Mooi zoquote:
Geen idee. B12 is bij mij nog nooit geprikt. Kan ik je dus niet mee helpenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi zo
Even een vraagje. had m'n B12 opgezocht nav een vraag van juf.
Referentiewaarde is 149-700 en de uitslag 2674 H.
Wat houdt dat in?
Moe/meh/euhggggquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen idee. B12 is bij mij nog nooit geprikt. Kan ik je dus niet mee helpen![]()
Hoe is het verder met je?
Bluh. Hier gaat een heel stuk beter. Alleen enkel is nog behoorlijk aan het kloten.quote:
Stom dingquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bluh. Hier gaat een heel stuk beter. Alleen enkel is nog behoorlijk aan het kloten.
Jaquote:
Het is niet de bedoeling dat je er slechter van gaat worden neequote:Op donderdag 9 mei 2019 18:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja![]()
Apothekersassistente zei ook dat ik er niet helemaal lekker bij zat, die schildkliermedicatie had me juist beter moeten laten voelenhaha how 'bout not?
Juf van B zei dat het ook wel eens B12 tekort kon zijn, vandaar dat ik even de meting heb opgezocht. Leg het haar morgen wel voor, zij heeft er meer verstand van.
Dan kan ik eventueel nog even regelen dat ze bij het bloedprikken volgende week de B12 ook meenemen.
Vast wel, maar geen zin om weer in te loggen nu. Is een heel gedoe met DigiD en zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je er slechter van gaat worden neeB12 prikken lijkt me sowieso wel een goed plan ja
![]()
Is je HB en ijzer ook geprikt vorige keer?
Nee hoeft niet. Je hb kan goed zijn en je ijzer niet en andersom. Toen ik zware bloedarmoede had was mijn ijzer altijd keurig.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast wel, maar geen zin om weer in te loggen nu. Is een heel gedoe met DigiD en zo.
HB is altijd goed (weet ik van Sanquin), ijzer dan ook toch?
Je kan van zoveel dingen moe wordenquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Je hb kan goed zijn en je ijzer niet en andersom. Toen ik zware bloedarmoede had was mijn ijzer altijd keurig.
Je kan daar ook erg moe van worden.
Ja is ook zoquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kan van zoveel dingen moe worden![]()
Ik weet het allemaal ook niet meer hoor. Meh.
Veel plezier!!!quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:54 schreef superkimmi het volgende:
Waaaaah ik sta in de Ziggo bij mijn favoriete band!!! Verstandig geweest: morgenochtend vrij en hotelletje bij het werk genomen. Ik heb djt even zo keihard nodig![]()
Ik heb ooit met 40 graden koorts op lowlands gestaan voor ze![]()
![]()
Yeahhquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:54 schreef superkimmi het volgende:
Waaaaah ik sta in de Ziggo bij mijn favoriete band!!! Verstandig geweest: morgenochtend vrij en hotelletje bij het werk genomen. Ik heb djt even zo keihard nodig![]()
![]()
Hier niks gehoord of gehad gelukkig. Houd m'n hart al weer vast voor die dikke benauwde buien die we in de zomer altijd hebbenquote:
Moe maar voldaan zeggen we danquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef superkimmi het volgende:
Ben kapot. Maar over een uurtje lig ik in bed te dromen kver een topavond!
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:54 schreef superkimmi het volgende:
![]()
Ja dusquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef superkimmi het volgende:
Ben kapot. Maar over een uurtje lig ik in bed te dromen kver een topavond!
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2019 10:53 schreef Poes. het volgende:
@:LPFAN fijne dag vandaag! Ben benieuwd naar de reactie van je ouders![]()
Hoe gaat het met de rest?
Gratis voer, gewoon doenquote:Op zondag 12 mei 2019 11:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ThanksHeb er helemaal geen zin in maar goed.
Hoe is het met jou?
Haha ik ben weer weg tijdens het eten dus gaat niet opquote:Op zondag 12 mei 2019 11:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gratis voer, gewoon doen![]()
Hier wel oké. Blij dat de zon weer schijnt
Ik zou het zo inplannen dat ik er juist was TIJDENS het etenquote:Op zondag 12 mei 2019 11:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik ben weer weg tijdens het eten dus gaat niet op![]()
Jah lekker!
Haha ik kan het niet maken om pas om 6 uur aan te komen kakken. En mijn moeder heeft ook geen rekening gehouden met mij qua eten (had ze gevraagd of ik bleef)quote:Op zondag 12 mei 2019 11:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou het zo inplannen dat ik er juist was TIJDENS het eten![]()
Was hangt alweer lekker buitenNu nog even wat verzinnen voor vanmiddag. Heb eigenlijk niet veel zin in wat dan ook, moet m'n energie een beetje sparen voor morgen.
Van 15.30-16.30 zwemles, gauw omkleden en naar huis, eten, en om 17.25 moeten we alweer klaarstaan op het veld voor de eerste avond wandelvierdaagse
Oh ja dan wordt het lastig. Nou sterkte voor vanmiddag!quote:Op zondag 12 mei 2019 11:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik kan het niet maken om pas om 6 uur aan te komen kakken. En mijn moeder heeft ook geen rekening gehouden met mij qua eten (had ze gevraagd of ik bleef)
Zou dan gewoon vanmiddag lekker relaxen! Dat de avond vierdaagse nu al weer is joh. Wel leuk!
Ah jammer van de hoedquote:Op zondag 12 mei 2019 11:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja dan wordt het lastig. Nou sterkte voor vanmiddag!![]()
Hij stond eerst gepland voor volgende week, laatste avond op m'n verjaardag. Zou B's juf een poezenhoed voor me maken, maar helaasch![]()
Gelukkig starten we dit jaar vroeger dan vorig jaar, toen waren we één van de laatsten, niks aan
5 hè, meer dan zat! Dit jaar 2 avonden en vanaf groep 3 gaan we ook gewoon alle 4quote:Op zondag 12 mei 2019 11:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ah jammer van de hoedwel fijn dat het vroeger is ja, zo laat starten is niks aan.
Hoeveel km is het?
Knap hoor! Doe het jullie niet naquote:Op zondag 12 mei 2019 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
5 hè, meer dan zat! Dit jaar 2 avonden en vanaf groep 3 gaan we ook gewoon alle 4![]()
Afgelopen 2 jaar slechts de slotavond gelopen.
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek naar een geschikte stiefvader voor B
Komt vast goedquote:Op zondag 12 mei 2019 13:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Thanks, kijken of ik het een keer niet kan verpesten
Ik heb maar besloten om het eerst even voor me te houden. Die teleurstelling elke keerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Komt vast goedIk wil binnenkort wel details hoor
![]()
Haha :p ik hoor het wel als je er klaar voor bent :pquote:Op zondag 12 mei 2019 13:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten om het eerst even voor me te houden. Die teleurstelling elke keer![]()
Zo van; ''surpriseeee, ik ben verloofd!''
Je bent de eerste!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha :p ik hoor het wel als je er klaar voor bent :p
Veel plezierquote:Op zondag 12 mei 2019 14:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken en dan hond uitlaten en dan richting feest.
Tot vanavond
Oooh mag ik ook op de lijst?quote:
En ik ben ook al weer thuis ookquote:
Je bent de tweedequote:
Och wat klotequote:Op zondag 12 mei 2019 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En ik ben ook al weer thuis ook![]()
Bleek drukker dan verwacht en ze hadden ook live muziek die veel te hard stond en ik kan gewoon op het moment helemaal niks hebben. Stond te janken zelfsrot medicijnen
ben zo labiel als de pest.
Ja ik voel me nu toch een partij lullig. Ik kan nog niet eens een uur blijvenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je bent de tweede
Man man man, als ik ooit weer aan de MAN kom mag het op de frontpage!
[..]
Och wat klote![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bleek drukker dan verwacht en ze hadden ook live muziek die veel te hard stond en ik kan gewoon op het moment helemaal niks hebben. Stond te janken zelfsrot medicijnen
Morgen gewoon op de koffie bij je ouders, dat vinden ze vast ook heel fijn!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja ik voel me nu toch een partij lullig. Ik kan nog niet eens een uur blijvenslaat toch nergens op.
Meh, dat is stom.. beterschap!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef superkimmi het volgende:
Ik zou dit weekend in Duitsland zitten. Lig alleen op bed. Gisteren 39,5 graad koorts. Vandaag 38,5 en kan ik in ieder geval weer een telefoon vasthouden
Ja ze zijn allang blij dat ik er even was. Ze weten natuurlijk dat het nu ff niet goed gaat qua medicijnen enzo en ook mijn enkel die ontzettend pijn nog doet. Maar dan nog. Kreeg ook hele rare blikken. Zeker van de familie.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen gewoon op de koffie bij je ouders, dat vinden ze vast ook heel fijn!
Beterschap!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:09 schreef superkimmi het volgende:
Ik zou dit weekend in Duitsland zitten. Lig alleen op bed. Gisteren 39,5 graad koorts. Vandaag 38,5 en kan ik in ieder geval weer een telefoon vasthouden
Pffrtquote:Op zondag 12 mei 2019 16:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja ze zijn allang blij dat ik er even was. Ze weten natuurlijk dat het nu ff niet goed gaat qua medicijnen enzo en ook mijn enkel die ontzettend pijn nog doet. Maar dan nog. Kreeg ook hele rare blikken. Zeker van de familie.
Jah, voelde al een poos de tranen branden, ook teken dat ik het gewoon echt niet meer trek.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed dat je dan weer weggegaan bent. Aan jezelf denken!
Ja..quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
PffrtZe doen maar. Je bent geweest, dat is al knap in jouw situatie
Knuffie. Ik voel net hetzelfde.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef LPFAN het volgende:
Daar voel ik me nog het ergst over dat ik daar stond te janken.
Ja is het ook. Ze waren wel ontzettend blij met het kadootje. Mijn moeder liep het de hele tijd te showen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Je ouders begrijpen het, dat is het belangrijkst! Ik zou lekker een andere keer op visite gaan, vinden ze vast ook fijner dan op zo'n druk feest.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef LPFAN het volgende:
Daar voel ik me nog het ergst over dat ik daar stond te janken.
Aahhw liefquote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja is het ook. Ze waren wel ontzettend blij met het kadootje. Mijn moeder liep het de hele tijd te showen.
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent met pijn en moeite even geweest, omdat dat belangrijk voor je ouders was. Fuk al die mensen die geen idee hebben, je mag trots op jezelf zijn!
Ja.quote:
Wat heftigquote:Op zondag 12 mei 2019 16:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja.
Wat ook heel mooi was was dat mijn oom er even was die 2 hele zware hersenbloedingen heeft gehad. Kan slecht uit zijn woorden komen maar was er toch even omdat hij er wou zijn.en hij had het constant over mijn tattoo die ik van hem gekregen heb haha.
Enige oom die ik mag
Jah. Hij is heel kinderlijk geworden qua uitspraken enzo en kregen ook dikke knuffels. Maar hij is zijn geheugen niet kwijt. Hadden hem niet verwacht dus was mooi.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat heftigMaar lief dat hij aan je dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |