VleesLollie. Mijn hond zou daar van gaan overgeven..quote:
Deze stinkhond.quote:
Met zijn nsb @ wat een vieze verrader.quote:
Laagste van het laagste in deze maatschappij. Buiten zwaar verslaafde mensen die zijn meer waard. En werkende mensen die iets bijdragen,quote:
@Plompzakkerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:33 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Laagste van het laagste in deze maatschappij. Buiten zwaar verslaafde mensen die zijn meer waard. En werkende mensen die iets bijdragen,
Het groepje. Niet te serieus nemen. Beetje de kanker van FOK!quote:
Gaat zijn groepje opzoeken. Steun.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Het groepje. Niet te serieus nemen. Beetje de kanker van FOK!
Het niveau van het groepje..quote:
De pestkop van de klas die nooit wat heeft bereikt.quote:
Klopt.quote:
De pestkop gaat een andere loser oproepen die al geband is daarvoor.quote:
Losers? Dit clubje telt alleen maar winnaars.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De pestkop gaat een andere loser op roepen die al geband is daarvoor.
De grootste loser meld zich.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Losers? Dit clubje telt alleen maar winnaars.
De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.quote:
Je doet wel tof hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:44 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.
Je moet niet alles geloven wat je leest gouden vis. Je bent een beetje naïef. Ook wel dom genaamd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je doet wel tof he54 jaar en dan gaan lopen klieren op internet
triest
Klopt, vrijwel alles zit in assets.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:44 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.
Je bent zelf domquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:47 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest gouden vis. Je bent een beetje naïef. Ook wel dom genaamd.
Sterk. Goede comeback. Ik kan er niks mee. Jij hebt gewonnen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Sterk. Goede comeback. Ik kan er niks mee. Jij hebt gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
@Samuel24 dit kan toch nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Het groepje. Niet te serieus nemen. Beetje de kanker van FOK!
Thanksquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Sterk. Goede comeback. Ik kan er niks mee. Jij hebt gewonnen.
Triest figuur.quote:
Nog triester.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het. Veel meer komt er niet uit.quote:
Klopt.quote:
Het clubje.quote:
Deze lul is wel de grootste.Wat een triest figuur.quote:
Jezelf lopen herhalen met frituur gebeuren. Zo triest.quote:
Dat sowieso, die blijft voor altijd maagdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gast, waarom ben je zo opgefokt?
Kom je liefde tekort![]()
Poeh poehquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Deze lul is wel de grootste.Wat een triest figuur.
Jij bent een flinke lul. Al lang geband daar voor. Je herhaald jezelf nu je je veilig voelt. Maar je bent dezelfde lul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gast, waarom ben je zo opgefokt?
Kom je liefde tekort![]()
Als?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:44 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Sukkeltje.quote:
Ik heb een flinke lul zul je bedoelen. En je herhaalt je d/t fouten telkens, je mag wel bij mij op bijles komenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij bent een flinke lul. Al lang geband daar voor. Je herhaald jezelf nu je je veilig voelt. Maar je bent dezelfde lul.
Je weet half niet hoe dom of dat jij overkomt. Met dat groepje van je.quote:
Wij zijn tenminste gezellig, jammer dat er af en toe een paar van die zure lui zoals jij langskomenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je weet half niet hoe dom of dat jij overkomt. Met dat groepje van je.
Jij bent oud zeer en te dom.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb een flinke lul zul je bedoelen. En je herhaalt je d/t fouten telkens, je mag wel bij mij op bijles komen
Nee jij danquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Deze lul is wel de grootste.Wat een triest figuur.
Jullie zijn niet gezellig en zeer dom en sluiten andere mensen uit. Bewijst weer hoe dom je bent. jullie verpesten de zweer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste gezellig, jammer dat er af en toe een paar van die zure lui zoals jij langskomen
kk toch op man vieze hond.quote:
Zweerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jullie zijn niet gezellig en zeer dom en sluiten andere mensen uit. Bewijst weer hoe dom je bent. Jillie verpesten de zweer.
Bewijst maar weer dat jullie niet zo gezellig zijn maar een groepje honden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zweerje bewering over onze domheid is meteen niet meer relevant
Hij is idd dom, stop het! Het is niet fair om tegen mongooltjes te bekvechtenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zweerje bewering over onze domheid is meteen niet meer relevant
Woefquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:18 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat jullie niet zo gezellig zijn maar een groepje honden.
Jou zouden ze in de vuilnisbak moeten droppen en er nooit meer uit laten. Wat een stinkhond ben jij,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij is idd dom, stop het! Het is niet fait om tegen mongooltjes te bekvechten
Vind je het gek dat ik ga stinken als je mij in een vuilbakje dropt en opsluitquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:19 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jou zouden ze in de vuilnisbak moeten droppen en er nooit meer uit laten. Wat een stinkhond ben jij,
Er zijn eerder van deze "gezellige" groepje geweest. Allen hebben ze verloren.quote:
Je bent het niet waard. Ga een leven zoeken. Stinkhond.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik ga stinken als je mij in een vuilbakje dropt en opsluit![]()
![]()
Arm hontje, je zou me moeten vertroetelen en in bad stoppen zodat ik lekker fris ruik![]()
Denken dat het ons om winnen of verliezen gaatquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:21 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Er zijn eerder van deze "gezellige" groepje geweest. Allen hebben ze verloren.
Je bent te dom. Het is zo voorspellend en niet uitdagend meer. Moe van jou soort.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Denken dat het ons om winnen of verliezen gaatje loopt nu wel te janken maar jij begon met sneren uitdelen
Niet daar begon ik mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:22 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Denken dat het ons om winnen of verliezen gaatje loopt nu wel te janken maar jij begon met sneren uitdelen
Het is ook al laat, ga maar gauw naar bed.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je bent te dom. Het is zo voorspellend en niet uitdagend meer. Moe van jou soort.
je moeder krijgt niet steeds dezelfde lul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij bent een flinke lul. Al lang geband daar voor. Je herhaald jezelf nu je je veilig voelt. Maar je bent dezelfde lul.
Je mag naar bed, maar niet voordat ik je een nachtzoentje heb gegevenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je bent te dom. Het is zo voorspellend en niet uitdagend meer. Moe van jou soort.
Nog veel dommer. Echt je verzint het niet. Hij doet het.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Het is ook al laat, ga maar gauw naar bed.
Ga je nog iets anders zeggen dan dat ik dom ben?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Nog veel dommer. Echt je verzint het niet. Hij doet het.
Tering flikker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag naar bed, maar niet voordat ik je een nachtzoentje heb gegeven![]()
Je bent een lieverd
Ja dat je achterlijk ben ook ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:27 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ga je nog iets anders zeggen dan dat ik dom ben?
Ja dat dacht ik al, komt niet veel zinnigs uitquote:
Dit bewijst eens en te meer wat voor een tyfushond je bent. Uit het niets. Hopelijk is karma je niet goed gezind. Ik hoop het echt voor je.quote:
Plakplaatje op je lul.quote:
Karma krijgt je. Zuig lekker door.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:32 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Die past niet. Bushokjesposter wel.
Jij bent te dom valt niet mee te praten. Buiten dat had jij al lang een permban moeten krijgen. Heb je ook gehad maar schijnbaar is er iets gebeurt waardoor je nu weer door mag pesten. Maar je verdient een complete ban. nog steeds.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou jij wel willen he, plakplaatjes op lullen plakken
Op grond waarvan? Heb je goede argumenten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij bent te dom valt niet mee te praten. Buiten dat had jij al lang een permban moeten krijgen. Heb je ook gehad maar schijnbaar is er iets gebeurt waardoor je nu weer door mag pesten. Maar je verdient een complete ban. nog steeds.
Dat je dom ben!!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Heb je goede argumenten?
Sterker nog. Ga je er ook weer voor aanmelden. Vuile hond.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou jij wel willen he, plakplaatjes op lullen plakken
Tyfus (incl spatie) hond denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Heb je goede argumenten?
En zuigen vergeet je.quote:
Nice! Wanneer is de sessie? Dan zal ik m'n lul extra goed wassen van tevoren zodat het plakplaatje beter plakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Sterker nog. Ga je er ook weer voor aanmelden. Vuile hond.
Met alcohol doenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nice! Wanneer is de sessie? Dan zal ik m'n lul extra goed wassen van tevoren zodat het plakplaatje beter plakt.
Jij bent trouwens ook een vuile tyfushond. Niet zo een kleintje ook. Erg vervelend en beledigd ook. Echt een sukkel.quote:
Wel uitkijken met open vuur danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |