Als het betreffende sein een voorsein is geweest welquote:Op maandag 20 mei 2019 16:49 schreef b2py het volgende:
Is het mogelijk dat een trein in richting A -> B rijdt tot gevolg heeft dat een sein in richting B -> A op zelfde spoor oranje geeft? Betrof tussen Driebergen en Wageningen.
Wat voor sein?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als het betreffende sein een voorsein is geweest wel
Automatische blokseinen vallen altijd af (naar rood) als de rijrichting van de baan de andere kant op wordt ingesteld. Dat vervalt als de baan achter dit sein vrij is van treinen en rijweginstelling. Dan komt het sein weer veilig. Meestal zal dat groen zijn, als het eerstvolgende sein een bediend sein dan zal de automaat geel tonen omdat een bediend sein rood is als geen rijweg actief is. Een voorsein kan geen rood tonen en alleen waarschuwen voor het hoofdsein erachter (geel of geel met een cijfer) of doorrijden toestaan (groen).quote:Op maandag 20 mei 2019 16:49 schreef b2py het volgende:
Is het mogelijk dat een trein in richting A -> B rijdt tot gevolg heeft dat een sein in richting B -> A op zelfde spoor oranje geeft? Betrof tussen Driebergen en Wageningen.
Als je in Zutphen met de sprinter uit richting dieren komt binnenrijden heb je standaard geel - geel - rood. Is bij Dieren zelf ook jarenlang het geval geweest (beide richtingen), maar da's sinds enkele maanden veranderd naar geel 6 knipper - geel - rood.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:13 schreef James1988 het volgende:
geel -> geel -> rood komt naar mijn weten niet voor. Dat zou breken met het principe "na geel (zonder cijfer) kun je rood verwachten".
leuk dat je op 6.39 minuten de aftakking naar de aansluiting bij het Jollenpad ziet. Over dit deel van de Haarlemmermeerspoorlijnen werden de treinstellen aan- en afgevoerd. Ze waren hiervoor speciaal aangepastquote:Op maandag 20 mei 2019 23:40 schreef dennistd het volgende:
Ik kwam via Twitter deze video tegen van de Schiphollijn in 1980:
Redelijk, als je van te voren de route even goed opzoekt en er geen bezwaar tegen hebt om over een industrieterrein zonder voetpaden te lopen (je deelt de weg dus met vrachtwagens).quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:16 schreef cherrycoke het volgende:
is het te lopen vanaf station Barendrecht naar de alternate?
dat word een stukje grasquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:20 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Redelijk, als je van te voren de route even goed opzoekt en er geen bezwaar tegen hebt om over een industrieterrein zonder voetpaden te lopen (je deelt de weg dus met vrachtwagens).
Nu de trein van Winsum nog terug. Die schijnt in de tussentijd ook opgelapt te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:32 schreef derLudolf het volgende:
De GTW die in 2019 bij Dalfsen opeen hoogwerker klapte is hersteld. De vervangende trein blijft waardoor het totaal aantal treinen op de Vechtdallijn op 15 komt.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)traject-Emmen-Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |