12 punten uit IJsland.quote:
Hij zit die hele stream over te nemenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:36 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Pff, nou inderdaad. Zo ongemakkelijk dit. Moet er stiekem ook weer om lachen maar vind het ook zielig.
Ja, Matt begint eindelijk wat hints te droppenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:37 schreef lashatumbai het volgende:
Hij heeft gezegd dat je screentime over is, creep!
Ja, deed hij gisteren ook al. Wat een lulquote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Amarinthe het volgende:
Het is prima als iemand even hoi komt zeggen en praat en zelfs wat uitlegt
Maar deze kerel neemt de hele stream over leest de vragen op en beantwoord ze?
Eurovision messes with your brain!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
Ik ben echt een idioot. Dacht ik ga op de fiets naar de supermarkt, ben ik wat sneller. Ben ik gewoon zonder na te denken weer lopend teruggegaan.
Straks m'n fiets nog maar halen dus
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
Ik ben echt een idioot. Dacht ik ga op de fiets naar de supermarkt, ben ik wat sneller. Ben ik gewoon zonder na te denken weer lopend teruggegaan.
Hehequote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Em31 het volgende:
Gewoon de chat colspammen dat ie moet op pleurenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, deed hij gisteren ook al. Wat een lulLaat Matt die vragen lekker beantwoorden joh; het is zijn stream!
Ik heb er ook iets van gezegdquote:Op maandag 6 mei 2019 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
In de normaal gesproken irritante chat zit iedereen nu ook Matt al tips te geven over hoe hem weg te jagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |