Dat is ook het enige nummer wat ik van hem ken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de buurvrouw tegen 't zolderraam
De kaars is voor 't raam gezet
O, o, o, we waren zo gelukkig saam
Als de buurman het maar nooit ontdekt.
Ik kijk er niet naar, na 4 glazen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben redelijk duizelig als ik naar die lijntjes kijk
Ik vond het een leuke foto!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, is alleen genomen in 1995. Zal wel een slechte kapper geweest zijn.
Volgens mij heb ik alle systemen gehad die toen voorhanden waren. Een 480 min cassette voor VCC kostte gewoon rond de 100 gulden in het begin.quote:
Ik doe beide niet.Maar het lachgas probleem zag ik wel aankomen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rook dan een jointje in plaats van aan het lachgas te gaan.
Mooie tijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alle systemen gehad die toen voorhanden waren. Een 480 min cassette voor VCC kostte gewoon rond de 100 gulden in het begin.
Reken nog eensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel en hij is dan maar 33 jaar oud
Zij dronk ranja met een rietjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook het enige nummer wat ik van hem ken.
Die grote video discs ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alle systemen gehad die toen voorhanden waren. Een 480 min cassette voor VCC kostte gewoon rond de 100 gulden in het begin.
24quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel en hij is dan maar 33 jaar oud
Dat was met al die dingen die toen net nieuw waren. Eeen CD koste ook 2x zoveel dan de LP versie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ken die allemaal nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij dronk ranja met een rietje
Mijn Sophietje
Op een Amsterdams terras.
O hoe kon ik weten dat zij een zakkenrolster was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |