Daarom zou het goed zijn als zo iemand elke dag een paar minuten stil is om naar de oorlog in zichzelf te luisteren en als een gezonde volwassene erkent wat hij nodig heeft en daar een volwassen oplossing voor kiest.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je gunt zo’n knul toch het beste hè.
Ik hoop dat hij het ter harte neemt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daarom zou het goed zijn als zo iemand elke dag een paar minuten stil is om naar de oorlog in zichzelf te luisteren en als een gezonde volwassene erkent wat hij nodig heeft en daar een volwassen oplossing voor kiest.
Jij beseft dat die militairen betaald kregen toch? Het is geen opoffering, die mensen hoopten ook niet dood te gaan. Maar in oorlog gaan er nou eenmaal wel mensen dood. De mensen die overleefden hadden best een mooi inkomen gekregen. Maar goed als je 2 minuten stilte nodig hebt per jaar om je dankbaarheid te tonen en bewust te blijven ben je niet het helderste licht (bedoel niet jou, maar mensen in het algemeen)quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:31 schreef Tengano het volgende:
2 minuten stilte hou je om je bewust te zijn dat je (nog) in de vrijheid leeft die nu nog over is. Dat je dankbaar bent dat dit er nog van over is en dankbaar bent voor de mensen die zich voor jouw vrijheid hebben opgeofferd.
En dat je tegelijkertijd wakker moet blijven om te behouden wat we nu aan vrijheid nog hebben.
Heb een prima leventjequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je komt op mij over als iemand die niet met zijn pijn overweg kan, en op een andere manier een soort fix daarvoor zoekt.
Ditquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:26 schreef phoenyx het volgende:
Zijn zoveel oorlogen geweest. En het is niet alsof 2 minuten stilte mensen gaat leren om ze niet te voeren ofzo. Om over het respect argument nog maar te zwijgen
Mijn familie en vele anderen werden op transport gezet naar Duitsland en daar te werk gesteld. Voor zover ik weet kregen ze daar nooit een loonstrookje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij beseft dat die militairen betaald kregen toch? Het is geen opoffering, die mensen hoopten ook niet dood te gaan. Maar in oorlog gaan er nou eenmaal wel mensen dood. De mensen die overleefden hadden best een mooi inkomen gekregen. Maar goed als je 2 minuten stilte nodig hebt per jaar om je dankbaarheid te tonen en bewust te blijven ben je niet het helderste licht (bedoel niet jou, maar mensen in het algemeen)
Overschreeuwen en stoer doen is ook een manier om met pijn en onzekerheid om te gaan, maar daar gaat het niet van weg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb een prima leventje![]()
Mensen die zich veel te veel druk maken en niet weten hoe ze met pijn om moeten gaan, zijn juist degenen die zinloze spektakels bedenken als 2 minuten stilte
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mijn familie en vele anderen werden op transport gezet naar Duitsland en daar te werk gesteld. Voor zover ik weet kregen ze daar nooit een loonstrookje.
Is niet moeilijk, maar als ik tegen jou zeg van ga elk jaar 2 minuten op 1 been staan voor mij dan ga je ook niet zeggen dat het maar 2 minuten zijn etc. Dan wil jij maar al te graag melden dat het nergens op slaat en dit en dat. Waarom mag dat niet bij punten die wel echt relevant zijn?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:50 schreef GM78 het volgende:
Sommige mensen hier, zijn nog te dom om te poepen![]()
Hoe moeilijk is het nou, om twee fucking hele minuten per jaar je bek te houden![]()
Hier serieus over gaan discussiëren
Echt zo stuitend dit...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nederland en z'n achterlijke tradities.
Het mooie van dit land is dat je er ook voor kunt kiezen om te emigreren als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nederland en z'n achterlijke tradities.
Want dat kan in andere landen niet of zo?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het mooie van dit land is dat je er ook voor kunt kiezen om te emigreren als het je niet bevalt.
Ik dacht al: dat moet je vaker gehoord hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat geeft niet; dit is Fok! dus ik ben wel wat gewend.
Toedeloequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Want dat kan in andere landen niet of zo?
Hier nog weer een topvoorbeeldquote:
En hier en zo gaat het aardig door niet waarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:50 schreef GM78 het volgende:
Sommige mensen hier, zijn nog te dom om te poepen![]()
je bek te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |