Ken.quote:
quote:
quote:
Ik snapte je quote.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn qoute ging niet goed maar je hebt een ok film smaak Captain fantastic was ook weer een pareltje
Ken nait oek.quote:
Dat !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik lurk al jaren in dat topic en soms schrijf ik zelf watquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik snapte je quote.Je mistte een quote tussen []
![]()
![]()
Captain Fantastic is ook geweldig ja. Nu is die ik net heb gezien geen comedy, totaal niet maar wel echt goed. Je word echt meegezogen in het verhaal van een seriemoordenaar vanaf de andere kant zeg maar. Dat is niet uit te leggen, dat moet je gewoon zien
Is FF dronken?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:45 schreef tonja het volgende:
Zennnnnn
Voor de gevoelige kijkers onder ons maar even onder een spoilerWB @tonjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:45 schreef tonja het volgende:
Zennnnnn
Voor de gevoelige kijkers onder ons maar even onder een spoilerJe maakt fraai spul, tonja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Even serieus;Wat vond jij leuk aan Almoust Famous?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik snapte je quote.Je mistte een quote tussen []
![]()
![]()
Captain Fantastic is ook geweldig ja. Nu is die ik net heb gezien geen comedy, totaal niet maar wel echt goed. Je word echt meegezogen in het verhaal van een seriemoordenaar vanaf de andere kant zeg maar. Dat is niet uit te leggen, dat moet je gewoon zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |