Duncan is al wel op Schiphol.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:47 schreef Amarinthe het volgende:
Ik zag hef inderdaad verkeerd ik zag een foto van ‘El al wishes you good luck’ dacht dat het israël al was haha.
Ik ben echt zenuwachtig voor morgen
Ik vond Songfestivalweblog ook altijd wel een redelijke graadmeter.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:46 schreef Cee het volgende:
Escxtra heeft wel reviews maar zegt er niet echt bij of iets werkt of niet (rare pakken van België bijvoorbeeld), dus als er een site is die misschien iets meer erbij vertelt over hoe het ontvangen is, graag.
Iedereen aan de lieslaarzen, allemaal samen wadvissenquote:Op maandag 6 mei 2019 08:59 schreef lashatumbai het volgende:
Srbuk draagt de zwarte hoge laarzen en een zwarte jas.
Misschien weten ze allemaal meer dan wij en zijn ze voorbereid op het de vissenkom prop van Duncan.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Iedereen aan de lieslaarzen, allemaal samen wadvissen
quote:09:03 CET // Srbuk is alone on stage for this performance.
09:04 CET // There are lots of quick changes of camera angles and Srbuk grabs the camera at one point.
09:07 CET // The LED screens show glass shattering, presumably during the high notes (We could not hear the first run through).
Dat wordt een meltdown hierquote:Op maandag 6 mei 2019 09:12 schreef aarontje112 het volgende:
Stel je voor dat dit bij Nederland gebeurt
Misschien de liveupdates die per land worden bijgehouden van http://www.songfestivalweblog.nl/ ?quote:Op maandag 6 mei 2019 08:46 schreef Cee het volgende:
Escxtra heeft wel reviews maar zegt er niet echt bij of iets werkt of niet (rare pakken van België bijvoorbeeld), dus als er een site is die misschien iets meer erbij vertelt over hoe het ontvangen is, graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |