Kijk je naar de ontwikkelingen dan worden de accu's (het belangrijkste onderdeel dat een elektrische auto duur maakt) ieder jaar 15% goedkoper.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarnaast heb je ook nog eens te maken dat je niet subsidie kan blijven geven op die dingen en dan wil ik het nog wel eens zien.
Dat is toevallig in een ander topic al besproken: kilometerheffingquote:Bovendien loopt de staat ook nog eens brandstof accijnsen mis.
Vergeet je extrapolatie. Als India/China in dezelfde stroom moet meedoen, dan gaat het bijzonder stroperig worden. En hebben we het nakijken.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Cijfers 2017? 120.000 electrische auto's in 2019?
[..]
Kijken we puur naar de verkopen van januari tot april 2019 dan was 7% van de verkochte auto's elektrisch. Als je dat extrapoleert naar 400.000 nieuwe auto's kom je op... hey... 28.000 elektrische auto's... Laten we het afronden op 30.000
Ik zal maar niet om cijfers vragen om dat te staven, dat ging daarnet ook al niet zo best.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet je extrapolatie. Als India/China in dezelfde stroom moet meedoen, dan gaat het bijzonder stroperig worden. En hebben we het nakijken.
Ik was er al bang voor, cijfers zijn niet je ding.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:08 schreef Drugshond het volgende:
Als er 50 visjes in de vijver zitten delfstoffen) moet je niet verwachten dat je over 11 jr +/- 3500 visjes kunt gaan vangen.
Ik denk toch dat Nederland België Duitsland en UK de meeste stroomhonger zullen hebben, dat worden lange kabels.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stroom kan je ook exporteren, Marokko gebruikt zelf ook stroom, Marokko heeft buurlanden.
Een kleuter van 4 kan zien dat de vraag en aanbod en de winning van benodigde delfstoffen volledig manco gaat. Die speurt naar voren is gewoon totaal niet realistisch.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zal maar niet om cijfers vragen om dat te staven, dat ging daarnet ook al niet zo best.
En de meest simpele kabels lopen boven de grond.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:10 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Nederland België Duitsland en UK de meeste stroomhonger zullen hebben, dat worden lange kabels.
Wat gaat België eigenlijk doen als Doel en Tihange dicht zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |