Blazen op een toetsenbord?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:07 schreef kree het volgende:
Even kijken of we dit nog nieuw leven in kunnen blazen
Heb nog een muzikaal vraagje maar die komt later.
Ik heb er even een reeks van gemaakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:07 schreef kree het volgende:
Even kijken of we dit nog nieuw leven in kunnen blazen
Heb nog een muzikaal vraagje maar die komt later.
top het lukte mij nl niet ander open topic, maar ik kon niet de laatste vindenquote:
* Elfletterig meldt zichquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:28 schreef kree het volgende:
Laat ik nog even dan een algemene vraag stellen ipv muziek details die ik wil weten.
Wat hebben jullie aan spullen en hoe neem je het allemaal mee ook?
NIce haha iemand om op te reageren in dit topicquote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig meldt zich
Ik heb twee Korg-keyboards; een grote en een kleinere. Spider keyboardstandaard. Spullen staan meestal in de bandkast van de oefenruimte.
Trouwens hier aardig oefenruimte probleempje. Ben met twee nieuwe (wat nu nog zijn projectjes) begonnen. allebei op zoek naar oefenruimtequote:Op maandag 6 mei 2019 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig meldt zich
Ik heb twee Korg-keyboards; een grote en een kleinere. Spider keyboardstandaard. Spullen staan meestal in de bandkast van de oefenruimte.
Geen probleem, als je muzikale vragen heb mag je ze ook stellen hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:38 schreef Tengano het volgende:
Ik ben een beginneling maar vind het wel leuk dit topic te zien en mee te lezen. Een muzikale verademing bij wat ik hier nog meer zie
Ok leuk. Kan nu even niks bedenken. Keyboards staan in de kast omdat ik met andere dingen bezig ben, maar ik mis het wel. Misschien geeft dit mij weer motivatie. Speelde zelf altijd heel graag Scarfacequote:Op maandag 6 mei 2019 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
Geen probleem, als je muzikale vragen heb mag je ze ook stellen hoor.
Welkom
Hoe bedoel je kaart?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok leuk. Kan nu even niks bedenken. Keyboards staan in de kast omdat ik met andere dingen bezig ben, maar ik mis het wel. Misschien geeft dit mij weer motivatie. Speelde zelf altijd heel graag Scarfaceop allerlei dramatische manieren
En wil heel graag zelf dingetjes opnemen en zo. Heb nooit geweten wat voor kaart in nou in mijn computer zou moeten zetten om daar een leuke opnamestudio van te kunnen maken. Mackie mengpaneel heb ik ook.
Dus die gewenste kaart met software is eigenlijk wel een vraag, nu je het zo zegt. Heb verder echt geen idee en ken die hele markt noch de producten niet. Koop altijd graag waarvan anderen zeggen: Nou dat moet je gewoon dat hebben
Ik bedoel ik wil mijn keyboard, stem, mondharmonica (bluesharp), gitaar, bas etc opnemen op tracks en afmixen. Instrumenten aan mijn mengpaneel hangen lukt wel maar dan moet ik nog de PC en software in. Dus komt ik van analoog naar .... puntje puntje .... mijn PC in. En dat puntje puntje wil ik nog iets voor hebben wat nog wel een beetje goeie kwaliteit heeft.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kaart?
Het gaat heel ok gewoon via miniJack wel? of evt nog een goedkope interface via usb ertussen.
Hangt er vanaf he je hebt dit weer van paar tientjes tot duizenden euros.
Ah zoquote:Op maandag 6 mei 2019 19:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik bedoel ik wil mijn keyboard, stem, mondharmonica (bluesharp), gitaar, bas etc opnemen op tracks en afmixen. Instrumenten aan mijn mengpaneel hangen lukt wel maar dan moet ik nog de PC en software in. Dus komt ik van analoog naar .... puntje puntje .... mijn PC in. En dat puntje puntje wil ik nog iets voor hebben wat nog wel een beetje goeie kwaliteit heeft.
hahaha daar gingen wat dingen fout. Ok dan lol ik heb plaatje geproduceerd iigquote:
Ik denk dat dat ding goed werkt om het naar je software te krijgen. Kan altijd beter natuurlijk maar dit kost 3 tientjes. Waar je de hele signaal en ruis al moet beperken is op het mengpaneeltje natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:51 schreef Tengano het volgende:
Ja, zoiets zou kunnen. En dan zou ik iets willen hebben wat kwalitatief goeie opnames maakt; met vooral goede signaal/ruisverhouding en natuurlijk weinig vervorming. Bij dat wat meer goedkope materiaal ruist het altijd zo, en dat wil ik niet.
In welke regio?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens hier aardig oefenruimte probleempje. Ben met twee nieuwe (wat nu nog zijn projectjes) begonnen. allebei op zoek naar oefenruimte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |