Omdat het al een wedstrijd begint te worden op dit forum om wie het eerst dat zinnetje plaatst.quote:
Ik zie nu wel een grote herdenking op televisie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Op TT101 trouwens nog niks over het uitvallen van Bernal.
CN was "Sky" zelfs te snel af.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Op TT101 trouwens nog niks over het uitvallen van Bernal.
Maar het is waar. Colombianen kunnen niet sturen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het al een wedstrijd begint te worden op dit forum om wie het eerst dat zinnetje plaatst.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zie nu wel een grote herdenking op televisie.
[..]
Ik zie louter waarheden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat dit een narratief à la Landa worden?
Koekoekquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Netjes twee minuten stil geweest en mijn gedachten verzet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een knakenforum is dit toch ook.
Dit mag niet meer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een knakenforum is dit toch ook.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Netjes twee minuten stil geweest en mijn gedachten verzet.
Ik was in mijn gedachten bij de omgekomen Israëliërs.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als de renner in kwestie niet keihard het tegendeel kan bewijzen. Bestolen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op niks. Hij rijdt Dumoulin en Roglic er niet eens af bergop.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rechts bolwerk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Het forum gaat wel linea recta twee minuten op zwart, maar ondertussen word je platgebombardeerd met zwarte piet en mag je mensen volgens de policy voor neger uitmaken. FOK!god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |