Klinkt goed, eet smakelijk!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bij een soort neppe kfc, broodje met kip mozzarellasticks en coleslaw. Ben benieuwd nog niet eerder besteld
Ja ik had er al eentje gezien. Kijk nu eerst weer een 600lb, op Youtube staan een paar volledige eps, kijkt makkelijker weg dan via de streamsite.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Btw @:Poes. Ben nu Jailbirds aan het k ijken. Is een beetje zoals lock up alleen in 1 gevangenis en de zelfde mensen worden paar afleveringen gevolgd.
Ja inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk!
[..]
Ja ik had er al eentje gezien. Kijk nu eerst weer een 600lb, op Youtube staan een paar volledige eps, kijkt makkelijker weg dan via de streamsite.
Ja soms heb je dat echt te nodig. Had er ook nog een grote milkshake bijquote:
Nog lekkerderquote:Op zondag 12 mei 2019 19:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat echt te nodig. Had er ook nog een grote milkshake bij
Oeh dat klinkt ook lekker!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nog lekkerder![]()
Wij zijn gisteren naar Min12 geweest, vreselijk lekker schepijs! De milkshakes maken ze ook van vers ijs, slagroom en melk. Kost zo'n beker wel gelijk 5 euro
Als je hier weer eens bent gaan we een beker halen!quote:
Deal!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als je hier weer eens bent gaan we een beker halen!
Ik had 2 bolletjes, strawberry cheesecake en monchou. B had groene appel en ''unicorn'', vet zoet
Geen idee, heb een stukje ''blauw'' geproefd en dat was echt kauwgomballen zoetquote:
Oh bahquote:Op zondag 12 mei 2019 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee, heb een stukje ''blauw'' geproefd en dat was echt kauwgomballen zoetZat ook nog roze en paars bij.
De groene appel was wel echt lekker
Nomquote:Op zondag 12 mei 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
De cheesecake had ook grote stukken koekje er in, vies lekker
Vreselijk hè. Ik was godzijdank al weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 06:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje op je moeders FB, ik zou ook gillend zijn weggerend
Nee inderdaad. Toen ik dat zag was ik juist blij dat ik weg was gegaanquote:Op maandag 13 mei 2019 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet live hoeven aanhorenGodallemachtig
Goeie reden om nooit te gaan trouwenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Toen ik dat zag was ik juist blij dat ik weg was gegaan![]()
Wist wel wat zo iets ging gebeuren ook, dat is traditie bij feestjes.
Ze doen het bij alle feestjes van die hele vriendengroepquote:Op maandag 13 mei 2019 11:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goeie reden om nooit te gaan trouwenGodverdorie wat was dat slecht
![]()
Gelukkig vonden je ouders het wél leuk
Daar wil ik wél een filmpje van zienquote:Op maandag 13 mei 2019 11:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze doen het bij alle feestjes van die hele vriendengroepen dan is mijn moeder degene die er aan meedoet ook
![]()
Echt vreselijk
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daar wil ik wél een filmpje van zien
Sorry not sorry; wat lijk jij enorm op je moeder![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |