quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
kid 1: roze kikkers bestaan dan ook in je dromen
kid 2: je lijkt op katie
Dias de las muertes.quote:
En gelijk heeft iequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Erik denkt: Feest... daar hoort een drankje bij...
Ik ook. Heeft gisteren zich kapot gewerkt en dan...tadaaa....lekker biertjequote:
Mehhh liever nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:46 schreef dakpanlos het volgende:
Dit moesten ze vaker doen, met kindjes. Echt leuk!
Misschien wel een van de meest nuchtere persoon daarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik mag Erik wel.. Doet me denken aan Ron Utopia 1
Paar weken geleden al gedaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:47 schreef magnaal het volgende:
Voor het eerst dat ik zo een leuk feestje zie, alle lof!
Misschien ook zoiets voor ouderen??
Poeh, ben ik dan niet de enige die vindt dat kinderen daar niks te zoeken hebben?quote:
Nee hoor,ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh, ben ik dan niet de enige die vindt dat kinderen daar niks te zoeken hebben?
Oudjes waren allemaal fan van Jessie.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh, ben ik dan niet de enige die vindt dat kinderen daar niks te zoeken hebben?
quote:
Met je ogen die naar boven kijken.quote:
Ow okee, het feestje van hun leven dan..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oudjes waren allemaal fan van Jessie.
Eindelijk eens iets wat qua organisatie ook nog eens goed verlooptquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow okee, het feestje van hun leven dan..
Maar dit was leuk georganiseerd vandaag
Ik vind dat Mylene dingen leuk kan organiseren, Laatst die B&B en nu dit kinderfeestje. En zonder veel ophef over eigen goeddoen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets wat qua organisatie ook nog eens goed verloopt
Ja, dit doet ze heel goedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat Mylene dingen leuk kan organiseren, Laatst die B&B en nu dit kinderfeestje. En zonder veel ophef over eigen goeddoen.
... en Jessie het te druk heeft om zich ermee te bemoeien. Gaat goed. Hij kan het niet verpesten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets wat qua organisatie ook nog eens goed verloopt
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezetenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat Mylene dingen leuk kan organiseren, Laatst die B&B en nu dit kinderfeestje. En zonder veel ophef over eigen goeddoen.
Laat die er maar ff buiten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en Jessie het te druk heeft om zich ermee te bemoeien. Gaat goed. Hij kan het niet verpesten.
Ik haat het om je gelijk te geven,maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezeten
Tjongejonge...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en Jessie het te druk heeft om zich ermee te bemoeien. Gaat goed. Hij kan het niet verpesten.
Hij kan ook niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Hij is nu elders de baas aan het spelen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:04 schreef puzziepie het volgende:
Dit is de 1e dag dat Myleentje niet in haar bed ligt
Chapeau
Dat is een beetje de tendens. Iemand gelijk gevenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik haat het om je gelijk te geven,maar je hebt gelijk.
Dat had geen drol uitgemaakt. Gerrit en Jessie willen haar kwijt. Als ze meer had gedaan was het een uitslover geweest, had ze minder gedaan was ze lui.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar ze had wel wat eerder actie kunnen ondernemen. Had ze niet op de bank gezeten
Dat is wel iets van de laatste weken he?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat had geen drol uitgemaakt. Gerrit en Jessie willen haar kwijt. Als ze meer had gedaan was het een uitslover geweest, had ze minder gedaan was ze lui.
Ze doet vrij veel, ook voor Merel en in het algemeen,
In de tussenliggende weken voert er niemand iets uit,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel iets van de laatste weken he?
Klopt ik zie liever Brandon vertrekken al werkte hij wel volop mee met Eric. Maar die kreeg geen stemmen. Chris gelukkig welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
In de tussenliggende weken voert er niemand iets uit,
Wat heb je Brandon zien doen bijv? een stom gymnastieklesje een aantal keer, of Franny, of Gerrit ?
Maar Mylene heeft de naam om lui te zijn, dus die zal moeten wieberen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:57 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Laat die er maar ff buiten.
T gaat gewoon leuk in die silo
Dylan stinkt je let niet goed op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie stinkt, Mylene is lui en Keesje moet oprotten
Het is nou eenmaal zo. Kan er ook niets aan doen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef cobain1994 het volgende:
Alvast een omslagfoto voor het trouwboek..
[ afbeelding ]
De ironie, want Gerrit staat bekend als de harde werker. Ja rioolwerkzaamheden bij Jessie,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat had geen drol uitgemaakt. Gerrit en Jessie willen haar kwijt. Als ze meer had gedaan was het een uitslover geweest, had ze minder gedaan was ze lui.
Ze doet vrij veel, ook voor Merel en in het algemeen,
Waar staat Gerrit bekend als harde werker?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De ironie, want Gerrit staat bekend als de harde werker. Ja rioolwerkzaamheden bij Jessie,
Gerrit is dat ook. Ze heeft Jessie een grote bek gegeven oftewel tegengesproken en dan is ze de sjaak. Gerrit heeft ook issue's met haar vanwege een vermorzeld ego en een andere ex die hij wil plezieren omdat hij haar nu toch nodig heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel iets van de laatste weken he?
Hij kan niets meer verkeerd doen sinds hij de schoenzolen van Jessie likt (met tegenzin) en de mensen die hem eerst uitscholden voor lui, vinden hem nu zo een harde werker en een leuke gast.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar staat Gerrit bekend als harde werker?
Jessie stinkt ook. Hoe vaak zie je hem douchen?quote:
Oh okquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kan niets meer verkeerd doen sinds hij de schoenzolen van Jessie likt (met tegenzin) en de mensen die hem eerst uitscholden voor lui, vinden hem nu zo een harde werken en een leuke gast.
Wat een brutaaltje dat kindquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met je ogen die naar boven kijken.
Ik zeg wat er op streams is gezegd door zijn eigen vriendin. Dylan stinkt of Jessie stinkt weet ik nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie stinkt ook. Hoe vaak zie je hem douchen?
Ja dat kind moeten ze voor altijd opsluiten en voor een discussie moet je niet hier zijn.quote:
Dat heeft zij inderdaad ooit gezegd, en dat zal vast zo zijn. Hij heeft stinkvoeten en schijnt ook stinkbillen te hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg wat er op streams is gezegd door zijn eigen vriendin. Dylan stinkt of Jessie stinkt weet ik niet
Gisteren toevallig, hij moest met z'n smurfenteen naar de eerste hulp.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie stinkt ook. Hoe vaak zie je hem douchen?
Dit ventje heeft wel héél vaak zijn armen over elkaar; gesloten houding nog steedsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn armen kunnen net zo goed geamputeerd worden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren toevallig, hij moest met z'n smurfenteen naar de eerste hulp.
Ze hebben vrijwel allemaal last van stinkvoetenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heeft zij inderdaad ooit gezegd, en dat zal vast zo zijn. Hij heeft stinkvoeten en schijnt ook stinkbillen te hebben.
Daar worden ze op geselekteerdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben vrijwel allemaal last van stinkvoeten
Nee, jij denkt dat. Heel iets anders.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo. Kan er ook niets aan doen.
Je hoort het vaker, wat ik eigenlijk niet begrijp, want je kunt ze wassen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben vrijwel allemaal last van stinkvoeten
FEBO snuffelt aan al die duizenden kandidaten, diegene die de sterkste geurspoor achterlaat mag komenquote:
Dat zal het zijn.quote:
Er zijn miljoenen mensen die last hebben van stinkvoeten, en wassen is echt geen oplossing.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoort het vaker, wat ik eigenlijk niet begrijp, want je kunt ze wassen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Nee, hij verneukt niet alles voor een ander die hem niet welgezind is.
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoort het vaker, wat ik eigenlijk niet begrijp, want je kunt ze wassen.
Sommige mensen hebben er dusdanig last van, dan wassen alleen geen optie is omdat het na een tijdje weer stinkt. Daar zijn het eerder mensen die gewoon te smerig voor woorden zijn. Vraag me altijd af, wie er geen stinkvoeten hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen die last hebben van stinkvoeten, en wassen is echt geen oplossing.
Tsja.quote:
quote:
Iedereen als je ze niet wast.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er dusdanig last van, dan wassen alleen geen optie is omdat het na een tijdje weer stinkt. Daar zijn het eerder mensen die gewoon te smerig voor woorden zijn. Vraag me altijd af, wie er geen stinkvoeten hebben.
Je hebt natuurlijk geen idee wie er daar echt problemen heeft met zweetvoeten, je gist maar wat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er dusdanig last van, dan wassen alleen geen optie is omdat het na een tijdje weer stinkt. Daar zijn het eerder mensen die gewoon te smerig voor woorden zijn. Vraag me altijd af, wie er geen stinkvoeten hebben.
Dat klopt, als je ze niet wast, dan stinken ze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen als je ze niet wast.
Stank is oud zweet.
Gelukkig hebben ze dat besef welquote:
Ik weet alleen de ze klagen over stinkvoeten en heb nog niemand erover gehoord dat ze zich gek wassen, maar dat ze er niets aan kunnen doen. Kan er ook niets aan doen. Als ik zie hoe ze leven, verwondert het mij niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen idee wie er daar echt problemen heeft met zweetvoeten, je gist maar wat.
En dat zijn zweetvoetenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen idee wie er daar echt problemen heeft met zweetvoeten, je gist maar wat.
Dat is te hopen, maar het zo mij ook niet verbazen als ze een berichtje op de computer hebben gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:47 schreef QuarterBack het volgende:
MIleens kinderfeesje is geslaagd, Jens feliciteert haar en dat ze het veel vaker moet doen
Prima, kan ze gelijk doen dinsdag, bij mama thuis
Is ook zo volgens was er wat verwarring wat 4 en 5 mei betreft. Iig Kayleequote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is te hopen, maar het zo mij ook niet verbazen als ze een berichtje op de computer hebben gelezen.
Maar door de uitzendingen moeten ze vaak ook dingen een dag eerder doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo volgens was er wat verwarring wat 4 en 5 mei betreft. Iig Kaylee
Als je al Shelley en Gerrit tegen je hebt, en die gaan lopen lobbyen dan kan je nog zo goed zijn.......of net zoals de andere, lukt het haast niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ze had het er met een klant over, die het trouwens ook niet precies wist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar door de uitzendingen moeten ze vaak ook dingen een dag eerder doen.
Knap stom als je dat niet weet. Maar ja, als ze naar Doedel en zijn jankpoedel gaan voor een tattoo dan kun je ook geen werkende hersencellenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ze had het er met een klant over, die het trouwens ook niet precies wist.Dat zij de mensen die een naald in hun donder laten zetten
Klopt......zelfs blote voeten was zweten......ramp......durfde niet eens schoenen in een zaak te passen......gelukkig er helemaal van af, en waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Godver streamwissel, Kaylee ging net een beetje los over Dylanquote:
Valt mee helaasquote:
Ja echt he?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:05 schreef formule het volgende:
Kaylee wrijft het er wel bij Dylan in dat hij frikandellen mist, ze kraakt hem nog verder af over zijn figuur
Ohhhh... van het zakgeld afquote:
Ik krijg het idéé dat hij dat lekker vind. Ook zoals ze in bed praat en hem vernederd en slaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:08 schreef formule het volgende:
Kaylee vernederd Dylan met heel veel plezier
Ze begint er bijna van te jankenquote:
Hoelang kan een vent dit volhouden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:10 schreef Angelique61 het volgende:
Ze duwt em weg ze wordt er ongemakkelijk van
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:11 schreef Angelique61 het volgende:
God laat ze vertrekken maandag please...
Nee dit zijn gouden streams.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:11 schreef Angelique61 het volgende:
God laat ze vertrekken maandag please...
Zit met kromme tenen te luisteren irriteer me echt, ze heeft ook totaal niks, geen humor helemaal niks..quote:
daarom juist. crazy bitch streamsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:12 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Zit met kromme tenen te luisteren irriteer me echt, ze heeft ook totaal niks, geen humor helemaal niks..
Heerlijk kijkvoerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:12 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Zit met kromme tenen te luisteren irriteer me echt, ze heeft ook totaal niks, geen humor helemaal niks..
Ik wacht op Sorry en Het komt goed.quote:
quote:
ik.ben.ook.van.vlees.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]Die gozer kan niks goed doen, het gaat godverdomme over zijn vegan zijn. Ze kan hem niet tongen
Serieus dat mokkel trap je toch de poort uit met haar kut stemquote:
liefst er dwars doorheenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus dat mokkel trap je toch de poort uit met haar kut stem
Het is gewoon nooit goed, ze weet van alles te vinden om hem te kleinerenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:16 schreef Angelique61 het volgende:
Ze is 1 en al jaloezie, op alles en nog wat...
Ik snap er geen zak vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Zou Dylan een robot zijn? Een echt mens houdt dit toch niet vol?
en hij is zo'n zak hooiquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:19 schreef tonja het volgende:
Wat is die Kaylee toch een verschrikkelijke zeikkut zeg
En dan een kinderstemmetje opzetten![]()
Brrrrrr
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat hij dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.quote:
Sommige mannen kicken daaropquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat hij dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.
It takes two to tangoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.
Sorry heb ik denk al 10000 keer gehoordquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, ik krijg de kriebels van hem omdat hij dit allemaal maar over hem heen laat komen. Hij spoort net zo min.
Waarom is hij in een keer vegan dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:18 schreef Angelique61 het volgende:
Dylan gaat nog wel overstag hoor om gewoon te eten, want ze blijft zeiken aan zn kop..
Vindt hem ook doodeng......bij een normaal iemand had ze dit niet hoeven te flikken......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blijkbaar. Het is gewoon een eng koppeltje.
hij moet thuis met een bal in zijn mond, op handen en voeten achter haar aan kruipenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:25 schreef formule het volgende:
[..]
Straks komt ze met een zweep, of zo, en hij genieten
Ja dat heb ik ook al een paar keer gezegd dat het een rollenspel is maar dat hou je niet vol op deze manierquote:
1000 x ergerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:22 schreef Soury het volgende:
Als zij Tim was en hij Franny was het een heel ander verhaal. Ik vind haar nog erger dan Tim
Ja op zich niks mis mee maar ik vrees dat het hier niet het geval is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
hij moet thuis met een bal in zijn mond, op handen en voeten achter haar aan kruipen
Dit gaat geen stand houden. Ze zijn niet voor niets alle twee terug naar hen ouders gegaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja op zich niks mis mee maar ik vrees dat het hier niet het geval is.
Vermakelijker of gevaarlijker dan......quote:
En zijn ouders hebben wat afstand. Ik vraag me af waarom. Grappig ook dat het in de post van Dylan stond en zij bagatelliseerde het ter plekkequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat geen stand houden. Ze zijn niet voor niets alle twee terug naar hen ouders gegaan.
Tim was gevaarlijker voor anderen, Trannyquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vermakelijker of gevaarlijker dan......
Zowel van haar familie gehoord als de zijne en ze doet er niks mee.
In allebei hen post en ze gooit het gewoon opzij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En zijn ouders hebben wat afstand. Ik vraag me af waarom. Grappig ook dat het in de post van Dylan stond en zij bagatelliseerde het ter plekke
Dat denk ik ook niet. Zij had al bij de eerste keer dat ze hem fysiek aanviel uit Utopia gegooid moeten worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja op zich niks mis mee maar ik vrees dat het hier niet het geval is.
Normaal gesproken lagen er twee op hun bedquote:
Dat mag niet gezegd wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Normaal gesproken lagen er twee op hun bed
Ohquote:
dodenherdenkingquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef zodeju het volgende:
Wat is Merel zich aan het opknappen........feestje??
Voor wie........medebewoners kunnen toch niet wegstemmen??quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:36 schreef DKUp het volgende:
Maar het is wel heel overduidelijk dat Myleen bezig is met de stemming
Zichtbaar actief met alles, normaal doet ze een beetje wat op de computer en dat is het welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor wie........medebewoners kunnen toch niet wegstemmen??
Straks weer in het rekquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
Merel heeft t prijskaartje nog aan haar shirt
Dat snap ik, althans zo zie je het, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.....voor wie zouden ze het doen......stemmingen zijn al geweest.....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zichtbaar actief met alles, normaal doet ze een beetje wat op de computer en dat is het wel
Voor Maaikowl en Gaaizie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik, althans zo zie je het, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.....voor wie zouden ze het doen......stemmingen zijn al geweest.....
Dat weet ik niet. Zij zijn 2 jaar verder dan Tim en Franny.quote:
zal wel voor de dodenherdenking zijn, laat me raden, zwart, te strak en een knot op haar hoofd en hangend aan Jessiequote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:38 schreef zodeju het volgende:
Wat is Merel zich aan het opknappen........feestje??
Die alle twee niet echt willen blijven.....quote:
Ze had die saus net zo goed op haar ogen kunnen smerenquote:
Ja, applaus voor hun variatie.......klasse.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Penne met smurrie
das weer eens wat anders
En een pakje van Maggi?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Pastaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Penne met smurrie
das weer eens wat anders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat dat op je trapquote:
Oeh gaaf de eikenprocessierups op het terreinquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeszebel; ik denk dat ALmere aan mij moet wennen
Greet; wil je niet in adam wonen ?
heb je niks met Adam
Jess; dan woon ik in de stad en dan
Meikol'p je vespa door de stad
Greet; ja net als Willem Hollleedert
Jess; dat is wel weer een vergelijking
.Lock
Boom.. sappig Blad
toe maar rupsjesnooit genoeg
vers groen blad
Jeukquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh gaaf de eikenprocessierups op het terrein![]()
Ja laat maarquote:
LATTEN in utopiaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het zou voor hun tijd in Utopia voor Hiske en Christel beter zijn, om apart te gaan wonen.
Zieke vriendschap hebben die twee
Valt wel mee, Christel is enorm gespannen. Dat zie je aan haar gezicht en gedragquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het zou voor hun tijd in Utopia voor Hiske en Christel beter zijn, om apart te gaan wonen.
Beter vertrekt Christel maandag...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik zou het niet zo erg vinden, al denk ik dat Mylene gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |