steeds mysterie genoeg. Of nja het was wel duidelijk dat de NK op een gegeven moment zou gaan sterven (net als Cersei overigens) maar het ging om die weg er naartoe, en dat was nu totaal niet bevredigend.
Ik vind het vooral onbevredigend dat we dus niet achter het verhaal van de NK te weten komen. Hij is nu gewoon een 'done character, move on.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:33:06 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596663
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik dacht ook gekraak te horen :o Dus die move met d'r andere hand was awesome. Ging zo snel dat ik echt een 'wuuuut'' moment had :D
De NK was ook razendsnel door haar op te vangen dus eigenlijk zou hij met die skills ook dat mes hebben moeten vangen. Of hij had haar gewoon vooruit moeten gooien en laten vermoorden door een van zijn kompanen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kap nou eens met happy end gelul. Dat zijn aannames die je doet op basis van niets.

George RR Martin heeft al meerdere keren gezegd dat hij niet verwacht dat het einde vd serie veel anders zal zijn dan zijn boeken..


Hij heeft ze t einde verteld wat hij voor ogen heeft dus... Blame George als t een happy end is
Het boeit mij niet dat personages een happy end krijgen, dat vind ik prima. Maar het gaat om de weg er naartoe hč, prima als ze beide als eindpunt hebben dat Sam blijft leven op het einde en een boek schrijft maar in de serie kan dat met het overleven van 400 wights door te janken en in de boeken (komen niet af verder) doordat hij veel logischere beslissingen maakt.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:33:20 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186596673
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het punt is dat we niet per se wisten hoe het zou eindigen, er was nog steeds mysterie genoeg. Of nja het was wel duidelijk dat de NK op een gegeven moment zou gaan sterven (net als Cersei overigens) maar het ging om die weg er naartoe, en dat was nu totaal niet bevredigend.
dat vind jij en wel meerderen, ik zie ongeveer wel een 50/50, komt natuurlijk mede door de enorme hype en populariteit, dan is dat gegarandeerd dat een segment niet tevreden zal zijn.

Dat het schrijfwerk wat minder is (nou ja ik vond E02 best goed geschreven eigenlijk) so be it, maar dat bijvoorbeeld de laatste 9 minuten van deze episode er geen woord gesproken wordt is toch ook iets moois.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:33:36 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186596678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 22:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, weet je waar ik écht van baal?

Dat is godverdomme 5 seconde voordat ik de ep startte, 1 seconde op YT zag dat Arya de NK vermoordde. :')
YouTube is zó kut als je spoilers wilt voorkomen. Je kijkt eens een filmpje van seizoen twee ofzo en ineens wordt je doodgegooid met allerlei nieuwe filmpjes die je 'misschien ook wel wilt zien' :r

Daarom tot ik het gezien had de app op m'n telefoon alleen met hand erover geopend en snel iets niet-GOT gezocht en op de computer eigenlijk hetzelfde gedaan :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186596734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik geniet zeker van het schouwspel en de sfeermuziek. Formidabel hoor. Verhaaltechnisch zie ik ook wel flaws (met name op sommige karakters, Varys bv), maar de grote lijn is me nog steeds helder.

Verder stoor ik me in hééél lichte mate aan de plot armor, die was eerder beter. (Van mij mag Jaime, Brienne e/o Samwell de laatste battle bv niet overleven, zou meer in lijn met early-GOT zijn). Maar als zij het wel overleven ga ik uit van een ander doel.

Ik ga me pas uiten over zaken die ik niet vind kloppen, of een onbevredigende verklaring vind hebben als de serie is afgelopen.
Fair enough. En begrijp me niet verkeerd hoor; ik zit aanstaande maandag weer vol spanning en enthousiasme te kijken en zal iig de eerste keer geen seconde denken aan enige kritiek.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186596748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja als je dat niet ziet (tijd) dan is de discussie onnozel..
Extra tijd had niet geholpen als je arya en bran op dezelfde plek had gepositioneerd. De legers hebben geen verschil gemaakt.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:36:31 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596759
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Welke 'shocker'? Toch niet dat iemand anders dan Jon de Night King doodde?
Dat was het punt niet, maar dat de NK zo snel en makkelijk doodging terwijl hij opgebouwd werd als veruit de belangrijkste kracht waartegen de mensheid zich moest wapenen. "Oh maar het is onverwacht en hij maakt ook fouten" ja omdat hij ineens in één aflevering arrogant gedrag vertoonde terwijl hij hiervoor ijskoud was.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:37:27 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186596780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat andere mensen vinden dat het dus niet 'gewoon goed in elkaar zit'? Daar moet dan meteen een projectie op los gelaten worden over teleurgestelde fan-boys en hun niet uitgekomen theorieën? Beetje jammer.
ja dat is nou een mening, ik vind/ik denk etc... en k heb het over de algemene reacties en zeg ook een heleboel mensen, niet iedereen want hoe je het ook wend of keert de fan based theorieën zijn bizar vergezocht soms met als gevolg even zo intense haat richting de erie over hoe ze het nou niet die richting op hadden moeten schrijven...

terechte kritiek zonder bias is er ook maar dat heb ik hier nog weinig gezien eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:37:28 #224
442397 UitStraling
pi_186596781
Zou het op zich leuk voor degenen vinden die het nu jammer vinden dat de NK zo snel en makkelijk te doden valt als blijkt dat er nog zeven andere NK's aan de deur kloppen op het einde, staat me bij dat Dany in haar visioen The Iron Throne in de sneeuw zag en dat de troonzaal was verwoest.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:38:17 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186596800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

Ja maar dit soort acties zitten vooral in de laatste drie seizoenen en halen je uit het verhaal als het eerder in die seizoenen wel anders ging.
Nou nee, dat geldt dus zeker niet voor iedereen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:38:26 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596808
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik geniet zeker van het schouwspel en de sfeermuziek. Formidabel hoor. Verhaaltechnisch zie ik ook wel flaws (met name op sommige karakters, Varys bv), maar de grote lijn is me nog steeds helder.

Verder stoor ik me in hééél lichte mate aan de plot armor, die was eerder beter. (Van mij mag Jaime, Brienne e/o Samwell de laatste battle bv niet overleven, zou meer in lijn met early-GOT zijn). Maar als zij het wel overleven ga ik uit van een ander doel.

Ik ga me pas uiten over zaken die ik niet vind kloppen, of een onbevredigende verklaring vind hebben als de serie is afgelopen.
Nja tenzij er nog een twist komt met de White Walker verhaallijn is dat wel afgerond en kan je daar al best je mening over geven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral onbevredigend dat we dus niet achter het verhaal van de NK te weten komen. Hij is nu gewoon een 'done character, move on.
Dat is het daarom ook, we weten niet wie hij was en waarom de White Walkers ineens ontwaakt waren en hij was blijkbaar heel makkelijk te verslaan terwijl ze er jaren bang voor waren. Dat is ook niet bepaald een leuke plottwist.
Oh.
pi_186596840
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Als ik accepteer dat er draken in de show zitten die met hun vuur steen kunnen smelten / vernietigen (en dat ook daadwerkelijk zie gebeuren), dan vind ik het raar om vervolgens een van de hoofdpersonen voor drakenvuur te zien schuilen achter een simpele rots.
Een muur van ijs heeft toch wel een hele andere samenstelling dan een rots van simpele steen.

quote:
Er worden bepaalde concepten opgezet waarvan de kijker geen enkele moeite heeft om daar in mee te gaan. Maar vervolgens worden die concepten weer met voeten betreden in latere afleveringen / scenes. Opeens werkt harnas niet meer. Opeens is bedolven worden onder meerdere zombies niet meer dodelijk. Opeens zijn zombies niet meer brandbaar.
Eens. Wat mij betreft zijn Jaime, Brienne e/o Sam dood.....maar je kan het ook zo zien dat het moment dat ze bedolven werden door de ondoden Arya de NK doodde. Nippertje geluk voor hen dan. Ben ik zelf ook niet zo happy mee, maar vind dat niet een afknapper.

quote:
Dan kan je wel zeggen dat 'de kijker wat minder kritisch moet zijn en wat meer moet geloven', maar het is juist het geloven in gevestigde mechanismen wat kijkers nu zo kritisch maakt wanneer die mechanismen niet meer werken / kloppen.
Ik vind het overall mechanisme nog steeds kloppen. Oordeel pas op het eind van de serie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186596863
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Zou het op zich leuk voor degenen vinden die het nu jammer vinden dat de NK zo snel en makkelijk te doden valt als blijkt dat er nog zeven andere NK's aan de deur kloppen op het einde, staat me bij dat Dany in haar visioen The Iron Throne in de sneeuw zag en dat de troonzaal was verwoest.
Nu je het zegt, wat is er eigenlijk over van "The Seven Kingdoms"?

Helemaal niks, de helft van alle huizen zijn inmiddels allemaal dood.

Het is nu meer "The two Kingdoms"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186596880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De NK was ook razendsnel door haar op te vangen dus eigenlijk zou hij met die skills ook dat mes hebben moeten vangen. Of hij had haar gewoon vooruit moeten gooien en laten vermoorden door een van zijn kompanen.
[..]

Of bijvoorbeeld met veel kracht haar luchtpijp vermorzelen. Maarja zoveel dingen die niet logisch zijn natuurlijk
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:41:12 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186596887
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Poes. het volgende:
Ik zag alleen dat #AryaStark trending was op Twitter, dat was wel even schrikken.
Oh ja, en een of ander GC/KLB/ONZ/weetikhetwat-SC waar AryaStarkgodin de TT was :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:41:54 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186596913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja tenzij er nog een twist komt met de White Walker verhaallijn is dat wel afgerond en kan je daar al best je mening over geven.
[..]

Dat is het daarom ook, we weten niet wie hij was en waarom de White Walkers ineens ontwaakt waren en hij was blijkbaar heel makkelijk te verslaan terwijl ze er jaren bang voor waren. Dat is ook niet bepaald een leuke plottwist.
Ik kan me niet voorstellen dat de Children of the Forrest maar 1 WW hebben gemaakt, lijkt me ook logischer dat ze er een paar zo hebben behandeld... wel dat er maar een de Night King is geworden natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:42:32 #232
442397 UitStraling
pi_186596937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, wat is er eigenlijk over van "The Seven Kingdoms"?

Helemaal niks, de helft van alle huizen zijn inmiddels allemaal dood.

Het is nu meer "The two Kingdoms"
Daar gaat het hele verhaal dan ook over, er valt nog een huis af en dan is het sprookje ten einde, of beide huizen voor een waarachtig bittersweet einde.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:42:37 #233
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou nee, dat geldt dus zeker niet voor iedereen.
Maar wel voor genoeg mensen.
Oh.
pi_186596949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar heeft ze tijdens haar training geleerd onzichtbaar te zijn? Bij het verkopen van die mosselen? Of het sprinten met die Waif achter haar aan?

Nja het is best handig om te weten waar ze ineens vandaan kwam hoor :+

Het lijkt me handig als je de serie nog eens terugkijkt en speciale aandacht geeft aam de faceless.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:43:15 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186596959
Hij is niet makkelijk te verslaan.. Hij zal nooit op het front komen. In dit geval was de strijd basically al gestreden en trad hij alleen naar voren om Bran te killen.

Anders kom je echt niet zomaar bij hem neem ik aan.

Voorbij the wall trekken met een leger was nooit een optie.

De legende was al zo oud dat niemand uberhaupt geloofde dat ze bestonden..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:43:56 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186596977
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In mijn Pool of Dragons stond zij als "Dies and becomes a wight"
Ik wil echt graag mijn pool vinden, maar dat lukt niet ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:44:04 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186596979
Faceless kunnen naar mijn weten idd zomaar ergens opduiken vanuit het niets, net zoals Jaqen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:44:04 #238
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186596980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, wat is er eigenlijk over van "The Seven Kingdoms"?

Helemaal niks, de helft van alle huizen zijn inmiddels allemaal dood.

Het is nu meer "The two Kingdoms"
Wat wel onlogisch is aangezien veel houses meestal ook cadet branches hebben, en anders een minder groot house probeert de macht te grijpen in dat koninkrijk zoals de Boltons ook deden in the North.

Maar we hebben geen idee wie nu de touwtjes in handen heeft in Dorne, The Stormlands en The Reach nee.
Oh.
pi_186596992
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:39 schreef Montagui het volgende:

[..]

Een muur van ijs heeft toch wel een hele andere samenstelling dan een rots van simpele steen.
De muur van Winterfell is ook van steen. Die is in een fractie van een seconde weg wanneer de ijsdraak er zijn vuur op gooit.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:44:47 #240
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef opreis het volgende:

[..]

Of bijvoorbeeld met veel kracht haar luchtpijp vermorzelen. Maarja zoveel dingen die niet logisch zijn natuurlijk
Of gewoon haar turnen tot white walker.

Had hij meteen een Night Queen.
Oh.
pi_186597017
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar hoopte ik echt op toen die NK haar vast had, dat hij haar nek zo had omgedraaid. Niks deux ex machina hier.
Voor mij was dat het treffen tussen de NK en Jon. Toen was ik voor de NK.

Toen bleek wel wat voor een lafaard de NK was.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Montagui op 03-05-2019 23:58:11 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186597031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik wil echt graag mijn pool vinden, maar dat lukt niet ;(
https://poolofdragons.com/
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:46:05 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186597035
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Zou het op zich leuk voor degenen vinden die het nu jammer vinden dat de NK zo snel en makkelijk te doden valt als blijkt dat er nog zeven andere NK's aan de deur kloppen op het einde, staat me bij dat Dany in haar visioen The Iron Throne in de sneeuw zag en dat de troonzaal was verwoest.
Buiten de camera om is King's Landing inmiddels al compleet in puin gelegd door een nog onbekende kracht. Jon enzo komen er zonder probleem aan en zien dat dan. Als dat zo is ga ik wel afhaken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:46:06 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597037
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Re het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat de Children of the Forrest maar 1 WW hebben gemaakt, lijkt me ook logischer dat ze er een paar zo hebben behandeld... wel dat er maar een de Night King is geworden natuurlijk
Dat zou ook logischer zijn ja, want als je echt een goed wapen nodig hebt begin je niet met maar eentje die dan ook alle macht heeft. Dan maak je gewoon een leger aan White Walkers die goed luisteren.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:46:15 #245
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186597045
Steen smelt bij 1500 graden dus wie weet ;p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:46:25 #246
442397 UitStraling
pi_186597051
Wel tragisch dat mensen die zo gruwelijk diep in de fantasie meegezogen zijn en elke letter van internet op een gouden weegschaaltje hebben gelegd zo weinig lol beleven aan de werkelijke serie.
pi_186597055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik wil echt graag mijn pool vinden, maar dat lukt niet ;(
https://poolofdragons.com/prediction/user/6664

You suck ;) :D
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:46:59 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het lijkt me handig als je de serie nog eens terugkijkt en speciale aandacht geeft aam de faceless.
Ik heb de serie al meerdere malen herkeken, ze heeft nergens een Invisibility Cloak gekregen van Jaqen H'ghar. Of is ze ook een tijdje voor een uitwisseling naar Hogwarts geweest?
Oh.
pi_186597116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat wel onlogisch is aangezien veel houses meestal ook cadet branches hebben, en anders een minder groot house probeert de macht te grijpen in dat koninkrijk zoals de Boltons ook deden in the North.

Maar we hebben geen idee wie nu de touwtjes in handen heeft in Dorne, The Stormlands en The Reach nee.
Nou, JRRM heeft er weer een paar boeken bij om te schrijven :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186597121
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Wel tragisch dat mensen die zo gruwelijk diep in de fantasie meegezogen zijn en elke letter van internet op een gouden weegschaaltje hebben gelegd zo weinig lol beleven aan de werkelijke serie.
Wel tragisch dat dat blijkbaar het beeld is wat jij moet scheppen over mensen die enige kritiek op de aflevering uiten.

De mensen met kritiek vinden het iig niet nodig om zich te uiten over degenen die die kritiek niet delen. Die houden het inhoudelijk.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:49:06 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186597132
Jerry Martin?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:49:07 #252
442397 UitStraling
pi_186597133
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Buiten de camera om is King's Landing inmiddels al compleet in puin gelegd door een nog onbekende kracht. Jon enzo komen er zonder probleem aan en zien dat dan. Als dat zo is ga ik wel afhaken.
Ja of Jon komt eindelijk met zijn doable tovertante bij Kings Landing aan en ziet dat Darth Vader Cersei aan zijn lichtzwaard rijgt met zijn broek op zijn enkels, je weet het niet he.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:49:38 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186597142
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Wel tragisch dat dat blijkbaar het beeld is wat jij moet scheppen over mensen die enige kritiek op de aflevering uiten.
Nouja het lijkt wel alsof een aantal hier absoluut niet meer genieten vd serie :) Maar kritiek is prima natuurlijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:49:50 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597151
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Wel tragisch dat dat blijkbaar het beeld is wat jij moet scheppen over mensen die enige kritiek op de aflevering uiten.
Zie je continu hier ja, dat je het niet te serieus mag nemen.
Oh.
pi_186597154
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral onbevredigend dat we dus niet achter het verhaal van de NK te weten komen. Hij is nu gewoon een 'done character, move on.
Children of the Forest of wat?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186597178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef Montagui het volgende:

[..]

Children of the Forest of wat?
Gaan we daar ooit nog van horen in de resterende 3 afleveringen? Ik denk het niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:51:02 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zie je continu hier ja, dat je het niet te serieus mag nemen.
nou jij kan er ook wat van hoor :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:51:21 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597195
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, JRRM heeft er weer een paar boeken bij om te schrijven :')
Maar als ze dit erin hadden geschreven, al was het maar een korte scčne in the Small Council ofzo had het de wereld nog steeds levendiger gemaakt. Nu lijkt het alsof al die koninkrijken niet meer bestaan.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:51:50 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186597215
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar wel voor genoeg mensen.
Tja, ik kan weinig anders doen of zeggen dan zeggen dat ik blij ben dat ik iemand ben die gewoon van de serie geniet, ondanks dit soort dingen ^O^

De positieve dingen wegen voor mij nog altijd heel erg veel zwaarder dan de minpuntjes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:52:04 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gaan we daar ooit nog van horen in de resterende 3 afleveringen? Ik denk het niet.
ze zijn ook allemaal dood, of Bran moet nog een side story bezoeken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:52:17 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597235
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef Re het volgende:

[..]

nou jij kan er ook wat van hoor :o
Ik vind het gewoon een vermakelijk universum en verhaal om over te praten, dus ja ik hecht er wel wat waarde aan :)
Oh.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:52:35 #262
442397 UitStraling
pi_186597242
Ik hoop stiekem wel op een shockerend einde dat iedereen weg blaast en totaal anders is dan iedereen in zijn wildste fantasie nog niet heeft kunnen bedenken.
pi_186597248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nouja het lijkt wel alsof een aantal hier absoluut niet meer genieten vd serie :) Maar kritiek is prima natuurlijk
Ik weet niet hoe dat bij anderen werkt, maar bij mij komt die kritische blik pas na de 2e of 3e keer kijken hoor. Heb tijdens de 1e keer elk stukje spanning en emotie ervaren en zat op het puntje van mijn stoel.
"Pools are perfect for holding water"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:53:29 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186597263
quote:
Daar kan ik die van mij niet vinden, die hele site komt me ook niet bekend voor. Inloggen kan ik er ook niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:53:43 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597271
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, ik kan weinig anders doen of zeggen dan zeggen dat ik blij ben dat ik iemand ben die gewoon van de serie geniet, ondanks dit soort dingen ^O^

De positieve dingen wegen voor mij nog altijd heel erg veel zwaarder dan de minpuntjes.
Het is ook niet dat alles kut is hoor, zeker niet want het kijkt vaak nog wel chill weg. Maar denk jij niet achteraf na over een aflevering en denk je "Hmm dat plotpunt was wel wat gek" of "Die scčne hadden ze wel beter kunnen doen"?
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:53:51 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186597276
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:54:03 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597285
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop stiekem wel op een shockerend einde dat iedereen weg blaast en totaal anders is dan iedereen in zijn wildste fantasie nog niet heeft kunnen bedenken.
Ik zie Cersei nog wel een do or die move maken waardoor er een aantal voor de keuze staan en ook zullen sneuvelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:54:31 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597300
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop stiekem wel op een shockerend einde dat iedereen weg blaast en totaal anders is dan iedereen in zijn wildste fantasie nog niet heeft kunnen bedenken.
Maar dan moet het wel goed opgebouwd zijn (zoals The Red Wedding was), anders komt het niet aan.

En meestal zijn de clues wel vrij obvious de laatste seizoenen (zoals hoe je de White Walkers moest uitschakelen).
Oh.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:54:32 #269
442397 UitStraling
pi_186597301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een vermakelijk universum en verhaal om over te praten, dus ja ik hecht er wel wat waarde aan :)
Nou ja vind ik leuk hoor, ik geniet juist van de manier waarop jij erin zit en hoeveel je van die fantasiewereld weet, daarom vind ik het ook zo zonde dat je er klaarblijkelijk amper meer van geniet.
pi_186597309
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Extra tijd had niet geholpen als je arya en bran op dezelfde plek had gepositioneerd. De legers hebben geen verschil gemaakt.
Dat Bran 'weet' maakt nog niet dat hij invloed heeft.

Zoals hij ook al aangeeft in gesprek met Jaime:

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:55:05 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597319
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef Re het volgende:

[..]

Ik zie Cersei nog wel een do or die move maken waardoor er een aantal voor de keuze staan en ook zullen sneuvelen
Wat zal ze doen dan? Gewoon de Golden Company dat KL laten verdedigen toch? Paar balista's erbij tegen de draken.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:55:20 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat Bran 'weet' maakt nog niet dat hij invloed heeft.

Zoals hij ook al aangeeft in gesprek met Jaime:

hodor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186597351
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop stiekem wel op een shockerend einde dat iedereen weg blaast en totaal anders is dan iedereen in zijn wildste fantasie nog niet heeft kunnen bedenken.
Doom of Valyria 2.0 _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 23:56:19 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186597353
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is ook niet dat alles kut is hoor, zeker niet want het kijkt vaak nog wel chill weg. Maar denk jij niet achteraf na over een aflevering en denk je "Hmm dat plotpunt was wel wat gek" of "Die scčne hadden ze wel beter kunnen doen"?
Heel soms, maar het boeit me dan verder niet echt of doet in elk geval niks af aan de serie of het genieten, voor mij.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:57:04 #275
442397 UitStraling
pi_186597371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat zal ze doen dan? Gewoon de Golden Company dat KL laten verdedigen toch? Paar balista's erbij tegen de draken.
Ik hoop toch niet zo voorspelbaar als dit.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:57:32 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat zal ze doen dan? Gewoon de Golden Company dat KL laten verdedigen toch? Paar balista's erbij tegen de draken.
nee meer op persoonlijk vlak, Jon of Dany te pakken krijgen of een derde erbij en een mandie drie moeten opofferen om cessie te stoppen... KL wordt van de tarks
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:57:42 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597392
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou ja vind ik leuk hoor, ik geniet juist van de manier waarop jij erin zit en hoeveel je van die fantasiewereld weet, daarom vind ik het ook zo zonde dat je er klaarblijkelijk amper meer van geniet.
Sommige plottwisten kunnen je uit het verhaal halen ja, dat had ik in S7 met het nodige geteleporteer en onlogische keuzes van personages. De hype kwam weer wat terug voor S8 omdat ik daar wat meer vertrouwen in had omdat ze er langer de tijd aan hadden gegeven, maar de laatste aflevering werd ik er weer uit gehaald en nu nog een flink stuk erger. Is wel zonde ja :)
Oh.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 3 mei 2019 @ 23:57:47 #278
442397 UitStraling
pi_186597397
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dan moet het wel goed opgebouwd zijn (zoals The Red Wedding was), anders komt het niet aan.

En meestal zijn de clues wel vrij obvious de laatste seizoenen (zoals hoe je de White Walkers moest uitschakelen).
Helemaal mee eens.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:59:10 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Heel soms, maar het boeit me dan verder niet echt of doet in elk geval niks af aan de serie of het genieten, voor mij.
Oké dat kan :)
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik hoop toch niet zo voorspelbaar als dit.
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:57 schreef Re het volgende:

[..]

nee meer op persoonlijk vlak, Jon of Dany te pakken krijgen of een derde erbij en een mandie drie moeten opofferen om cessie te stoppen... KL wordt van de tarks
Dat zou heel voorspelbaar zijn inderdaad, maar vraag me af wat voor geweldige plannetjes Cersei zou kunnen bedenken om nu te winnen. Opzich zou ze nu een legervoordeel moeten hebben aangezien de meeste Dothraki en Unsullied dood zijn.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:00:43 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186597475
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:57 schreef Re het volgende:

[..]

nee meer op persoonlijk vlak, Jon of Dany te pakken krijgen of een derde erbij en een mandie drie moeten opofferen om cessie te stoppen... KL wordt van de tarks
ik heb dus echt geen idee wat ik net gelezen heb
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 00:01:34 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186597500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oké dat kan :)

Overigens heb ik zo'n gevoel volgens mij één keer wel echt gehad: bij de Tower of Joy, waar Arthur Dayne die hele groep met z'n zwaarden van het lijf houdt. Daar zat ik wel een beetje te kijken met een :')-hoofd en in mijzelf pratend "jongens, dat kan toch niet joh" _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:02:53 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oké dat kan :)
[..]

[..]

Dat zou heel voorspelbaar zijn inderdaad, maar vraag me af wat voor geweldige plannetjes Cersei zou kunnen bedenken om nu te winnen. Opzich zou ze nu een legervoordeel moeten hebben aangezien de meeste Dothraki en Unsullied dood zijn.
nou ja er zijn er nog wel meer, weet niet hoever de Valley, Tullies, Tarlies, Tyrells en Dorne etc nog over hebben, denk niet dat ze met lege handen staan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 00:03:11 #283
442397 UitStraling
pi_186597544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sommige plottwisten kunnen je uit het verhaal halen ja, dat had ik in S7 met het nodige geteleporteer en onlogische keuzes van personages. De hype kwam weer wat terug voor S8 omdat ik daar wat meer vertrouwen in had omdat ze er langer de tijd aan hadden gegeven, maar de laatste aflevering werd ik er weer uit gehaald en nu nog een flink stuk erger. Is wel zonde ja :)
Seizoen zeven was inderdaad vooral gehaast en van eye candy naar eye candy, daarom vond ik de eerste twee afleveringen eigenlijk wel ouderwets lekker traag, vertrouwd ook qua personages en leuk om iedereen samen te zien, ook al zaten er plichtmatige ontmoetingen tussen.

Ik heb nog wel hoop voor de resterende drie afleveringen maar als het slechts Jaime vermoord Cersei, The Hound The Mountain en Dany offert zich op voor Jon is dan herkijk ik de serie nooit meer :')
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:03:28 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597554
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Overigens heb ik zo'n gevoel volgens mij één keer wel echt gehad: bij de Tower of Joy, waar Arthur Dayne die hele groep met z'n zwaarden van het lijf houdt. Daar zat ik wel een beetje te kijken met een :')-hoofd en in mijzelf pratend "jongens, dat kan toch niet joh" _O-
Dat vond ik dan juist weer geen probleem, was één van de beste zwaardvechters aller tijden in Westeros dus dat kon wel makkelijk.
Oh.
pi_186597561
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oké dat kan :)
[..]

[..]

Dat zou heel voorspelbaar zijn inderdaad, maar vraag me af wat voor geweldige plannetjes Cersei zou kunnen bedenken om nu te winnen. Opzich zou ze nu een legervoordeel moeten hebben aangezien de meeste Dothraki en Unsullied dood zijn.
Ik denk dat we hier nog en paar aanwijzingen kunnen vinden, aangezien de makers vaak refereren aan eerdere seizoenen.

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:05:23 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597601
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ik heb dus echt geen idee wat ik net gelezen heb
nou ja Cersie laat zichniet zo maar afslachten dus kan me voorstellen dat als KL wordt veroverd dat ze nog wel een suďcide mission in petto heeft .. ik laat me wel verrassen want alles is foreshadowing, zelfs als het niet zo blijkt te zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:05:30 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597605
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:02 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja er zijn er nog wel meer, weet niet hoever de Valley, Tullies, Tarlies, Tyrells en Dorne etc nog over hebben, denk niet dat ze met lege handen staan
Tully's hebben alleen Edmure nog over, maar die zit nog ergens in een cel (van de Freys die op de vrouwen na allemaal dood zijn volgens mij), Tarly's hebben alleen de moeder en zus van Sam nog (geen idee of er neven en nichten zijn). Tyrells zijn er ook niet meer lijkt me, anders hadden die nog steeds wel gevochten tegen Cersei wegens het opblazen van hun familie. Dorne zullen best wat houses nog zijn, maar de Martells zijn finished.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:07:28 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597644
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Seizoen zeven was inderdaad vooral gehaast en van eye candy naar eye candy, daarom vond ik de eerste twee afleveringen eigenlijk wel ouderwets lekker traag, vertrouwd ook qua personages en leuk om iedereen samen te zien, ook al zaten er plichtmatige ontmoetingen tussen.

Ik heb nog wel hoop voor de resterende drie afleveringen maar als het slechts Jaime vermoord Cersei, The Hound The Mountain en Dany offert zich op voor Jon is dan herkijk ik de serie nooit meer :')
Maar dat van eye candy naar eye candy vond ik ook van de laatste aflevering, gigantisch mooie shots en set pieces maar het leek ook alleen daarom te gaan (zoals dus die Dothraki met hun brandende arakhs) of die shots op die draken. Maar er zat weinig lijn in hoe ze van het ene punt naar het andere kwamen.

Eens met je laatste alinea, al denk ik sowieso dat ik het niet meer ga herkijken omdat de White Walker plotlijn nu totaal nutteloos blijkt.
Oh.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 00:09:03 #289
442397 UitStraling
pi_186597684
Ik denk dat we nog niet van de NK af zijn eigenlijk, nou ja deze wel, die ligt in 10000 stukjes maar van het volk? en de krachten in het Noorden :)
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:10:10 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tully's hebben alleen Edmure nog over, maar die zit nog ergens in een cel (van de Freys die op de vrouwen na allemaal dood zijn volgens mij), Tarly's hebben alleen de moeder en zus van Sam nog (geen idee of er neven en nichten zijn). Tyrells zijn er ook niet meer lijkt me, anders hadden die nog steeds wel gevochten tegen Cersei wegens het opblazen van hun familie. Dorne zullen best wat houses nog zijn, maar de Martells zijn finished.
Edmure komt geloof ik wel terug (Freys zijn dood dus die kan wel vrij weg) zelfde als dat kutkind van de Vally. En dat families dood zijn hoeft nog niet te betekenen dat de legers er ook niet meer zijn. Maar blijkbaar hebben er genoeg unsullied en andere northerners het overleefd. nog paar nachtjes en we weten meer, voorspelbaar of niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 00:11:03 #291
442397 UitStraling
pi_186597737
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:10 schreef Re het volgende:

[..]

Edmure komt geloof ik wel terug (Freys zijn dood dus die kan wel vrij weg) zelfde als dat kutkind van de Vally. En dat families dood zijn hoeft nog niet te betekenen dat de legers er ook niet meer zijn. Maar blijkbaar hebben er genoeg unsullied en andere northerners het overleefd. nog paar nichtjes en we weten meer, voorspelbaar of niet
Of dat alleen dat kutkind over blijft.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:12:01 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186597764
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of dat alleen dat kutkind over blijft.
dat zou we onverwachts zijn, en vervolgens struikelen door de moon door, of zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 00:13:08 #293
442397 UitStraling
pi_186597796
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:12 schreef Re het volgende:

[..]

dat zou we onverwachts zijn, en vervolgens struikelen door de moon door, of zo
Op zoek naar zijn moeders tiet.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:15:24 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597843
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:10 schreef Re het volgende:

[..]

Edmure komt geloof ik wel terug (Freys zijn dood dus die kan wel vrij weg) zelfde als dat kutkind van de Vally. En dat families dood zijn hoeft nog niet te betekenen dat de legers er ook niet meer zijn. Maar blijkbaar hebben er genoeg unsullied en andere northerners het overleefd. nog paar nachtjes en we weten meer, voorspelbaar of niet
Ja maar ze maken het wel vaak een punt dat het hele leger ook is verdwenen, want wie voert nu het leger van Dorne aan?
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:15:52 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186597853
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of dat alleen dat kutkind over blijft.
Blijkt hij ineens de nieuwe Littlefinger te zijn geworden en komt hij op de troon _O_
Oh.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 00:18:21 #296
442397 UitStraling
pi_186597900
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijkt hij ineens de nieuwe Littlefinger te zijn geworden en komt hij op de troon _O_
Of hij krijgt ineens blauwe ogen in het laatste shot van de serie.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:22:53 #297
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186598002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar ze maken het wel vaak een punt dat het hele leger ook is verdwenen, want wie voert nu het leger van Dorne aan?
in een vacuüm zullen er altijd wel nieuwe families opstaan, maar ja wellicht te vergezocht gedacht

Verder zou ik het wel een goede richting vinden als Jon recht tegenover Dany komt te staan wat voor mij ook wel een song of ice en fire zou zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186598066
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vond ik dan juist weer geen probleem, was één van de beste zwaardvechters aller tijden in Westeros dus dat kon wel makkelijk.
Iets dat zo belachelijk ongeloofwaardig is vind je dan geen probleem?
wtf :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 00:28:29 #299
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186598112
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vond ik dan juist weer geen probleem, was één van de beste zwaardvechters aller tijden in Westeros dus dat kon wel makkelijk.
Dan nog vond ik dat vrij onrealistisch, maar goed. Stoorde me er verder niet aan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:28:31 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186598114
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:22 schreef Re het volgende:

[..]

in een vacuüm zullen er altijd wel nieuwe families opstaan, maar ja wellicht te vergezocht gedacht

Verder zou ik het wel een goede richting vinden als Jon recht tegenover Dany komt te staan wat voor mij ook wel een song of ice en fire zou zijn
Dan zou Jon ineens interesse moeten tonen in de troon, daar moet dan nog wel een bepaald motief voor komen in mijn ogen aangezien hij niet zo machtsgeil is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:25 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Iets dat zo belachelijk ongeloofwaardig is vind je dan geen probleem?
wtf :D
Dat vond ik minder een probleem inderdaad, Arthur Dayne was een veel betere zwaardvechter dan alle anderen die daar tegen hem vochten die daardoor wellicht ook wat onzekerder waren om echt aan te vallen aangezien ze wisten dat hij zo goed was ;)
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')