Vies tokkie wijf uit de Jordaan.quote:
quote:
Je bent zelf ook een beetje viezig?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Die "vieze" vrouwen kunnen allemaal verdomd goed zingen.
Hmmz. Gaat dat ook op voor mannen?
Een vraag beantwoorden met een vraag, easy peasyquote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een beetje viezig?
Idd,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Een vraag beatwoorden met een vraag, easy peasy
Zo zie ik je wel. Viezig vrouwtje met veel huisdieren, rokend, zuipend, versleten jeans, nicotine vingers, slordige vette haren, vuil onder de nagels etcquote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Een vraag beatwoorden met een vraag, easy peasy
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo zie ik je wel. Viezig vrouwtje met veel huisdieren, rokend, zuipend, versleten jeans, nicotine vingers, slordige vette haren, vuil onder de nagels etc
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Wat vinden jullie van Negan ^^
Personages
Ga ik niet kijkenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 03:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij houdt serieus alles wat ik doe en of zeg bij (en zelfs wat anderen daarover zeggen)?
Nou zit je weer dom uit je nek te lullen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Op Viva? ^^
Dat zou me niks verbazen, de heflt van hier zit daar ook
Qua de helft? Nee hoor, misschien meer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou zit je weer dom uit je nek te lullen.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Je bent toch niet die schijtlollige Willem uit R'dam met zijn scooter of brommer?
Tell me you ain't
Ik denk van niet, maar jullie allebei schatten jezelf leuker in dan jullie overkomen online ^^quote:
Lul niet zo dom, ik pretendeer helemaal niet leuk te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar jullie allebei schatten jezelf leuker in dan jullie overkomen online ^^
Nee klopt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, ik pretendeer helemaal niet leuk te zijn.
I give my mind...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:25 schreef lrishCassidy het volgende:
Een Irish en Killem/Prince liedje Puzzie ^^
quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 04:49 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar Killem, ga je het Songfestival kijken?
viro the virusquote:
Lekkah..quote:
quote:
quote:
klassiekertjequote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 02:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heerlijk, beetje browsen door de klassiekers![]()
quote:
Lekker album!!quote:
quote:
Zo mooiquote:
Nu alleen nog een horror filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |