Aahhw liefquote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ze waren wel ontzettend blij met het kadootje. Mijn moeder liep het de hele tijd te showen.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent met pijn en moeite even geweest, omdat dat belangrijk voor je ouders was. Fuk al die mensen die geen idee hebben, je mag trots op jezelf zijn!
Ja.quote:
Wat heftigquote:Op zondag 12 mei 2019 16:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja.
Wat ook heel mooi was was dat mijn oom er even was die 2 hele zware hersenbloedingen heeft gehad. Kan slecht uit zijn woorden komen maar was er toch even omdat hij er wou zijn.en hij had het constant over mijn tattoo die ik van hem gekregen heb haha.
Enige oom die ik mag
Jah. Hij is heel kinderlijk geworden qua uitspraken enzo en kregen ook dikke knuffels. Maar hij is zijn geheugen niet kwijt. Hadden hem niet verwacht dus was mooi.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat heftigMaar lief dat hij aan je dacht
Ze hebben de halve finale van de Champions league verloren (europees voetbal)quote:Op zondag 12 mei 2019 16:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Van wat? Ze hadden laatst toch verloren? #VoetbalN00B
Aaah oké, gefeliciteerd dan maarquote:Op zondag 12 mei 2019 16:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ze hebben de halve finale van de Champions league verloren (europees voetbal)
Maar ze spelen ook nog de eredivisie (daar staan ze nu bovenaan en zijn ze officieus kampioen)(nationaal)
En ze hebben de beker gewonnen (ook nationaal)
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aaah oké, gefeliciteerd dan maar![]()
Ik vind alleen het EK en WK leuk om te zien
Aaahquote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Poezenliefde![]()
Stan deed vannacht lepeltjelepeltje onder m'n dekbed
Aahw.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Poezenliefde![]()
Stan deed vannacht lepeltjelepeltje onder m'n dekbed
Ze voelen het zo goed aan jaquote:Op zondag 12 mei 2019 17:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Aahw.
Beesten voelen ook alles aan. Kat is al hele dag niet bij me weg te slaan en hond lag vannacht beneden te piepen.
Je hoort wel eens van die hospicekatten die bij stervenden gaan liggen. Heb het gevraagd maar Murphy heeft beloofd dat ze daarvoor niet kwam
Jahoor!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook de vrouwenteams?Ondergeschoven kindje.
Bij een soort neppe kfc, broodje met kip mozzarellasticks en coleslaw. Ben benieuwd nog niet eerder besteldquote:
Klinkt goed, eet smakelijk!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bij een soort neppe kfc, broodje met kip mozzarellasticks en coleslaw. Ben benieuwd nog niet eerder besteld
Ja ik had er al eentje gezien. Kijk nu eerst weer een 600lb, op Youtube staan een paar volledige eps, kijkt makkelijker weg dan via de streamsite.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Btw @:Poes. Ben nu Jailbirds aan het k ijken. Is een beetje zoals lock up alleen in 1 gevangenis en de zelfde mensen worden paar afleveringen gevolgd.
Ja inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2019 19:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk!
[..]
Ja ik had er al eentje gezien. Kijk nu eerst weer een 600lb, op Youtube staan een paar volledige eps, kijkt makkelijker weg dan via de streamsite.
Ja soms heb je dat echt te nodig. Had er ook nog een grote milkshake bijquote:
Nog lekkerderquote:Op zondag 12 mei 2019 19:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat echt te nodig. Had er ook nog een grote milkshake bij
Oeh dat klinkt ook lekker!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nog lekkerder![]()
Wij zijn gisteren naar Min12 geweest, vreselijk lekker schepijs! De milkshakes maken ze ook van vers ijs, slagroom en melk. Kost zo'n beker wel gelijk 5 euro
Als je hier weer eens bent gaan we een beker halen!quote:
Deal!quote:Op zondag 12 mei 2019 19:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als je hier weer eens bent gaan we een beker halen!
Ik had 2 bolletjes, strawberry cheesecake en monchou. B had groene appel en ''unicorn'', vet zoet
Geen idee, heb een stukje ''blauw'' geproefd en dat was echt kauwgomballen zoetquote:
Oh bahquote:Op zondag 12 mei 2019 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee, heb een stukje ''blauw'' geproefd en dat was echt kauwgomballen zoetZat ook nog roze en paars bij.
De groene appel was wel echt lekker
Nomquote:Op zondag 12 mei 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
De cheesecake had ook grote stukken koekje er in, vies lekker
Vreselijk hè. Ik was godzijdank al weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 06:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje op je moeders FB, ik zou ook gillend zijn weggerend
Nee inderdaad. Toen ik dat zag was ik juist blij dat ik weg was gegaanquote:Op maandag 13 mei 2019 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet live hoeven aanhorenGodallemachtig
Goeie reden om nooit te gaan trouwenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Toen ik dat zag was ik juist blij dat ik weg was gegaan![]()
Wist wel wat zo iets ging gebeuren ook, dat is traditie bij feestjes.
Ze doen het bij alle feestjes van die hele vriendengroepquote:Op maandag 13 mei 2019 11:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goeie reden om nooit te gaan trouwenGodverdorie wat was dat slecht
![]()
Gelukkig vonden je ouders het wél leuk
Daar wil ik wél een filmpje van zienquote:Op maandag 13 mei 2019 11:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze doen het bij alle feestjes van die hele vriendengroepen dan is mijn moeder degene die er aan meedoet ook
![]()
Echt vreselijk
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daar wil ik wél een filmpje van zien
Sorry not sorry; wat lijk jij enorm op je moeder![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |