Dat stond altijd op tv als kind zijnde ik had het idéé dat het elke jaar het zelfde filmpje wasquote:
Heb het beeld gemist , maar OK .. Door heb er niet zoveel mee .. geen naaste in de familie verlorenquote:
Zelfs mijn killerparkiet wist dat ze zich stil moest houden.quote:
In de keuken bezig hierquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, was even een jonko aan het bouwen.
Je was iig stilquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
een spoorlijn achter tralie iets...waarschijnlijk van een concentratiekampquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb het beeld gemist , maar OK .. Door heb er niet zoveel mee .. geen naaste in de familie verloren
Met ritselende vloei.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Grappig zoals kinderen kunnen denken. Maar nee, het was elk jaar een ander beeld. En de soldaten werden ouder en ouder.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stond altijd op tv als kind zijnde ik had het idéé dat het elke jaar het zelfde filmpje was
Okquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
een spoorlijn achter tralie iets...waarschijnlijk van een concentratiekamp
Correct, dat dan weer wel, voor 5 minuten.quote:
En goed vasthouden vanwegen de tochtquote:
Legaal gekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correct, dat dan weer wel, voor 5 minuten.
Heb lekkere 'witte' wiet.
Het was altijd wel indrukwekkend, ik ging ook wel mee om bloemen te leggenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig zoals kinderen kunnen denken. Maar nee, het was elk jaar een ander beeld. En de soldaten werden ouder en ouder.
op de waalsdorpervlakte of de dam?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was altijd wel indrukwekkend, ik ging ook wel mee om bloemen te leggen
Prachtige foto, echt Nederlandquote:
Ja het was zeker indrukwekkend. Veel mensen kwamen daarom in opstand toen ze de herdening naar de dam verhuisden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, prachtig vandaag en op dit tijdstip ook nog. Geweldige wolkenpartijen te zien.quote:
Nee een gedenkteken in de buurt.quote:
Ik ben er nog nooit geweest maar ik wil er graag een keertje naar toe.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is de beste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |