Serieus ingaan op een samenvatting van de afgelopen 10 topicsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]![]()
Als je echt onschuldig bent doe je geen afkoop?
Probeer je eens in een slachtoffer te verplaatsten, jij zou geen erkenning van de incidenten willen? Je vindt dat slachtoffers niet het recht hebben schadevergoeding te eisen?
Als ik een samenvatting geschreven had, had ik het er ook nog wel even over gehad dat Jordan Chandler de penis van Michael Jackson precies kon omschrijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Serieus ingaan op een samenvatting van de afgelopen 10 topics [ afbeelding ]
Nou ja serieus. Die punten die ik opnoemde kwamen niet terug in je routine en zijn oprechte vragen voor degenen die zeggen dat het allemaal om geld gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Serieus ingaan op een samenvatting van de afgelopen 10 topics [ afbeelding ]
Filmpje in de link.quote:I worked with Wade Robson before this was released on HBO; I helped with the sound for the documentary! We talked about Michael Jackson! He told me something different! Here’s a behind the scenes look of what I recorded.
https://m.facebook.com/st(...)4&id=100000012789419quote:Me working with Wade Robson and HBO Dan Reed! Now, he told me a very different story!🤔 Let’s just say, “I didn’t see or talk to a man who was touched by Michael Jackson inappropriately!”
Euh ja, op basis van de post van luxerobots waarin hij een samenvatting geeft van alles wat er hier al besproken is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je moedigt aan om terug te lezen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En afgelopen week kwam op FB een knakker naar voren die zegt dat hij bij de opnames van LN was en van Wade en heel ander verhaal hoorde. Maar de legitimititeit van hem is nog onduidelijk.
[..]
Filmpje in de link.
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100000012789419
[..]
https://m.facebook.com/st(...)4&id=100000012789419
Ja precies.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Euh ja, op basis van de post van luxerobots waarin hij een samenvatting geeft van alles wat er hier al besproken is.
Jezus. Wat denk je van deze: als hij terug leest vind hij op al zijn zogenaamde verdachte dingen normale antwoorden met voldoende argumenten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:54 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja precies.
Hoezo moedig jij hem anders aan terug te lezen?
Dus concludeer jij dat hij niet goed heeft gelezen. Dat was meteen al mijn punt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus. Wat denk je van deze: als hij terug leest vind hij op al zijn zogenaamde verdachte dingen normale antwoorden met voldoende argumenten.
Nou, fijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dus concludeer jij dat hij niet goed heeft gelezen. Dat was meteen al mijn punt.
Je zou ook die normale antwoorden met voldoende argumenten zelf kunnen geven.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus. Wat denk je van deze: als hij terug leest vind hij op al zijn zogenaamde verdachte dingen normale antwoorden met voldoende argumenten.
Waarom moet ik iets doen wat hier al 300 keer is gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zou ook die normale antwoorden met voldoende argumenten zelf kunnen geven.
In plaats van een algemeen, en makkelijk, antwoord in de zin van, lees ff alles terug.
Omdat je de argumenten niet hebt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet ik iets doen wat hier al 300 keer is gedaan?
Waarom dan meedoen aan de discussie als zelf geeneens zin hebt inhoudelijk te reageren?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet ik iets doen wat hier al 300 keer is gedaan?
Heb je de facebooklinkjes ook daadwerkelijk bekeken? Dat zijn gewoon beelden dat je Wade Robson ziet werken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sneu commentaar![]()
![]()
Wel passend bij de poster.
En er lag alleen male DNA in zn matrasquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:18 schreef luxerobots het volgende:
Gezien alles wat er ligt vind ik het heel knap als je nog denkt dat Michael Jackson onschuldig is.
Hij liep hand in hand met kinderen. Had steeds een bepaald speciaal vriendje waarmee hij in een bed sliep. Had boeken met naakte jongetjes er in. Betaalde veel geld om van strafzaken af te komen. Jordy Chandler kon zijn penis precies omschrijven. En diverse anderen hebben verteld over hun seksuele ontmoetingen met Michael Jackson.
Ja sorry, zedenmisdrijven zijn lastig om te bewijzen. Maar het mag toch wel duidelijk zijn dat dit geen zuivere koffie is.
26quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:02 schreef quirina het volgende:
[..]
En er lag alleen male DNA in zn matras
Ach, af en toe zal een nieuw iemand dit topic ook nog aanklikken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef matthijst het volgende:
Nee maar het geeft perfect aan hoe zinnig dit topic nog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |