Het clubje.quote:
Deze lul is wel de grootste.Wat een triest figuur.quote:
Jezelf lopen herhalen met frituur gebeuren. Zo triest.quote:
Dat sowieso, die blijft voor altijd maagdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gast, waarom ben je zo opgefokt?
Kom je liefde tekort![]()
Poeh poehquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Deze lul is wel de grootste.Wat een triest figuur.
Jij bent een flinke lul. Al lang geband daar voor. Je herhaald jezelf nu je je veilig voelt. Maar je bent dezelfde lul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gast, waarom ben je zo opgefokt?
Kom je liefde tekort![]()
Als?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:44 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.
Sukkeltje.quote:
Ik heb een flinke lul zul je bedoelen. En je herhaalt je d/t fouten telkens, je mag wel bij mij op bijles komenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij bent een flinke lul. Al lang geband daar voor. Je herhaald jezelf nu je je veilig voelt. Maar je bent dezelfde lul.
Je weet half niet hoe dom of dat jij overkomt. Met dat groepje van je.quote:
Wij zijn tenminste gezellig, jammer dat er af en toe een paar van die zure lui zoals jij langskomenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je weet half niet hoe dom of dat jij overkomt. Met dat groepje van je.
Jij bent oud zeer en te dom.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb een flinke lul zul je bedoelen. En je herhaalt je d/t fouten telkens, je mag wel bij mij op bijles komen
Nee jij danquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:09 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Deze lul is wel de grootste.Wat een triest figuur.
Jullie zijn niet gezellig en zeer dom en sluiten andere mensen uit. Bewijst weer hoe dom je bent. jullie verpesten de zweer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste gezellig, jammer dat er af en toe een paar van die zure lui zoals jij langskomen
kk toch op man vieze hond.quote:
Zweerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jullie zijn niet gezellig en zeer dom en sluiten andere mensen uit. Bewijst weer hoe dom je bent. Jillie verpesten de zweer.
Bewijst maar weer dat jullie niet zo gezellig zijn maar een groepje honden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zweerje bewering over onze domheid is meteen niet meer relevant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |