Zo terug. Moet even poepen.quote:
Ik had mijn boodschap laten voltrekken, afvegen incluis. Dan maar met gras.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:57 schreef einzeinz het volgende:
Komt op dat moment een dame aan met de wagen die net t.h.v. TS gaat parkeren.
TS dan maar weer broek aangetrokken
TS is #NooitReadyquote:Op zondag 5 mei 2019 01:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik had mijn boodschap laten voltrekken, afvegen incluis. Dan maar met gras.
Je laat toch zeker niet je fatsoen voorgaan op een primaire levensbehoefte?
Opstaan en broek ophijsen valt juist opquote:
Dat ook ja. En je hebt een bruine streep in je broek.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Opstaan en broek ophijsen valt juist op
Mattie je was in de stad, daar heb je toch winkeltjes of een cafe waar je naar binnen kan gaan om te draaien? Wat ga je dat in de natuur doen waar iedereen naar je kan kijken hoe je als een dier zit te draaien? Man man manquote:Op zondag 5 mei 2019 00:57 schreef einzeinz het volgende:
TS was deze ochtend dus in de stad en plots moest ie knijterhard dringend poepen, zo ernstig zelfs dat hij er krampen van kreeg en nog amper kon stappen.
Dan maar het park ingelopen en achter een boom ff de broek afgestoken en die bolus er uit gedrukt. Komt op dat moment een dame aan met de wagen die net t.h.v. TS gaat parkeren.
TS dan maar weer broek aangetrokken maar door de snelle boodschap en het gebrek aan toiletpapier om mijn poepert schoon te vegen heb ik dus een bruine streep in mijn onderbroekje.
Klacht: Bruine streep in mijn onderbroekje.
Klopt maar die cafeetjes vragen ¤0,50. Vind ik te duurquote:Op zondag 5 mei 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Mattie je was in de stad, daar heb je toch winkeltjes of een cafe waar je naar binnen kan gaan om te draaien? Wat ga je dat in de natuur doen waar iedereen naar je kan kijken hoe je als een dier zit te draaien? Man man man![]()
![]()
Dat voor lul staan was natuurlijk onbetaalbaarquote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Klopt maar die cafeetjes vragen ¤0,50. Vind ik te duur
Zit er tegenwoordig echt zo een toiletjuffrouw of toiletmeester op het cafe om te controleren of iemand ¤0,50 cent betaald voor een dralla?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mij betalen ze gewoon hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
TS betaald doorgaans voor poepsex.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig echt zo een toiletjuffrouw of toiletmeester op het cafe om te controleren of iemand ¤0,50 cent betaald voor een dralla?
Hij betaald normaal 20 cent, dit vond hij echt te duur. Het is wel een man van principes!quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef stokj het volgende:
[..]
In dat geval zou ¤0,50 toch geen probleem moeten zijn?![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij betaald normaal 20 cent, dit vond hij echt te duur. Het is wel een man van principes!
@:einzeinz
Ik snap zo’n bruincafe wel.. die zaadlucht die er na zijn bezoek hangt krijg je ook niet zomaar weg.quote:
Dan zal het jouw zaadlucht zijn vermoed ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik snap zo’n bruincafe wel.. die zaadlucht die er na zijn bezoek hangt krijg je ook niet zomaar weg.
Nee, het was iemand anders die je verdoofde met chloroform en meenam.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:55 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dan zal het jouw zaadlucht zijn vermoed ik.
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik snap zo’n bruincafe wel.. die zaadlucht die er na zijn bezoek hangt krijg je ook niet zomaar weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |