Ik vind dat Mylene dingen leuk kan organiseren, Laatst die B&B en nu dit kinderfeestje. En zonder veel ophef over eigen goeddoen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets wat qua organisatie ook nog eens goed verloopt
Ja, dit doet ze heel goedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat Mylene dingen leuk kan organiseren, Laatst die B&B en nu dit kinderfeestje. En zonder veel ophef over eigen goeddoen.
... en Jessie het te druk heeft om zich ermee te bemoeien. Gaat goed. Hij kan het niet verpesten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets wat qua organisatie ook nog eens goed verloopt
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezetenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat Mylene dingen leuk kan organiseren, Laatst die B&B en nu dit kinderfeestje. En zonder veel ophef over eigen goeddoen.
Laat die er maar ff buiten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en Jessie het te druk heeft om zich ermee te bemoeien. Gaat goed. Hij kan het niet verpesten.
Ik haat het om je gelijk te geven,maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezeten
Tjongejonge...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en Jessie het te druk heeft om zich ermee te bemoeien. Gaat goed. Hij kan het niet verpesten.
Hij kan ook niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Hij is nu elders de baas aan het spelen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:04 schreef puzziepie het volgende:
Dit is de 1e dag dat Myleentje niet in haar bed ligt
Chapeau
Dat is een beetje de tendens. Iemand gelijk gevenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik haat het om je gelijk te geven,maar je hebt gelijk.
Dat had geen drol uitgemaakt. Gerrit en Jessie willen haar kwijt. Als ze meer had gedaan was het een uitslover geweest, had ze minder gedaan was ze lui.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezeten
Dat is wel iets van de laatste weken he?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat had geen drol uitgemaakt. Gerrit en Jessie willen haar kwijt. Als ze meer had gedaan was het een uitslover geweest, had ze minder gedaan was ze lui.
Ze doet vrij veel, ook voor Merel en in het algemeen,
In de tussenliggende weken voert er niemand iets uit,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel iets van de laatste weken he?
Klopt ik zie liever Brandon vertrekken al werkte hij wel volop mee met Eric. Maar die kreeg geen stemmen. Chris gelukkig welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
In de tussenliggende weken voert er niemand iets uit,
Wat heb je Brandon zien doen bijv? een stom gymnastieklesje een aantal keer, of Franny, of Gerrit ?
Maar Mylene heeft de naam om lui te zijn, dus die zal moeten wieberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |