Tjonge...quote:Op maandag 6 mei 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij hield ook gewoon op met draaien bij de radio.
Hij draait wel weer bij, denk ik. Wie kan er nou lang boos blijven op zijn favoriete moderator?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij hield ook gewoon op met draaien bij de radio.
Het gaat sig niet om Sas.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij draait wel weer bij, denk ik. Wie kan er nou lang boos blijven op zijn favoriete moderator?
oh jeetje johquote:Op maandag 6 mei 2019 12:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, valletje met de fiets, arm in meerdere stukken, stukje bot ertusseuit ook, dus het was nogal een legpuzzel. Uiteindelijk is het allemaal weer netjes aan elkaar gezet, maar net niet goed genoeg dus
Dat probeer ik ook altijd, maar valt niet altijd mee, he?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Erger u niet verwonder u alleen, dat is mijn mantra
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd, maar valt niet altijd mee, he?
Ja, daar ben ik ook bang voor. Balen, niet alleen als persoon, maar ook een unieke muziekcollectie.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, die ander gaat nergens heen. In dat geval zijn we Sig voorgoed kwijt, denk ik.
Laat het maar aan hem over, hij is oud en wijs genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft ook niet zo heel veel zin dat hij zich er elke keer weer druk om maakt.
Sommige mensen zijn slecht in negeren. Jammer wel, want dat leek namelijk wel te werken.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft ook niet zo heel veel zin dat hij zich er elke keer weer druk om maakt.
Gaat mij redelijk goed af. Is wel fijnquote:Op maandag 6 mei 2019 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd, maar valt niet altijd mee, he?
En dat is maar goed ook. Voor je het weet zit je anders alleen nog maar over het weer en de avondmaaltijd te praten.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de 1 post over voetbal de ander over anale sex dat hou je toch in een SC
en muziek YouTubejesquote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Voor je het weet zit je anders alleen nog maar over het weer en de avondmaaltijd te praten.
De avondmaaltijd staat hier hoog in het vaandel, we komen ja voort uit CUL.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Voor je het weet zit je anders alleen nog maar over het weer en de avondmaaltijd te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |