Ja ook goequote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:41 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Ben aan het werk. Zo lunchen![]()
En met jou?
https://www.theguardian.c(...)of-the-year-for-2017quote:Op maandag 6 februari 2017 00:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Fake news.Woord van het jaar, nu al.
Ah onze eigen BNW waarzeggerquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:10 schreef illusions het volgende:
Zit oude topics te lezen (flat earth, lekker lachen), kom ik dit tegen.
[..]
https://www.theguardian.c(...)of-the-year-for-2017
Called it.![]()
Noem me maar Nostradamus.
Holaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik ben nog steeds sararaats maar nickchange.
Nicequote:Zo goed als migraine-vrij.
Ja omdat het eerst niet kon (mocht).quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:29 schreef SuperHartje het volgende:
Een nickchange is momenteel helemaal hot hier op FOK.
Wil jij ook al?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja omdat het eerst niet kon (mocht).
Nee, zeg alleen eerst kon het niet, omdat ze direct in de database een hoop dingen moesten aanpassen. Nu kan het tegen betaling wel.quote:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, zeg alleen eerst kon het niet, omdat ze direct in de database een hoop dingen moesten aanpassen. Nu kan het tegen betaling wel.
Nieuwe start is mooi tochquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voor mij is dit een nieuwe start.
Snotvalling
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:34 schreef illusions het volgende:
Ben weer even tijdelijk in Nederland om een bedrijf op te zetten. Was echt helemaal vergeten hoe vaak het hier regent, niet normaal dit. Elke fucking dag gewoon.
Opzich wel, heerlijk hoe modern alles hier is en hoe soepel allerhande dingen gaan zoals bankzaken en administratieve handelingen. Zelfs de supermarkt rondlopen was voor mij een scene uit "Back to the future". Zelfscanner, met je telefoon betalen, etc. Groenten die verneveld worden. Prachtig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
De laatste dagen wel ja... maar wat leuk.
Bevalt het verder hier?
Ah nice!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Opzich wel, heerlijk hoe modern alles hier is en hoe soepel allerhande dingen gaan zoals bankzaken en administratieve handelingen. Zelfs de supermarkt rondlopen was voor mij een scene uit "Back to the future". Zelfscanner, met je telefoon betalen, etc. Groenten die verneveld worden. Prachtig.
Pakjes peuken met een stuk of 40 erin.
Ja gaat lekker, thanks.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:52 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah nice!![]()
![]()
Welcome back![]()
![]()
En lukt het allemaal een beetje met je bedrijf?
Vast wel tochquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, thanks.
Als het een beetje autonoom loopt ga ik weer terug naar huis. Moet lukken binnen een half jaar, ben ik nog op tijd om lekker de hele zomer geen reet te doen.
Thanks, gaat lukken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Vast wel toch![]()
In ieder geval veel succes en geluk met je onderneming![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |