quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Buchenwald geweest met school. Ik hoef niet meer.
Dat is de reden dat ik het tot op heden blijf uitstellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar Arnhem geweest,militaire begraafplaats.Daar wordt je ook even stil van.
Nee hoor ik kwam uit Duitsland gereden en zag het ook pas toen er wat dwazen ineens op vluchtstrook gingen staan, zoek dan op tijd een parkeerplaats op wanneer je zo nodig mee wil doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar iedereen weet het.
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik kwam uit Duitsland gereden en zag het ook pas toen er wat dwazen ineens op vluchtstrook gingen staan, zoek dan op tijd een parkeerplaats op wanneer je zo nodig mee wil doen.
Bij mij wel hoor.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
Mn eten is wel lekker , maar niet om te laten zien ...
Dezelfde achternaam als wie?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klopt, er was er zelfs 1 bij met dezelfde achternaam.
mijn vader en zijn zussen en 1 van de Poolse militairen in Tilburg 1944.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als 1 van de Poolse militairen in Tilburg 1944.
In Frankrijk een voormalige V1 ,V2 basis waar nu een museum is ,dat was echt heftig,mijn ex en haar moeder gingen op de helft al terug naar de auto.Die voelden een sfeer wat ze niet aan konden.Ik vond het heel indrukwekkend en zal nooit vergeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dat is de reden dat ik het tot op heden blijf uitstellen.
Je was nog niet eens geboren Pietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klopt, er was er zelfs 1 bij met dezelfde achternaam.
Zus van mijn vader noemde haar achternaam en hij wilde het niet geloven.quote:
Dat is bijzonder.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zus van mijn vader noemde haar achternaam en hij wilde het niet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |