Ik lach wel om de kneuzen die het uberhaupt kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeft iemand ooit om Lachen om Home Video’s gelachen, denken jullie?
Alleen het publiek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn moeder heb ik weleens hardop zien lachen daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik lach wel om de kneuzen die het uberhaupt kijken
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe dat normaal nooit, maar heb het even geprobeerd toen ik jou dat zag posten en kwam tot anderhalve minuutquote:
Ze drinken toch ook geen water omg domme tattaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
@:Le_Professeur: denk je dat de Ramadan te combineren is met professioneel voetballen? Als je wel water drinkt is het gewoon een soort IF toch.
Nee, voetballen is vooral veel interval en als je dan niet je glycogeenvoorraden kan gebruiken dan kan je niet optimaal presteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
@:Le_Professeur: denk je dat de Ramadan te combineren is met professioneel voetballen? Als je wel water drinkt is het gewoon een soort IF toch.
Haha lol om zo’n hond die raar doet zeker of een kind die zijn bordje op zijn hoofd zetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn moeder heb ik weleens hardop zien lachen daarom
Op verjaardagen is ie erg gezellig hoorquote:
Vond het maar een apart ventje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |