Ik ook niet verder, maar het wordt op social media / Youtube / WIDM fora wel uitgebreid besproken. Voorgaande seizoenen heb ik hier maar weinig van gezien, geen idee hoe het toen was.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken letterlijk níemand die t ook kijk namelijk![]()
Maar OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
ZO TOF TOF TOF!!
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:36 schreef Tijn het volgende:
Ik zat echt zo voor m'n schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Mol vs Tijn: 4 - 0
en intern zo:
Fuck the EBU.
Moh, 't loopt al een paar jaar best goed onder de Nederlanders en dat heeft ze tot nu toe geen ruk uitgemaakt qua verbetering in het eigen programma iig.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:36 schreef egoblokje het volgende:
Ik vraag me nu wel echt sterk af...dit jaar hebben er volgens mij voor het eerst een hoop Nederlanders fanatiek meegekeken naar dit programma. De opnames voor WIDM zouden bijna moeten beginnen (WIDM 2019 was tussen 15 mei en 9 juni). Als ik in dat productieteam zat zou ik me echt kapot geschrokken zijn hoeveel beter dit is en hoe erg de Nederlandse versie in de schaduw gezet wordt.
Zouden ze bij de Nederlandse versie er gaandeweg voor gekozen hebben om het roer om te gooien en geprobeerd hebben om van seizoen 20 echt een spektakel te maken?
Ik vrees van niet eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mond-op-mond-reclame ook he. Als je het eenmaal hebt gezien en hebt ervaren wat een verademing dit is t.o.v. de Nederlandse WIDM, dan help je binnen no-time ook vrienden die van WIDM houden eraan en zijn die het seizoen erna ook verliefdquote:Op zondag 5 mei 2019 23:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken letterlijk níemand die t ook kijk namelijk![]()
Maar OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
ZO TOF TOF TOF!!
1 jaar min 9 weken, plus of minquote:Op zondag 5 mei 2019 23:49 schreef egoblokje het volgende:
Wanneer begint het volgende seizoen?????????
Iig volgend jaar nog een nieuw seizoen en daarna is nog onbekend. Ze kunnen zomaar weer besluiten te stoppen, net als na de allereerste drie seizoenen gedaan hebben. Was toen ook het allerpopulairste programma van België, maar de makers vonden het mooi geweest en toen hebben ze ons mooi 13 jaar op een houtje laten bijten.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:49 schreef egoblokje het volgende:
Wanneer begint het volgende seizoen?????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens de indruk dat bij Nederlanders Bas gemiddeld de meeste verdachte was en bij Belgen Elisabet, vraag me af hoe dat komt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Hoe weet je dat er voor het eerst een hoop Nederlanders hebben gekeken?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:36 schreef egoblokje het volgende:
Ik vraag me nu wel echt sterk af...dit jaar hebben er volgens mij voor het eerst een hoop Nederlanders fanatiek meegekeken naar dit programma. De opnames voor WIDM zouden bijna moeten beginnen (WIDM 2019 was tussen 15 mei en 9 juni). Als ik in dat productieteam zat zou ik me echt kapot geschrokken zijn hoeveel beter dit is en hoe erg de Nederlandse versie in de schaduw gezet wordt.
Zouden ze bij de Nederlandse versie er gaandeweg voor gekozen hebben om het roer om te gooien en geprobeerd hebben om van seizoen 20 echt een spektakel te maken?
Ik vrees van niet eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderzijds, wat is het alternatief? De mol toch veel geld in de pot laten brengen om het maar niet op te laten vallen? Een hoop informatie achterhouden voor de kijker? Dat lijkt me allebei toch een stuk minder ideaal...quote:Op zondag 5 mei 2019 23:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik het een goede zaak vind dat de "follow the money" tactiek als kijker opnieuw de juiste blijkt te zijn, dat is ondertussen 3 jaar op rij. Al zit het andere jaren wel dichter op elkaar, dit jaar werd het tegen de finale wel heel onwaarschijnlijk dat één van de heren de mol zou zijn
Ik lobby me werkelijk gek, maar ik krijg eigenlijk zelden iemand zo ver om te kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mond-op-mond-reclame ook he. Als je het eenmaal hebt gezien en hebt ervaren wat een verademing dit is t.o.v. de Nederlandse WIDM, dan help je binnen no-time ook vrienden die van WIDM houden eraan en zijn die het seizoen erna ook verliefd
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben wel benieuwd naar wie nu de misschien-schermen hadden. En of de laatste afvallers al op de juiste mol zaten.Ik heb daar 1 keer naar gekeken (NL versie geloof ik) en toen was ik het zo oneens met hoe geld aan bepaalde mensen werd toegeschreven dat ik nooit meer gekeken heb. Al zie je bij NL ook vaak minder van de opdracht en meer dagboekgesprekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens de indruk dat bij Nederlanders Bas gemiddeld de meeste verdachte was en bij Belgen Elisabet, vraag me af hoe dat komt.
Maar natuurlijk zal dat gemiddeld wel goed uitkomen ja.
Weet niet hoe het meegeteld is maar die 4000 euro van die bootopdracht kan je ook grotendeels aan Bruno en Elisabet toeschrijven. Daar krijgt iedereen dan evenveel bij FtM?You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik moest tijdens het kijken een paar keer aan je denken, dat je in de zaal zat. Moet wel echt super zijn geweest en erg intens.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een heerlijk fijne verrassimg![]()
Vlaamse Mol - ik (sinds seizoen 4)
2 - 2
Door vanavond is het 2 - 2 geworden en geen 1 - 3. Dus chapeau molKijk nu des te meer uit naar volgende week. Want ik heb heel wat hints gemist. Zelfs in Kinepolis te Antwerpen zelf.
De kentekens van de finalisten gaf hun positie aan. De rode bank van de sollicitatie van de kandidaten was er ook. En ook nu was er iets verstopt onder het kussen. Zodat 1 bioscoopganger het molboekje mocht inzien![]()
Verder zat ik in de zaal met familie van Elisabet op de rij direct achter mij. Hoe tof was dat. Ook heb ik weer 3 blikjes Rodenbach met de finalisten op de wikkel gescoord
Dit idd. Heb nu een week tijd om aanwijzingen door te lezen want ik heb ze allemaal gemist. Zat fout dit jaar maar 100% genoten.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef BobW het volgende:
Shit, fout
Maar op de een of andere manier ben ik bij De Mol niet echt bezig met de Mol, eigenlijk ben ik meer aan het genieten van de leuke sfeer in de groep en wat ze allemaal samen meemaken
Of ik de Mol ook goed vond weet ik nog niet, dat moet volgende week uitwijzen, maar ik heb in ieder geval weer genoten
Dit herken ik ook. Tot een paar jaar geleden speurde ik voor WIDM hele fora af, altijd op zoek naar hints etc, tegenwoordig vind ik WIDM daar niet meer boeiend genoeg voor en zie ik dat meer als opwarmertje voor het echte mol genot. Maar bij De Mol heb ik die behoefte nooit gehad, wie de mol is, is hier een beetje bijzaak.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef BobW het volgende:
Shit, fout
Maar op de een of andere manier ben ik bij De Mol niet echt bezig met de Mol, eigenlijk ben ik meer aan het genieten van de leuke sfeer in de groep en wat ze allemaal samen meemaken
Of ik de Mol ook goed vond weet ik nog niet, dat moet volgende week uitwijzen, maar ik heb in ieder geval weer genoten
Ik heb toch wel een stuk of 4 mensen eraan weten te helpenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lobby me werkelijk gek, maar ik krijg eigenlijk zelden iemand zo ver om te kijken.
Ik 1, jij! En dat was keihard werken kan ik je vertellen.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een stuk of 4 mensen eraan weten te helpen
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er voor het eerst een hoop Nederlanders hebben gekeken?Want ik vraag het me af of het er zoveel meer zijn dan de vorige jaren.
En ik zou er niet op rekenen dat WIDM veel veranderd, het enige wat de laatste jaren echt De Mol achtige was dat ze allemaal in verschillende landen begonnen.
Dat gezegd hebbende.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!![]()
![]()
WAT EEN FINALE!!
Ben ik de enige die er emotioneel van werd?Gewoon die zo niet te beschrijven fijne sfeer van het programma. Het is allemaal zo doordacht, zo uitgewerkt, er wordt de tijd voor genomen lijkt het, het is gewoon allemaal zo liefdevol gemaakt ofzo. Nog even zo'n berichtje van het thuisfront, alleen al die fantastische locatie, dat verlaten hotel. de kleine onderonsjes van de kandidaten, de lol die ze hebben, de korte interviewtjes vandaag (Zo mooi, die van Axel, eerlijk en oprecht), het vuurwerk waar ze doorheen moesten rennen om het hotel uit te komen, de prachtige verlichting bij de test, de bekendmaking van de mol, ALLES! Gewoon ALLES driewerf hulde.
Volledig mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is altijd zo genieten. Die berichtjes van thuis nog ff tussen de karaoke-opdracht door ja
Ik vind 't fantastische/sublieme tv-makerij en ben ook heel blij dat ze Gilles nog steeds erbij hebben
Fuck the EBU.
Ik vind het bij WIDM nog steeds wel leuk om zo te speuren, maar zit er de laatste jaren wel steeds iets minder in. Bij De Mol idd die behoefte niet, dat is gewoon genieten.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit herken ik ook. Tot een paar jaar geleden speurde ik voor WIDM hele fora af, altijd op zoek naar hints etc, tegenwoordig vind ik WIDM daar niet meer boeiend genoeg voor en zie ik dat meer als opwarmertje voor het echte mol genot. Maar bij De Mol heb ik die behoefte nooit gehad, wie de mol is, is hier een beetje bijzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |