quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iedereen aan de lieslaarzen, allemaal samen wadvissen
Ah, ja, dan heb ik me vergist in de mogelijkheid om tijdens de lunch Zwitserland te kunnen zien.quote:
Gelukkig is ze alweer wegquote:
Ze was niet in beeld, maar wel te horen. Ze vroeg aan Matt hoe zijn stream was, want haar verbinding was heel slecht.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:28 schreef libranl het volgende:
[..]
Was ze even op de stream?Wil je haar juist ontwijken ben je nog niet van haar af
Dat is ook echt zo'n lied wat maar niet bij me blijft hangen, 3 minuten voorbij en ik ben het ook gewoon weer kwijtquote:Op maandag 6 mei 2019 09:12 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm jammer, had meer verwacht van Armenië.
Hier ook. Ik vind het zeker geen slecht nummer, maar het beklijft me gewoon niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo'n lied wat maar niet bij me blijft hangen, 3 minuten voorbij en ik ben het ook gewoon weer kwijt
Aah dank je, kan even de stream niet volgen. Lijkt me dat iemand de wiwi's saboteert danquote:Op maandag 6 mei 2019 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze was niet in beeld, maar wel te horen. Ze vroeg aan Matt hoe zijn stream was, want haar verbinding was heel slecht.
Het ziet er allemaal beter uit; vuur, rook etc.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef GeorgeM het volgende:
Wat gebeurt er? Ze zeggen: oeh, now we’re talking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |