Ik had Nellie en Maxquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanaf je twaalfde al spullen voor je uitzet?
Mijn eerste pony was Donald, een schimmel, mooi lief en een paar keer eerste geworden met B dressuur
Toen was Desperado mijn pony, deed het goed in het springen. Ooit M gesprongen met bekers enzo...
Daarna kwam Belinda .. Paard, dressuur en springen.. Toen was ik bijna 16 en had er geen zin meer in. Daarna nooit meer paard gereden
ja echt! Er is nu een dakraam boven het bed, en het regent. Wel knus maar ook flink wennenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Dat is nog wel een dingetje.. al die vreemde geluiden
[ afbeelding ]
Haha, same !quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had Nellie en MaxAllebei met blauwe ogen
Ooit een beker in een beauty wedstrijd mee gewonnen. Ik had geen flauw idee dat dat bijzonder was. Op mijn 15-16e of zo ook geen zin meer in paard. Had 'betere' (lees: tiener) dingen te doen en paard kostte veel tijd. Achteraf wel spijt van gehad.
@:z80 Ja! Ik heb nog wel eens pannenkoek als ontbijtMet spek
Of geleerd van mijn Engelsman met poedersuiker en citroensap. Echt heel lekker.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha, same !
Lekkere jongens![]()
Lot, hebben jullie snel gedaan!
Whiskers, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. X
Oh dat mis ik zo van mijn vorige huis, de regen kunnen horenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja echt! Er is nu een dakraam boven het bed, en het regent. Wel knus maar ook flink wennen
En langsrijdende auto's..
En ergens in de verte muziek. Gek hoor
Nee, dat snap ik. Is ook de enige film waarbij de mensen in de bioscoopzaal eigenlijk allemaal bleven zitten tijdens de aftiteling.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank je wel!
Voel me alleen niet erg feestelijk na die film..
Thanksquote:Op zondag 5 mei 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Is ook de enige film waarbij de mensen in de bioscoopzaal eigenlijk allemaal bleven zitten tijdens de aftiteling.
Maar nu vieren we vrijheid. En jouw verjaardagGefeliciteerd
Omdat je altijd je eigen je eigen criticus moet zijn en je niets moet aantrekken wat een ander van iets vind.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zat net te kijken naar welke stream dienst The Distinguished Gentleman met Eddy Murphy streamt. Geen enkele hier dus en de dvd lijkt een collecters item. Kijk ik op imdb heeft ie een zeer slechte waardering, en de meeste critici hebben hem destijds ook negatief beoordeeld.
Merkwaardig. Een van de meest intelligente films die hij maakte en ook een van de beste imho. Een prachtige satire op politiek met een boodschap. Toch neergesabeld. Waarom? Omdat mensen lach of ik schiet films van hem verwachten?
De enige filmmuziek waarvan ik elke keer als ik het weer hoor steeds van moet huilen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schindler's List gekeken. Voor het eerst. Beklemmend. Afschuwelijk om naar te kijken. Maar zo nodig om naar te kijken.
Feest. Vrijheid. Van harte!quote:Voel me rot. Over 20 min jarig. Bevrijding. Feest.
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Feli en een fijne dag Whis! Mooie datum om jarig te zijn
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Cat-astrophe nog even over je kittens. Op fb volg ik "Kittens Wierden". Daar vangt iemand ook al jaren kittens op, maar dan moederloze. Sinds een paar dagen heeft ze een nestje van 5 prematuurtjes (onder de 70 gr). Da's ook zo leuk om te volgen.
Dakraam in de regenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja echt! Er is nu een dakraam boven het bed, en het regent. Wel knus maar ook flink wennen
En langsrijdende auto's..
En ergens in de verte muziek. Gek hoor
Ik heb vorige week een half pepertje in het eten gedaan en een half pepertje in de diepvriesquote:Op zondag 5 mei 2019 07:50 schreef AnneX het volgende:
En Isadaarna ga ik gember en rode pepers snijden voor in de vriezer voorraad.
quote:
Natuurlijk mogen we vandaag vlaggenquote:Op zondag 5 mei 2019 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, en ook al is het zondag, vlaggen mag vandaag. 5 mei (en 4 mei) zijn uitzonderingen op het 'niet op zondag vlaggen' protocol. (moest het vanmorgen even opzoeken voor de logistiek medewerker die niet wist of de vlag wel ui tmocht)
Da’s een stevige heer geworden.quote:Op zondag 5 mei 2019 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wel spannend, moederloze prematuurtjesZeker zonder moeder. Gelukkig heeft ze zat ervaring ermee.
Ik had ook ooit een nestje prematuurtjes, wel met moeder. Eentje heeft het niet gered,een ander van die prematuren is nu dit:
[ afbeelding ]
Mijn knullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |