Die weten niet wat ze doen in het begin,en na een tijdje moeten ze om de drie uur een dopje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Snap niet dat mensen dat durven te nemen GHB
Aww wat schattig zeg ik vind die dekentjes zo leuk staan ook altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 baby's dus 2 dekentjes
Ze woont in Frankrijk, dus ik vind het ook wel heel leuk dat er straks 2 half Franse baby's onder mijn dekentjes liggen
Ja maar de ingrediëntenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die weten niet wat ze doen in het begin,en na een tijdje moeten ze om de drie uur een dopje.
quote:
Dan kom ik het hier laten zien als het af is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aww wat schattig zeg ik vind die dekentjes zo leuk staan ook altijd
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou Deis, je had gezien de tweeling net zo goed de vorige TT kunnen laten staan.
Deal !quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik het hier laten zien als het af is.
Ook na mijn tijd gelukkig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Das na mn tijd .. nooit gebruikt volgens mij ...
Ook zelf gehaakt?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook een dekentje gegeven aan de kittens van mijn aap
quote:
Het is vrijdag denk ik......komt goed.quote:
Goed idee jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik het hier laten zien als het af is.
Ik werd er een beetje zenuwachtig van, maar moest zo lachenquote:
Dat is ook lief!quote:
Had ik ook een tijdje geleden. Ik kon niet op nieuw topic invoeren klikken omdat zijn dm in de weg stonden.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:39 schreef cafca het volgende:
Gaan we nou wéér iedereen zijn dopeceel lichten?
Ook,maar dat is met elke chemische drugs zo.Coke is ook niet meer plantaardig na bewerking.quote:
Skerp !!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:39 schreef cafca het volgende:
Zorg dat je de lapo krijgt en je zal het horen.quote:
Hoe?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:39 schreef cafca het volgende:
Geen paddo`s?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
speed, hasj, wiet, coke, lsd, xtc, nicotine en alcohol
Bijzonder, normaal doet GB het alleen bij vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik ook een tijdje geleden. Ik kon niet op nieuw topic invoeren klikken omdat zijn dm in de weg stonden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
speed, hasj, wiet, coke, lsd, xtc, nicotine en alcohol
Je kreeg het van vrienden?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:41 schreef chufi het volgende:
Op de nicotine en de alcohol na denk ik niet meer dan 200¤ of minder zelfs aan drugs te hebben uitgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |