IJs > vuur. Zie Pokémon.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom ging de Night King niet dood in het vuur van Dany's draak?
Jij wel?quote:
Helemaal met een serie met een fan gehalte als GoT. Mensen die gaan klappen en joelen enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij wel?
De helft van wat er gezegd wordt hoor je niet want geschreeuw, mensen die de spanning en mooie momenten verneuken met gelul en alles.
Ach, ze hebben het naar hun zin, prima natuurlijk. Ik moet er alleen niet aan denken om met zulke mensen te kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Helemaal met een serie met een fan gehalte als GoT. Mensen die gaan klappen en joelen enzo
De tv serie zag er wellicht leuk uit, maar volgde amper de boeken. Het begint al meteen met het feit dat Richard Zedd een "ouwe gek" noemt terwijl ze in de boeken hele goede vrienden zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:24 schreef murp het volgende:
Hebben jullie wel eens de verfilming van de "sword of thruth"gezien?
Een veel mooier verhaal dan de boeken van GoT, alleen de serie was echt van andere kwaliteit dat dan van de serie GoT
[ afbeelding ]
GRRM mag echt in zijn handjes knijpen met HBO en D&D.
Wij trouwens ook
Met betere acteurs, betere CGI en betere schrijvers kan het misschien wel wat worden jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tv serie zag er wellicht leuk uit, maar volgde amper de boeken. Het begint al meteen met het feit dat Richard Zedd een "ouwe gek" noemt terwijl ze in de boeken hele goede vrienden zijnNa een tijdje kon ik me over de frustratie heenzetten en de serie een piepklein beetje waarderen (Kahlan
), maar was toch blij dat er geen 3e seizoen kwam.
Zou graag zien dat iemand anders de boeken goed neerzet in een tv serie, en de acteurs die Zedd en Kahlan speelden mogen wel terugkomen, want hij is tof en zij is lekker![]()
Van WoT heb ik alleen boek 1 en ergerde me er aan dat iedereen continu boos op elkaar wasquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Met betere acteurs, betere CGI en betere schrijvers kan het misschien wel wat worden ja
Maar eerst The Wheel of Time![]()
![]()
![]()
Sowieso beter dan de hele SoT serie
Er zaten allemaal FOK!kers in die over Game of Thrones aan het praten waren?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van WoT heb ik alleen boek 1 en ergerde me er aan dat iedereen continu boos op elkaar was
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zaten allemaal FOK!kers in die over Game of Thrones aan het praten waren?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zaten allemaal FOK!kers in die over Game of Thrones aan het praten waren?
Jij bent niet goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Met betere acteurs, betere CGI en betere schrijvers kan het misschien wel wat worden ja
Maar eerst The Wheel of Time![]()
![]()
![]()
Sowieso beter dan de hele SoT serie
Dat heb je na 1x rewatchen ook wel gezien hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die seizoenen zijn juist het meeste genot om te rewatchen, vooral seizoen 1 hoe je het net ziet sluiten rondom Ned.
Yup, prima seizoenen, maar het wordt nu wel een beetje overdreven en verheerlijkt om maar te kunnen zeggen dat vroeger alles beter wasquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb je na 1x rewatchen ook wel gezien hoor
Oneens, ik heb die eerste vier seizoenen iets van 8x gezien en het blijft goed en je ontdekt telkens weer nieuwe details.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb je na 1x rewatchen ook wel gezien hoor
Dat verwacht ik hier ook wel ja. Hoe langer het duurt, hoe meer dingen ik vergeten ben en hoe leuker het dus wordt om het weer te kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het nu voor dit laatste seizoen allemaal een tweede keer gezien, maar dat is voor de komende 10 jaar ook echt wel weer genoeg. Dan komt er misschien nóg een rewatch, maar eerder niet.
Je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent niet goed.
Daar kan je gewoon een boek of 4, 5 achter elkaar overslaan en naadloos invallen
Klopt ja. Als dit seizoen klaar is ga ik weer een rewatch doen al skip ik wat episodes van seizoen 7.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens, ik heb die eerste vier seizoenen iets van 8x gezien en het blijft goed en je ontdekt telkens weer nieuwe details.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik heb die eerste vier seizoenen iets van 8x gezien
Ja ik zal het vast meteen kut vinden want ik vind hier ook alles kut en loop ook alleen maar te zeiken toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.
Daarnaast zijn Sony en Amazon er al mee bezig dus I'm in luck en jij kan over weer iets nieuws janken
Ervan uitgaande dat het fatsoenlijk wordt, anders jank ik met je mee..
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik zal het vast meteen kut vinden want ik vind hier ook alles kut en loop ook alleen maar te zeiken toch?
Als je de dingen graag zo wil zien moet je dat vooral doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |