abonnement Unibet Coolblue
pi_186846700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Oh ja, dit.. :D

Zo kun je alles en iedereen beschuldigen. Maakt niet uit of je liegt of bedriegt, het kán nog steeds waar zijn.

:N
SuperHartje heeft gewoon gelijk.

Dat de Arvizo's hun verhalen aangepast hebben, betekent niet dat er geen misbruik plaatsgevonden heeft.

Dat is gewoon een onjuiste gevolgtrekking.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 23:22:29 #122
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186847176
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:08 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je reageert selectief. Hiermee wuif je mij beredenering (dat MJ zijn bedroom zelf graag met Arvizo deelde en een relatie met hem onderhield) weg. Daarbij is Arvizo niet de enige jonge jongen met wie hij dat deed.
Dus wat je daar zegt is incompleet.
Hoe vaak heeft MJ met Arvizo op zijn slaapkamer geslapen?

At the 2005 trial both the prosecution and the defense agreed that at the time of the Bashir interview there was no other occasion of Gavin sleeping in Jackson’s bedroom than that one occasion in 2000 when other people also slept in the room. In the interview with Bashir Gavin also admitted that he had specifically asked Jackson to be allowed in his bedroom and sleep there with his brother Star:

“Gavin: There was one night, I asked him if I could stay in his bedroom. He let me stay in the bedroom. And I was like, ‘Michael you can sleep in the bed’, and he was like ‘No, no, you sleep on the bed’, and I was like ‘No, no, no, you sleep on the bed’, and then he said ‘Look, if you love me, you’ll sleep in the bed’. I was like ‘Oh mannnn?” so I finally slept on the bed. But it was fun that night.

Jackson: I slept on the floor. Was it a sleeping bag?

Gavin: You packed the whole mess of blankets on the floor.” [1]


https://themichaeljackson(...)-unrelated-children/

En ik ben het met je eens dat hard bewijs in dit soort zaken vrijwel onmogelijk is, als er geen foto's of video's zijn.

Dus dan moet je afgaan op de verhalen van de aanklager.
En als de verhalen dan ongeloofwaardig zijn, en de aanklager onbetrouwbaar.. tja dan vind ik het niet logisch om te blijven beweren dat ze toch wel de waarheid kunnen vertellen. Dan leg je de lat wel heel laag.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 00:05:34 #123
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186848320
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft MJ met Arvizo op zijn slaapkamer geslapen?

At the 2005 trial both the prosecution and the defense agreed that at the time of the Bashir interview there was no other occasion of Gavin sleeping in Jackson’s bedroom than that one occasion in 2000 when other people also slept in the room. In the interview with Bashir Gavin also admitted that he had specifically asked Jackson to be allowed in his bedroom and sleep there with his brother Star:

“Gavin: There was one night, I asked him if I could stay in his bedroom. He let me stay in the bedroom. And I was like, ‘Michael you can sleep in the bed’, and he was like ‘No, no, you sleep on the bed’, and I was like ‘No, no, no, you sleep on the bed’, and then he said ‘Look, if you love me, you’ll sleep in the bed’. I was like ‘Oh mannnn?” so I finally slept on the bed. But it was fun that night.

Jackson: I slept on the floor. Was it a sleeping bag?

Gavin: You packed the whole mess of blankets on the floor.” [1]


https://themichaeljackson(...)-unrelated-children/

En ik ben het met je eens dat hard bewijs in dit soort zaken vrijwel onmogelijk is, als er geen foto's of video's zijn.

Dus dan moet je afgaan op de verhalen van de aanklager.
En als de verhalen dan ongeloofwaardig zijn, en de aanklager onbetrouwbaar.. tja dan vind ik het niet logisch om te blijven beweren dat ze toch wel de waarheid kunnen vertellen. Dan leg je de lat wel heel laag.
Ik haal er niet uit dat ze maar 1x de bedroom gedeeld hebben.

Ik vind dat er meer bij komt kijken, blijkbaar gaan we het er ook niet over eens worden. Er zijn meerdere slachtoffers, meerdere getuigen en het gedrag van MJ zelf zegt natuurlijk wel wat over zijn interesses. Nogmaals dat hij zijn slaapkamer deelde met voornamelijk jonge jongens wordt alleen geaccepteerd vanwege zijn supersterstatus.
A child is born with no state of mind.
pi_186848412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 23:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft MJ met Arvizo op zijn slaapkamer geslapen?

At the 2005 trial both the prosecution and the defense agreed that at the time of the Bashir interview there was no other occasion of Gavin sleeping in Jackson’s bedroom than that one occasion in 2000 when other people also slept in the room. In the interview with Bashir Gavin also admitted that he had specifically asked Jackson to be allowed in his bedroom and sleep there with his brother Star:

“Gavin: There was one night, I asked him if I could stay in his bedroom. He let me stay in the bedroom. And I was like, ‘Michael you can sleep in the bed’, and he was like ‘No, no, you sleep on the bed’, and I was like ‘No, no, no, you sleep on the bed’, and then he said ‘Look, if you love me, you’ll sleep in the bed’. I was like ‘Oh mannnn?” so I finally slept on the bed. But it was fun that night.

Jackson: I slept on the floor. Was it a sleeping bag?

Gavin: You packed the whole mess of blankets on the floor.” [1]


https://themichaeljackson(...)-unrelated-children/

En ik ben het met je eens dat hard bewijs in dit soort zaken vrijwel onmogelijk is, als er geen foto's of video's zijn.

Dus dan moet je afgaan op de verhalen van de aanklager.
En als de verhalen dan ongeloofwaardig zijn, en de aanklager onbetrouwbaar.. tja dan vind ik het niet logisch om te blijven beweren dat ze toch wel de waarheid kunnen vertellen. Dan leg je de lat wel heel laag.
Maar als je de beelden ziet.


Dan ziet het er niet bepaald goed uit, Gavin zegt dat hij op het bed sliep, waarbij Michael Jackson snel inbreekt en zegt dat hij zelf op de vloer sliep.

Ja ja...
pi_186848795
Op 2:17 ook.

Dat als er kinderen komen, ze altijd bij hem (Michael Jackson) willen blijven.

Dan vraag ik me ook af om hoeveel kinderen het gaat. En daarbij kan dat niet als argument gebruikt worden, jij als volwassene moet ervoor zorgen dat vreemde kinderen niet bij je in bed slapen.

Het geeft ook wel iets aan over Michael Jackson, het is namelijk ook een prima manier om misbruik goed te praten. ''Ja, maar de kinderen willen het zelf.''
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 01:08:18 #126
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186849193
Je moet je voorstellen dat, als al die kids zelf zo graag bij MJ wilde slapen, het een soort trofee was voor de kinderen die werden ‘uitgekozen’.
A child is born with no state of mind.
pi_186849244
Waarom worden de ouders van die kinderen eigenlijk niet voor het gerecht gesleept, net als MJ dat werd?

Je weet wel, die ouders die er akkoord mee gingen dat hun zoon op Neverland bleef logeren.

“Maar die ouders wisten van niks hoor. Ze dachten dat het gewoon om een gezellig logeerpartijtje ging.” :o

Yeah right! Die ouders zijn net zo fout. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 01:14:12 ]
  woensdag 15 mei 2019 @ 11:33:15 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186853358
Ouders zijn gewoon pooiers van hun kids geweest.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186855507
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik haal er niet uit dat ze maar 1x de bedroom gedeeld hebben.

Ik vind dat er meer bij komt kijken, blijkbaar gaan we het er ook niet over eens worden. Er zijn meerdere slachtoffers, meerdere getuigen en het gedrag van MJ zelf zegt natuurlijk wel wat over zijn interesses. Nogmaals dat hij zijn slaapkamer deelde met voornamelijk jonge jongens wordt alleen geaccepteerd vanwege zijn supersterstatus.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar als je de beelden ziet.


Dan ziet het er niet bepaald goed uit, Gavin zegt dat hij op het bed sliep, waarbij Michael Jackson snel inbreekt en zegt dat hij zelf op de vloer sliep.

Ja ja...
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 00:34 schreef luxerobots het volgende:
Op 2:17 ook.

Dat als er kinderen komen, ze altijd bij hem (Michael Jackson) willen blijven.

Dan vraag ik me ook af om hoeveel kinderen het gaat. En daarbij kan dat niet als argument gebruikt worden, jij als volwassene moet ervoor zorgen dat vreemde kinderen niet bij je in bed slapen.

Het geeft ook wel iets aan over Michael Jackson, het is namelijk ook een prima manier om misbruik goed te praten. ''Ja, maar de kinderen willen het zelf.''
Dat suggestieve wat jullie doen werkt alleen maar als je er vanuit gaat dat hij schuldig is. Zodra je dat niet doet (wat normaal zou zijn, aangezien hij niet schuldig is bevonden) is er niets mis met het filmpje, en niets mis met het laten logeren van kinderen.

Volgens mij noemen ze dat confirmation bias.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 15:46:01 #130
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186857650
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 13:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dat suggestieve wat jullie doen werkt alleen maar als je er vanuit gaat dat hij schuldig is. Zodra je dat niet doet (wat normaal zou zijn, aangezien hij niet schuldig is bevonden) is er niets mis met het filmpje, en niets mis met het laten logeren van kinderen.

Volgens mij noemen ze dat confirmation bias.
Een uitspraak is geen exacte wetenschap.

Een volwassen man die met random kinderen logeerpartijtjes heeft en relaties met ze opbouwt vind jij normaal?
Laat me raden; heeft zeker helemaaal niks te maken met zijn supersterstatus.
A child is born with no state of mind.
pi_186857940
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:46 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Een uitspraak is geen exacte wetenschap.
Nee, maar wel iets waar je 'het mee moet doen'.

quote:
Een volwassen man die met random kinderen logeerpartijtjes heeft en relaties met ze opbouwt vind jij normaal?
Normaal? Nee. Maar Jackson's leven was ook niet normaal, en ik kan me prima vinden in de uitleg dat hij een voorliefde voor kinderen had, mede doordat hijzelf geen jeugd heeft gehad. En als ik mijn eigen mening daarbij betrek; het leek er altijd op dat hij geen vertrouwen had in volwassenen (terecht lijkt me, dat bewijzen alle rechtszaken wel) en daardoor naar onschuldig jeugd trok als omgang. Er zijn veel meer zaken die wijzen op een goede intentie, dan zaken die wijzen op de slechte intentie waar 'jullie' vanuit gaan.

quote:
Laat me raden; heeft zeker helemaaal niks te maken met zijn supersterstatus.
Dat maakt het alleen een stuk makkelijker. Ik ken geen ander persoon ter wereld die een pretpark liet bouwen in zijn achtertuin om kinderen te vermaken, al zal Walt Disney ooit ook die gedachte hebben gehad, maar dan ook om er bakken met geld aan te verdienen.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 16:14:16 #132
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186858294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, maar wel iets waar je 'het mee moet doen'.
[..]

Normaal? Nee. Maar Jackson's leven was ook niet normaal, en ik kan me prima vinden in de uitleg dat hij een voorliefde voor kinderen had, mede doordat hijzelf geen jeugd heeft gehad. En als ik mijn eigen mening daarbij betrek; het leek er altijd op dat hij geen vertrouwen had in volwassenen (terecht lijkt me, dat bewijzen alle rechtszaken wel) en daardoor naar onschuldig jeugd trok als omgang. Er zijn veel meer zaken die wijzen op een goede intentie, dan zaken die wijzen op de slechte intentie waar 'jullie' vanuit gaan.
[..]

Dat maakt het alleen een stuk makkelijker. Ik ken geen ander persoon ter wereld die een pretpark liet bouwen in zijn achtertuin om kinderen te vermaken, al zal Walt Disney ooit ook die gedachte hebben gehad, maar dan ook om er bakken met geld aan te verdienen.
Ik moet helemaal niks natuurlijk. En we leven gelukkig in een zodanige vrijheid, dat ik mijn eigen mening mag vormen.
Ook Dworin heeft zijn eigen mening gevormd.

Je zegt eerst dat er niets mis mee is. En nu vind je het weer niet normaal. Straks ga je weer zeggen dat je mij een vervelend mens vindt en nooit meer op mij gaat reageren :D

Wie weet precies met welke gedachte Neverland is gebouwd en waarom het zoveel kinderen trok?

Als een volwassen man met kinderen in bed ligt en zijn bedroom deelt en openlijk relaties met ze heeft is alleen ok als het een Michael Jackson is met een pretpark in zijn tuin en zijn heal the world muziek. Duidelijk. En dan heeft het volgens jou helemaal niet met sterrenstatus te maken? :{
A child is born with no state of mind.
pi_186858315
:')

Zucht. Laat ook maar.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 16:16:28 #134
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186858366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
:')

Zucht. Laat ook maar.
Nou je kan toch gwn mijn vraag beantwoorden :)
A child is born with no state of mind.
pi_186858878
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Nou je kan toch gwn mijn vraag beantwoorden :)
Dat zou zeker kunnen. Maar ik heb er geen zin in :).
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:54:11 #136
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186860697
Als er 1 persoon ter wereld zou zijn waarbij het hele kindervriendverhaal zonder sex gewoon "zou kunnen" dan is het MJ. Er is verder niemand zoals hij geweest, da's de pest.
En dus ook meteen het probleem: waarom zou hij onschuldig zijn, maar elke random vent waar koters beschuldigingen over uiten niet?

Dat maakt ook meteen waarom we hier inmiddels 14 topics volzwammen, je weet het nooit zeker :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186863579
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef matthijst het volgende:
Als er 1 persoon ter wereld zou zijn waarbij het hele kindervriendverhaal zonder sex gewoon "zou kunnen" dan is het Jezus Christus.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:14:48 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186864305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, Jesus deed het ws met kinderen, zoals een een goed geestelijk leider betaamt.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 20:16:42 #139
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186864392
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef matthijst het volgende:
Als er 1 persoon ter wereld zou zijn waarbij het hele kindervriendverhaal zonder sex gewoon "zou kunnen" dan is het MJ. Er is verder niemand zoals hij geweest, da's de pest.
En dus ook meteen het probleem: waarom zou hij onschuldig zijn, maar elke random vent waar koters beschuldigingen over uiten niet?

Dat maakt ook meteen waarom we hier inmiddels 14 topics volzwammen, je weet het nooit zeker :D
Dat is zijn image, waar je het over hebt.
A child is born with no state of mind.
pi_186864577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, Jesus deed het ws met kinderen, zoals een een goed geestelijk leider betaamt.
En Michael Jackson zei Jezus als zijn grootste voorbeeld te zien.
Dus..........
pi_186864896
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:16 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat is zijn image, waar je het over hebt.
Wat met behulp van zijn videoclips en media-optredens vormgegeven was.

Een pretpark in zijn tuin, als je echt om kinderen geeft kun je je geld wel effectiever gebruiken om kinderen te helpen (bijvoorbeeld met het bestrijden van armoede).
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:39:23 #142
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186865057
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks natuurlijk. En we leven gelukkig in een zodanige vrijheid, dat ik mijn eigen mening mag vormen.
Dat mag uiteraard, maar het zou fijn zijn als je die mening onderbouwd. Wat is er misgegaan in deze rechtszaak dat de jury heeft gefaald volgens jou?

- was de jury niet bekwaam? Of gemiddeld onbekwamer dan andere jury's?
- is niet al het bewijs getoond?
- zijn niet alle getuigen gehoord?
- is er gesjoemeld?

quote:
Ook Dworin heeft zijn eigen mening gevormd.
Heb je al een Dworin fanclub opgericht?
Als deze man de heilige graal was in de zaak, waarom is hij niet opgeroepen als getuige?

quote:
Wie weet precies met welke gedachte Neverland is gebouwd en waarom het zoveel kinderen trok?
Jackson is daar vrij helder over geweest. Neverland is gebouwd als toevluchtsoord voor zieke en minder bedeelde kinderen. Via liefdadigheidsprogramma's als 'Make a wish' kwamen er veel kinderen naartoe om een dagje uit hun ellende te ontsnappen.

quote:
"When I was creating Neverland, I was creating a world the way I would like to see it. I wanted it to be a place to bring sick kids who are deprived and underpriviledged from around the world... A haven for them, where they could feel safe and have some escapism. Or kids, who never got to see this type of things in the inner cities to breath fresh air and see mountains and all that."
Een medewerker verklaart:
quote:
“Vans would bring small groups of children from Make-A-Wish up to Neverland Valley Ranch,” adds Brown. “A lot of them were handicapped. Michael liked watching as we’d put them on the carousel with an adult, riding with them and making these kids forget their disabilities – their faces would light up like Christmas trees!”
Arvizo was ook een kankerpatientje, en kwam daardoor in contact met MJ.

Jackson gaf niet alleen zijn geld, maar ook zijn tijd en aandacht aan al die kinderen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:40:34 #143
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186865084
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:21 schreef quirina het volgende:

[..]

En Michael Jackson zei Jezus als zijn grootste voorbeeld te zien.
Dus..........
PEDO!

Had de jury het toch mis!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 20:41:33 #144
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186865107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

PEDO!

Had de jury het toch mis!
Het zou niet de 1e keer zijn :D
A child is born with no state of mind.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:44:50 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186865195
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:16 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat is zijn image, waar je het over hebt.
Dat is nou juist de vraag heb :)
Image of waarheid.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 20:55:42 #146
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186865506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat is nou juist de vraag heb :)
Image of waarheid.
Nou het zal toch ook wel onderdeel van zijn image zijn hoor, alle top- artiesten hebben nou eenmaal een image, hoort bij de hele marketing van een artiest.

Of hij zichzelf ook echt als een coole kindervriend zag is idd de vraag :)
A child is born with no state of mind.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:58:10 #147
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186865591
Quiztime:

Tijdens de rechtszaak in 2005 vroeg Mesereau op een gegeven moment aan Gavin "Why are you so mad at Michael?"

En het is vrij ongebruikelijk om zo'n open vraag te stellen, want het geeft de getuige de kans om een heel verhaal te gaan vertellen. Je wilt gesloten vragen stellen, waar met ja of nee op geantwoord moet worden.

Wat was Gavins antwoord? [eerst even over nadenken voordat je op de spoiler klikt]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:12:03 #148
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186866082
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef matthijst het volgende:
Als er 1 persoon ter wereld zou zijn waarbij het hele kindervriendverhaal zonder sex gewoon "zou kunnen" dan is het MJ. Er is verder niemand zoals hij geweest, da's de pest.
En dus ook meteen het probleem: waarom zou hij onschuldig zijn, maar elke random vent waar koters beschuldigingen over uiten niet?
Frank Cascio schreef erover in zijn boek in 2011:

Now, I know that most grown men don’t share their private quarters with children, and those who do so are almost always up to no good. But that wasn’t my experience with Michael. As one of those kids who, along with his brother, had any number of such sleepovers with Michael, I know better than anyone else what did happen and what didn’t happen. Was it normal to have children sleep over? No. But it’s also not considered especially normal for a grown man to play with Silly String or have water balloon fights, at least not with the enthusiasm Michael brought to the activities. It’s also not normal for a grown man to have an amusement park installed in his backyard. Do these things make such a man a pedophile?

I’m quite sure that the answer is no.

The bottom line: Michael’s interest in young boys had absolutely nothing to do with sex. I say this with the unassailable confidence of firsthand experience, the confidence of a young boy who slept in the same room as Michael hundreds of times, and with the absolute conviction of a man who saw Michael interact with thousands of kids. In all the years that I was close to him, I saw nothing that raised any red flags, not as a child and not as an adult. Michael may have been eccentric, but that didn’t make him a criminal.


Paragraaf waaruit dit fragment komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_186873971
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:02 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat het eigenlijk begon bij MJ’s eigen gedrag.

Ik kan me voorstellen dat sommigen de Arvizo’s niet geloofwaardig vinden en toch toen ik dat filmpje zag vond ik het er erg cozy uitzien. Waarom ging MJ met zulke mensen om? En Arvizo liegt toch ook niet over de logeerpartijtjes?
MJ deelde maar al te graag zijn bedroom met hem en onderhield dus een relatie met hem.
Dit. Ik kom met een hele rij feiten en bronnen. Je kunt het je zelfs voorstellen dat ze niet geloofwaardig zijn, en toch maar weer die moeite doen om het wel te geloven vanwege een flimpje. Verklaar nou eens gewoon de feiten van de rechtszaak. Dat filmpje was in scene gezet door Bashir. Hij vertelde die jongen wat hij moest doen.

De Arvizo's liegen juist over alles. Ze hebben 1 keer in MJ's bed geslapen. MJ en een andere man sliepen op de grond. Dit is zo'n beetje de enige keer dat ze de waarheid spreken. Er is getuigenis dat hun eigen bedden elke dag beslapen waren. Wat is jou bewijs dat ze met MJ hebben geslapen?

Er is geen enkel bewijs dat MJ kinderen vertelde om te schelden en woorden te gebruiken als 'fuck you' en 'bitch'.

Er is geen enkel bewijs dat MJ die kinderen elke dag dronken voerden met glazen wijn, pure wodka, rum en whiskey. De kinderen vallen zelf door de mand als het om alcohol gebruik gaat. Ze geven zelf toe dat ze de sleutel hebben gekregen (gejat waarschijnlijk) waarmee ze overal terecht kunnen. Er is getuigenis dat ze betrapt zijn in de wijnkelder. De zus valt ook door de mand als ze zegt dat ze vaak de wijnkelder heeft gezien.

Er is geen enkel bewijs dat MJ naakt rond liep met een stijve en net deed alsof hij sex had met poppen. Niemand heeft ooit verklaard dat MJ de gewoonte had om naakt rond te lopen en het is totaal onlogisch ivm zijn huidziektes dat hij dit zou doen. Die kinderen zaten waarschijnlijk zelf met die poppen te rotzooien.

Het is niet geloofwaardig dat MJ de kinderen porno heeft laten zien. Dit verhaal veranderd meerdere keren. Er is getuigenis dat ze een laptop hadden gekregen van MJ en daarmee zelf porno sites bezochten. Er is getuigenis dat ze zelf masturbeerden. Ze geven zelf toe dat ze op MJ zijn kamer zijn geweest toen hij er niet was. Er is getuigenis dat ze overal kastjes doorzochten. Ze zijn betrapt met pornoblaadjes in hun rugzak, dus waarschijnlijk hebben ze zelf in MJ's kamer zijn spullen doorzocht.

Er is geen enkel bewijs van het misbruik. Star valt volledig door de mand met het verhaal dat hij twee keer getuige was van het misbruik. Volgens hem kon je de slaapkamer bel boven niet horen maar daar was de bel nu juist voor bedoeld, en uit testen is gebleken dat je de bel heel goed hoort. Zijn verhaal veranderd meerdere keren.

Het verhaal van Gavin veranderd zo vaak dat er uiteindelijk weinig overblijft. Een enkele keer verteld hij per ongeluk de waarheid en zegt dat MJ bijna geen tijd voor ze had omdat hij altijd druk aan het werk was in zijn studio. Het is niet voor niks dat MJ zelfs voor kleinere overtredingen als 'alcohol aan minderjarigen geven' is vrijgesproken. Het is allemaal bewezen in de rechtszaak dat de Arvizo's logen en het hele verhaal hebben verzonnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door bingoman op 16-05-2019 06:23:45 ]
pi_186873996
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef matthijst het volgende:
Als er 1 persoon ter wereld zou zijn waarbij het hele kindervriendverhaal zonder sex gewoon "zou kunnen" dan is het MJ. Er is verder niemand zoals hij geweest, da's de pest.
En dus ook meteen het probleem: waarom zou hij onschuldig zijn, maar elke random vent waar koters beschuldigingen over uiten niet?

Dat maakt ook meteen waarom we hier inmiddels 14 topics volzwammen, je weet het nooit zeker :D
Denk je nou echt dat een man niet zonder sex met kinderen kan slapen? Er zijn zoveel zaken waar bewezen is dat het om valse beschuldigingen ging.
https://www.bbc.co.uk/news/amp/uk-48280492
De reden dat de discussie nog steeds doorgaat is omdat mensen weigeren de details van de Arvizo zaak te onderzoeken, en liever over grooming en slapen met kinderen fantaseren. Als je het Arvizo verhaal snapt dan snap je het Chandler verhaal ook. Zelfde advocaat, zelfde dokter, zelfde motief.


[ Bericht 10% gewijzigd door bingoman op 16-05-2019 07:12:52 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')