Nee, dat hoop je.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:29 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Ik zie Tottenham woensdag best nog winnen op grond van de 2e helft vorige week.
Ja die spelers zien springen met een bekertje blijft toch altijd bijzonder.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, dit verplichte nummertje ook weer gehad. Op naar woensdag en het echte werk.
Het is voor de meeste toch de eerste echte prijs die ze hebben gewonnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die spelers zien springen met een bekertje blijft toch altijd bijzonder.
Het voelt gewoon echt als een tussendoortje deze keer door de CL. En is er echt iemand geweest die twijfelde dat Ajax dit (ruim) zou winnen van Willem II?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die spelers zien springen met een bekertje blijft toch altijd bijzonder.
Klopt hoor, ik ben er ook wel blij meequote:Op zondag 5 mei 2019 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is voor de meeste toch de eerste echte prijs die ze hebben gewonnen.
Daar heb ik ook niks mee, ik heb het ook niet gekeken.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik ben er ook wel blij meeen veel spelers ook.
Maar die huldigingen kan ik nooit zoveel mee.
Het staat hier nog aanquote:Op zondag 5 mei 2019 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niks mee, ik heb het ook niet gekeken.
Napoli speelt man!quote:
Het is ook een saaie kut-wedstrijdquote:
Viesmadquote:Op maandag 6 mei 2019 04:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zal er nog eens moeite in stoppen. Wat is @:onlogisch toch een waardeloze mod.
quote:Op maandag 6 mei 2019 04:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zal er nog eens moeite in stoppen. Wat is @:onlogisch toch een waardeloze mod.
Laat de OP gewoon staan debiel.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe niet zo mad makker.
Iedereen heeft je fantastische OP gelezen in de eerste topics. Tijdens een livetopic leest niemand de OP meer na stuk chagrijn
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gvd. Wil ik de OP nog eens terug lezen staat er 1 of ander kutplaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |