Trusten en ook tot een andere keer.quote:
Morgen knoflooksoep eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik heb niet eens knoflook gehad.
Ben je een hipster?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
![]()
Hierna post ik nog een live set die, wat ik vind de beste liveset ooit is van Solomun.
Je deed huhuhuhu toen je naakt achter D aanrende?quote:
40+ SC is als een lege lijst zonder Scrut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Morgen knoflooksoep eten.
Je bent er weer, wat fijn is, want zonder is vreemdig.
Diep in de avond wil ik het ook niet moeilijk maken.quote:
Nee toen ik Jeselnik zat te kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je deed huhuhuhu toen je naakt achter D aanrende?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trusten en ook tot een andere keer.
Ze zaten me helegaar ongerust te makenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even teruglezen. Wie mij niet genoeg gemist heeft negeer ik voortaan.
Het hele leven is leeg zonder Scrutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ SC is als een lege lijst zonder Scrut.
De enige normale, is belangrijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is Mario alweer terug?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Morgen knoflooksoep eten.
Je bent er weer, wat fijn is, want zonder is vreemdig.
Moet je niet zeggen, want dan gaat ie dat vaker doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hinnikenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee toen ik Jeselnik zat te kijken
Nee ook nog niet. Wat ook vreemdsoortig een gemis is.quote:
Nog niet, kapotte laptop en ziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |